جزئیات بسته‌ حمایتی ۶۰۰ هزار تومانی اقشار آسیب پذیر از سوی دولت

0

شهباز حسن‌پور بیگلری، نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، در تشریح جلسه غیرعلنی صبح امروز (سه‌شنبه ۱۷ مهر) مجلس اظهار داشت: این جلسه با حضور محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی، محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و همچنین سینکی معاون وزیر «صمت» برگزار شد.

وی با بیان اینکه در ابتدای جلسه رئیس سازمان برنامه و بودجه گزارشی از موضوع بسته‌های حمایتی دولت از اقشار آسیب‌پذیر به نمایندگان ارائه داد، افزود: آقای نوبخت عنوان کرد که چهار بسته حمایتی برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر در چهار سطح تهیه شده است.

نماینده مردم سیرجان در مجلس با بیان اینکه بسته‌ها تا پایان سال به شکل کالایی و در قالب کارت به مبلغ ۶۰۰ هزار تومان برای هر خانوار به منظور خرید از فروشگاه‌های رفاه در اختیار اقشار ضعیف و دهکهای پایین جامعه قرار می‌گیرد.

حسن‌پور با اشاره به بخش دیگری از جلسه گفت: پس از آن وزیر جهادکشاورزی گزارشی مبنی بر اینکه ذخیره‌سازی خوبی در زمینه مایحتاج و کالا‌های ضروری مردم صورت گرفته، به نمایندگان ارائه کرد.

وی با تاکید بر اینکه در این جلسه همچنین آقای سینکی معاون وزیر «صمت» گزارشی از عملکرد وزارتخانه متبوعش به وکلای ملت ارائه داد، تصریح کرد: معاون وزیر صنعت گفت که مشکل لاستیک کامیونداران را تا حدودی حل کرده‌ایم و توزیع لاستیک همچنان ادامه دارد و همچنین وی تصریح کرد که ۲۵ قلم کالا‌های اساسی مردم به وفور در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس یادآور شد: در بخش دیگری از جلسه روسای کمیسیون‌ها و برخی از نمایندگان دغدغه‌های خود را در بخش‌های گوناگون از جمله گرانی کالا‌ها و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر مطرح کردند و مسئولان ذیربط توضیحاتی را پیرامون مسائل مطرح شده ارائه کردند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ