تاریخ پرداخت سود سهام پتروشیمی مارون

0

شرکت پتروشیمی مارون (سهامی عام) برنامه زمانبندی پرداخت سود سال مالی منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ پیشنهای هیات مدیره را تعیین کرد.

بر این اساس، سهامداران حقیقی و حقوقی از تاریخ ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ لغایت ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ می‌توانند نسبت به دریافت سود خود اقدام کنند.

گفتنی است، سود سهامداران از طریق حساب بانکی اعلام شده از سوی آنها پرداخت خواهد شد.

زمان بندی پرداخت سود سهام شرکت پتروشیمی مارون در سال ۹۸

مجمع پتروشیمی مارون گروه پتروشیمی تابان فردا عملکرد پتروشیمی مارون شرکتهای زیرمجموعه هلدینگ پتروشیمی تابان فردا شرکت های زیرمجموعه هلدینگ تاپیکو سود سهام شرکتهای بورسی سود سهام پتروشیمی مارون سهامداران پتروشیمی مارون زمانبندی پرداخت سود نقدی شرکت ها زمان مجمع شرکت ها تحلیل پتروشیمی مارون اخبار مجامع بورسی اخبار شرکتهای بورسی اخبار تاپیکو (نفت، گاز و پتروشیمی تامین) اخبار پتروشیمی مارون اخبار پتروشیمی

آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹

زمان و محل برگزاری مجمع عمومی :

از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۵:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ درمحل مرکز همایش های بین المللی نیایش واقع در سعادت آباد، میدان کاج، خیابان نهم، پلاک ۱۲ برگزار میگردد حضور بهم رسانند.

 

 

***

گزارش مجمع شرکت پتروشیمی مارون در سال ۱۳۹۷

مجمع عمومی عادی سالیانه منتهی به ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ پتروشیمی مارون روز شنبه ۳۰ تیرماه ۱۳۹۷ در مرکز همایش های بین المللی نیایش واقع در سعادت آباد تهران برگزار شد.

در ابتدای این جلسه محمدی مدیرعامل شرکت پتروشیمی مارون از افرایش ارزش ۳۱درصدی فروش مارون خبر داد.

وی در ادامه گفت: شرکت در راستای بومی سازی اقلام پیشرفت چشمگیری داشته، به طوری که در سال ۹۶ توانستیم ۶۸۹ قلم قطعه را در داخل کشور تولید کنیم که با ۱۳درصد رشد نسبت به سال ۹۵همراه بوده است.

محمدی گفت: در راستای دریافت بخشی از خوراک گاز مجموعه از کارخانه ۱۵۰۰ در خواستی را به پالایش و پخش ارسال نمودیم. در حال حاضر نیز خوراک گاز را از واحد شازند اراک دریافت می کنیم، هم چنین دریافت خوراک از شرکت گاز مایع دهلران در دست مطالعه است که در آینده در صورت کسری از این واحد خوراک را تامین کنیم.

در این بین مدیرعامل شرکت پتروشیمی بوشهر آقای زحمتکش از طرح توسعه ای به ارزش ۲۰هزار میلیارد تومان خبر داد که طی آن شرکت پتروشیمی بوشهر برای تولید متانول‌، گوگرد و LPG در سه فاز طراحی شده است که فاز ۱‌آن تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد. این طرح از طریق فایننس چینی تامین مالی شده (۱/۹ میلیارد یورو)، مابقی نیز جذب خواهد شد، این طرح توسعه یک زنجیره کامل محصولات است.

واحد تولید متان به اندازه یک میلیون و ۶۵۰هزار تنی تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید و فایننس مورد نظر به صورت ارزی به نرخ روز بانک مرکزی تسویه خواهد شد. خرید اجناس فاز ۲ این مجموعه نیز انجام شده است.

در ادامه این جلسه طبق بند ۴گزارش حسابرسی در خصوص وضعیت خرید خوراک(گاز غنی) تکلیف شد که نهایی شود و با شرکت ملی نفت رفع مغایرت صورت گیرد.

طبق یادداشت ۲۶صورت های مالی دارایی های شرکت با نرخ ۴۲۰۰ تومان تسعیر ارز شده است. همچنین شرکت های پتروشیمی و پالایشی حق ورود به بازار توافقی ارز را ندارند و تنها از طریق سامانه نیما باید ارز خود را به فروش برسانند.

طبق بندهای حسابرسی شرکت، تکلیف شد که پیگیری ها برای گرفتن معافیت مالیاتی ۱۰ساله ادامه یابد.

افزایش سرمایه ۱۰۰درصدی از محل سود انباشه و در راستای شکستن قیمت سهم و جبران کسری ذخیره و افزایش ظرفیت واحد پروپیلن از سوی هیئت مدیره مطرح شد.

حائز اهمیت است که مارون در لیست واگذاری های شستا قرار خواهد گرفت.

در نهایت نیز به ازای هر سهم ۴۷۰ تومان سود تقسیم گردید.

سهامداران حاضر در جلسه مجمع عمومی سال ۱۳۹۷ :

اسامی سهامداران تعداد سهام درصد مالکیت
سایر سهامداران ۱۲۸۳۱۵۲۵ ۰.۳۲ %
شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی نیروهای مسلح ۲۰۹۱۶۴۵۰ ۰.۵۲ %
شرکت پترو فرهنگ ۲۹۴۸۸۶۳۳ ۰.۷۴ %
صندوق بازنشستگی نیروهای مسلح ۲۸۳۲۲۸۳۱۹ ۷.۰۸ %
شرکت امین توان آفرین ساز ۴۲۴۹۱۵۱۹۰ ۱۰.۶۲ %
سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح (ساتا) ۴۹۹۲۵۸۲۹۴ ۱۲.۴۸ %
شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین ۶۶۶۱۵۶۸۲۲ ۱۶.۶۵ %
شرکت گروه پتروشیمی تابان فردا ۸۰۳۹۰۰۰۰۰ ۲۰.۱ %
کارگزاری سهام عدالت ۱۲۰۰۰۰۰۰۰۰ ۳۰ %
جمع ۳۹۴۰۶۹۵۲۳۳ ۹۸.۵۲ %

زمان بندی پرداخت سود سهام شرکت پتروشیمی مارون در سال ۹۷

مجمع پتروشیمی مارون گروه پتروشیمی تابان فردا عملکرد پتروشیمی مارون شرکتهای زیرمجموعه هلدینگ پتروشیمی تابان فردا شرکت های زیرمجموعه هلدینگ تاپیکو سود سهام شرکتهای بورسی سود سهام پتروشیمی مارون سهامداران پتروشیمی مارون زمانبندی پرداخت سود نقدی شرکت ها زمان مجمع شرکت ها تحلیل پتروشیمی مارون اخبار مجامع بورسی اخبار شرکتهای بورسی اخبار تاپیکو (نفت، گاز و پتروشیمی تامین) اخبار پتروشیمی مارون اخبار پتروشیمی

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ