زمان بازی پرسپولیس و نود ارومیه در جام حذفی +پیش بازی

0

سرانجام زمان بازی پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی مشخص شد و سرخپوشان پایتخت باید روز ۲۶ مهر مقابل نود ارومیه صف آرایی کنند.

نزدیکی زمان بازی پیکان و پرسپولیس به دیدار این تیم با السد در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین تعدد بازیکنان ملی پوش تیم پرسپولیس سبب شد تا آن ها نسبت به زمان این بازی معترض باشند و برای لغو این بازی درخواست بدهند. این درخواست با موافقت باشگاه پیکان مواجه شد و بنابراین سازمان لیگ تصمیم گرفت پرسپولیس به جای رویارویی با پیکان در ۲۶ مهر با نود ارومیه روبرو شود.

 

نود ارومیه حریف لیگ یکی پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم نهایی آسیا است و شاگردان برانکو ایوانکوویچ باید بدون ملی پوشان و مصدومان، این تیم را شکست دهند.

 

کمیته مسابقات در این باره گفت: سازمان لیگ در راستای تعامل  و همکاری با ‏پرسپولیس؛ نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا و بازی حساس این تیم با تیم السد قطر در روز اول آبان، بازی پرسپولیس و پیکان ‏از هفته نهم لیگ برتر را به زمان دیگری موکول کرد. در ضمن  از همکاری و همراهی باشگاه پیکان  با نماینده کشورمان ‏درلیگ قهرمانان آسیا تقدیر می شود.‏

 

نکته جالب این که پرسپولیسی ها ۲ روز بعد از بازی حساس با السد، باید با سایپا دیدار کنند و باید دید آیا آن مسابقه هم لغو خواهد شد یا خیر؟

 

پیش از این قرار بود پرسپولیس و پیکان روز ۲۷ مهر در ورزشگاه آزادی مقابل هم صف آرایی کنند.

ساعت بازی جام حذفی تاریخ بازی بعدی پرسپولیس برنامه بازیهای پرسپولیس باشگاه نود ارومیه بازی پرسپولیس امروز ساعت چنده اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی اخبار جام حذفی فوتبال اخبار ارومیه

باشگاه فوتبال نود ارومیه یک باشگاه فوتبال در شهر ارومیه، ایران است که در سال ۱۳۹۰ تأسیس شد و در سال ۱۳۹۷ وارد لیگ آزادگان شد.

پس از جابجایی امتیاز باشگاه فوتبال گسترش فولاد تبریز با باشگاه فوتبال ماشین‌سازی تبریز در لیگ آزادگان و انحلال نام گسترش فولاد امتیاز لیگ یکی آن در مرداد ۱۳۹۷ به ارومیه انتقال و باشگاه نود جهت حضور در لیگ آزادگان تشکیل شده و مالکیت آن در حال حاضر بر عهده اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی است.

نود ارومیه که در فصل جاری لیگ یک با خرید امتیاز گسترش فولاد تبریز اولین حضورش در این دسته از رقابت ها را تجربه می کند، بعد از نتایج ضعیف ابتدای فصل شرایط خوبی پیدا کرده و حالا چند هفته ای است خوب کار می کند.

ساعت و تاریخ بازی پرسپولیس و نود ارومیه

پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۰

وحید بیات‌لو سرمربی تیم فوتبال نود ارومیه در گفت‌و‌گو با خبرگزاری تسنیم درباره پیروی یک بر صفر تیمش مقابل آلومینیوم اراک در هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال اظهار داشت: ما با شرایط سختی که داشتیم باید مقابل تیمی قرار می‌گرفتیم که از همه لحاظ وضعیت بهتری نسبت به ما داشت، البته ما هم روند رو به رشدی در هفته‌های گذشته داشتیم و از هفته سوم که تیم را در دست گرفتیم، سعی کردیم بازیکنان را از لحاظ بدنی و تاکتیکی آماده کنیم.

وی افزود: فیلم بازی‌های گذشته آلومینیوم را دیده بودیم و از همان نقاط ضعفی که می‌خواستیم دو بار موفق به گلزنی شدیم که داور یک بار آن را قبول نکرد.

بیات‌لو سرمربی تیم نود ارومیه در مورد نتایج ضعیف این تیم در هفته‌های ابتدایی لیگ دسته اول تصریح کرد: ما در هفته اول اصلاً در بازی شرکت نکردیم، هفته دوم هم با تیم امید خود و بدون سرمربی شرکت کردیم و بازی سوم هم شب قبل از بازی با گل‌گهر تازه قرارداد بازیکنان را ثبت کردیم. همین سه بازی باعث شد ما با تفاضل منفی ۱۳ کارمان را شروع کنیم، آن هم بدون اینکه حق‌مان باشد. بعد از این اتفاقات از هفته چهارم تا هفتم فقط یک گل خوردیم، آن هم از روی نقطه پنالتی. در واقع ما لیگ را از بازی چهارم شروع کردیم.

در پی تعویق بازی با فجرسپاسی، وحید بیات‌لو در مورد دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در جام حذفی نیز گفت: در هر صورت پرسپولیس بهترین تیم چهار سال گذشته ایران بوده و دو سال پیاپی هم به جمع چهار تیم پایانی لیگ قهرمانان آسیا رسیده است. تیم برانکو متکی به نفر نیست، چون فوتبالی با برنامه بازی می‌کند و پایه آن هم دوندگی و آمادگی جسمانی بازیکنان این تیم است. قطعاً بازی سختی است، بزرگترین تیم‌ها هم در آزادی نتوانستند مقابل پرسپولیس نتیجه بگیرند اما ما هم در حد بضاعت‌مان سعی می‌کنیم بازی آبرومندانه‌ای مقابل این تیم انجام دهیم.

«با توجه به حساسیت دیدار پرسپولیس مقابل السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا بسیاری از هواداران این تیم نگران مصدومیت بازیکنان پرسپولیس در دیدار مقابل نود ارومیه هستند». وی در واکنش به این موضوع گفت: ساختار دفاعی تیم ما بازی تحت فشار است، نه اینکه بخواهیم به بازیکنان حریف آسیب بزنیم اما تحت فشار بازی می‌کنیم. فکر می‌کنم تیم ما تا هفته هفتم فقط دو کارت زرد در لیگ گرفته است. این نشان می‌دهد ما کم خطا بازی کنیم، اما تحت فشار. کاری به بازی آسیایی پرسپولیس نداریم و دنبال بازی شرافتمندانه هستیم و می‌خواهیم برنامه همیشگی خودمان را در زمین اجرا کنیم. همانطور که گفتم در چند بازی گذشته ما فقط دو تا کارت زرد گرفته‌ایم و فقط یک کارت قرمز آن هم روی اعتراض گرفته‌ایم. سعی می‌کنیم یک بازی تماشاگرپسند انجام دهیم و قطعاً برنامه‌هایی هم برای رسیدن به گل و ضد حملات داریم.

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ