صدای انفجار در حوالی روستای فخرآباد و سقوط شئ عجیب از آسمان +تصاویر

0

شواهد حاکی است این انفجار در بین روستاهای فخراباد و منصوری و فخراباد و سردق در دومنطقه جدا گانه سقوط کرده به صورتی که پس از انفجار ساکنان روستاهای همجوار از وحشت صدای مهیب انفجار به بیرون گریختند.

شایان ذکر است در حال حاظر نیروهای نظامی و انتظامی با اکیپهای مجهز جهت علت و شناسایی مواد منفجره و علت حادثه به منطقه عزیمت و نیروهایی از مشهد عازم منطقه شده اند تا اوضاع را بررسی کنند.

روابط عمومی سپاه ناحیه بجستان اعلام کرد: صدای شنیده شده ناشی از اصابت راکت آموزشی به زمین در جریان برگزاری تمرینات آمادگی صبح امروز (چهارشنبه۲ آبان) یکی از یگانهای سپاه در شرق کشور بوده است.

روابط عمومی سپاه بجستان با تاکید براینکه این اتفاق انفجاری را به همراه نداشته، تصریح کرده است: راکت آموزشی در منطقه کویری حوالی روستای فخرآباد از توابع شهرستان بجستان به زمین اصابت کرده و خوشبختانه هیچ گونه تلفات وخساراتی را به همراه نداشته است.

در ادامه تصاویری از محل سقوط یکی از اشیاء پرنده در روستای فخرآباد از توابع بجستان استان خراسان رضوی بوده است را می‌بینید:

فخرآباد بجستان صدای انفجار امروز چه بود شایعات تلگرام اخبار سپاه اخبار خراسان رضویفخرآباد بجستان صدای انفجار امروز چه بود شایعات تلگرام اخبار سپاه اخبار خراسان رضویفخرآباد بجستان صدای انفجار امروز چه بود شایعات تلگرام اخبار سپاه اخبار خراسان رضویفخرآباد بجستان صدای انفجار امروز چه بود شایعات تلگرام اخبار سپاه اخبار خراسان رضویفخرآباد بجستان صدای انفجار امروز چه بود شایعات تلگرام اخبار سپاه اخبار خراسان رضویفخرآباد بجستان صدای انفجار امروز چه بود شایعات تلگرام اخبار سپاه اخبار خراسان رضوی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ