جراحی بینی و داستان بهترین دماغ دنیا

0

جراحی بینی و یک داستان جالب! حتماً شما هم زیاد این جمله را شنیده اید که: «می‌خوام بهترین دماغ دنیارو داشته باشم» و با همین یک جمله، داستان بزرگی آغاز می شود! سفری پر هیاهو از این سرشهر تا آن سرشهر. مراجعه به کلینیک های متعدد و پرس و جوهای عجیب و غریب و کلی چیزهای دیگر و نهایتاً پس از یک روز کاملاً پر تلاش و پر جنب و جوش، به منزل باز می گردید!

رپورتاژ آگهی ارزان خرید رپورتاژ آگهی جراحی زیبایی بینی بهترین جراح زیبایی بهترین جراح بینی اسامی پزشکان جراحی بینی در کرج

متخصصان و جراحان بسیاری در حال حاضر در سراسر کشور آمادۀ انجام جراحی بینی هستند و به خوبی می توانند هر نوع بینی با هر ساختار و شکل و فرمی را به صورت کلی از این رو به آن رو کنند تا جایی که شخص مورد نظر کاملاً تغییراتی اساسی در چهره داشته باشد، دقیقاً مانند آن داستانی که: خانمی پس از انجام عمل بینی و به هوش آمدن، با دیدن خودش دوباره از هوش رفت، پس از چند دقیقه از او پرسیدند چرا؟! گفت این همان زیبارویی بود که از بچگی در خواب دست بر دماغم می کشید! پس حکمتش این بوده!

امروزه متخصصان و جراحان در مورد جراحی بینی واقعاً این‌گونه عمل می کنند و با کاری تخصصی و کاملاً پیشرفته آنچنان تغییرات اساسی در چهرۀ فرد ایجاد می کنند که حتی برای خود بیمار و متقاضی هم قابل باور نیست؛ تغییرات اساسی در شکل و فرم بینی، تغییرات کلی در فرم لب ها وگونه ها، اصلاح فاصلۀ لب ها تا بینی و بسیاری دیگر از اصلاحات در چهرۀ فرد، تماماً از شاهکارهای دنیای جراحی بینی ست که به خوبی انجام می شود.

بهترین دماغ دنیا مطمئناً قابل دستیابی ست و میتوان به آن دست یافت اگر بهترین جراح بینی را پیدا کنید.

 

دکتر عباس نوروزی – متخصص گوش وحلق وبینی – جراحی بینی در کرج

 

حال بیایید کمی با هم در شهر چرخ بزنیم و ببینیم چگونه می توان بهترین دماغ دنیا را پیدا کرد؟!

برای اینکه بتوانیم بهترین دماغ دنیا را داشته باشیم باید ابتدا به متخصصی درجه یک و با تجریه مراجعه کنیم، زیرا فقط اینگونه پزشکان می توانند با جراحی بینی درجه یک، بهترین دماغ دنیا را به شما هدیه نمایند. مطمئناً نمی خواهیدبه عاقبت آن افرادی دچار شوید که دماغ نازنین خود را دردستان جراحی کم تجربه به عنصری متمایل به چپ یا راست تبدیل کرده اند. پس اولین قدم، انتخاب بهترین متخصص و جراح شهر.

بعد از این کار، می بایستی خودرا آمادۀ انجام اقدامات اولیه نمایید. می پرسید چه اقداماتی؟! بایستی چندین نوبت به متخصص خود مراجعه کرده تا با عکاسی از زوایای مختلف و بررسی و پیشنهاد بهترین فرم بینی به شما، کم کم با فرم و چهرۀ جدیدتان آشنا شوید البته همانجا هم می توانید بهترین دماغ دنیارا تا حدی لمس کنید!

توجه در تغذیه خود در چندین روز باقیمانده به عمل، انجام برخی آزمایشات مانند آزمایش خون و… از اقدامات مناسبی ست که می توانید از قبل انجام دهید.

حتماً در همین گیر و دار، راجع به قیمت و هزینۀ جراحی بینی هم زیاد پرس و جو می کنید که البته درست هم هست. یکی از فاکتورهای مهم و تعیین کننده دراین جراحی تاریخی! میزان هزینه ایست که باید برای متولد شدن چهرۀ جدیدتان بپردازید. واقعاً برای خود شما، داشتن یک چهرۀ جدید چقدر می ارزد؟! البته نباید در این موضوع زیاده روی کنید چون ممکن است فردی بگوید برای من میلیاردها می ارزد! بهتر است نظرتان روی همان ۴-۵ میلیون تومان باشد! به نفع شماست!

رپورتاژ آگهی ارزان خرید رپورتاژ آگهی جراحی زیبایی بینی بهترین جراح زیبایی بهترین جراح بینی اسامی پزشکان جراحی بینی در کرج

در حال حاضر، چیره دست ترین و حاذق ترین جراحان کشور اگر بخواهند عمل جراحی بینی را در بالاترین سطح ممکن ودرگران ترین بیمارستان ها و یا کلینیک ها انجام دهند نباید در گران ترین و عجیب ترین شرایط، چیزی بیشتر از۵-۷میلیون تومان دریافت کنند. این مبلغ، اوج و نهایت مبلغی ست که برخی ها با توجه به مکان عمل، شرایط و… طلب می کنند اما رِنج و متوسط قیمت، همان ۴ تا ۵ میلیون تومان خواهد بود.

اگر بینی شما استخوانی باشد یعنی دارای غوز و برآمدگی در بالای آن باشد هزینۀ جراحی بینی بیشتری از حالت معمول باید بپردازید. همچنین افرادی که دارای بینی های گوشتی و به اصطلاح پهن و بزرگ هستند نیز هزینۀ بیشتری باید متقبل شوند که بسته به جراح و مرکز جراحی دارد.

پس از جراحی بینی هم می بایستی دوران نقاهت خود را سپری کنید. هر چه مراقبت ها و پیگیری های پس از جراحی بینی یعنی استفادۀ دقیق از کمپرس یخ، استفادۀ صحیح داروها و… شما بهتر و قوی تر باشد نتیجه ای که به دست می آورید بسیار بهتر و ماندگارتر خواهد بود و تا همیشه ازمزایای یک عمل زیبایی بینی لذت خواهید برد.

در انتخاب جراح بایستی به شدت دقت کرد و همچنین همیشه هم فقط قیمت بالاتر دلیل بر بهتر بودن نیست این طرز فکری کاملاً غلط و نادرست است.

بهترین جراحی بینی و داشتنِ بهترین دماغ دنیا، پروسه و مراحل حساسی دارد که بایستی با برنامه ریزی درست ودقیق و تحقیقات مناسب انجام شود تا نتیجه همانی شود که می خواستید. این همان مراحل رسیدن به بهترین دماغ دنیاست!

 

ویژگی منحصر به فرد  دکترعباس نوروزی با توجه به تجربه و نمونه کارهای ایشون و رضایت بیماران در طبیعی و متناسب بودن بینی با توجه به صورت و سن بیمار می باشد. دکتر عباس نوروزی زیبایی،اعتماد به نفس و نشاط را به زندگی هموطنانش هدیه می دهد.

دکتر عباس نوروزی

متخصص گوش وحلق وبینی- جراحی زیبایی بینی

جراحی بینی در کرج | جراح بینی در کرج | پزشک زیبایی کرج

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ