سپند امیرسلیمانی هم از همسرش جدا شد +علت طلاق

1

علی ضیاء در برنامه روز گذشته میزبان سپند امیرسلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان بود.

سپند امیرسلیمانی یکی از مهم ترین رازهای زندگی اش را فاش کرد.

راز مهم سپند امیرسلیمانی در برنامه علی ضیاء

سپند امیرسلیمانی با حضور در برنامه فرمول یک درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد و در بخشی از این صحبت ها به ماجرای جدایی از همسرش اشاره کرد.

همسر سپند امیرسلیمانی همسر بازیگران مارال آراسته لو رفته بازیگران طلاق بازیگران زندگی خصوصی بازیگران بیوگرافی مارال آراسته بیوگرافی سپند امیرسلیمانی برنامه فرمول یک اینستاگرام سپند امیرسلیمانی

سپند امیرسلیمانی و علی ضیاء در برنامه فرمول یک

سپند امیرسلیمانی در برنامه روز گذشته فرمول یک درباره جدایی از همسر و تنها زندگی کردنش خطاب به علی ضیاء گفت : من تنها زندگی میکنم ، خیلی داریم صادقانه حرف میزنیم و من برای اولین بار از برنامه تو اعلام می کنم که ۴ سال پیش من جدا شدم و تنها زندگی می کنم. این رو هیچوقت توی این چهارساله در هیچ مصاحبه ای اعلام نکردم.. چون نه متاهل بودنم به دردم میخوره، نه مجرد بودنم چون وام که نمیخوام بگیرم …

الان که میگم تنها زندگی میکنم این حرف پیش نیاد که اینه که … چون یه دفعه با یکی از دوستام داشتم حرف میزدم و گفتم که من تنها زندگی میکنم و فرداش اومد و گفت که مادرم میگه این بازیگرا عجب آدمایی هستند ، عکس خودشو خانومشو تو اینترنت دیدم.

علی ضیاء در ادامه این صحبت سپند امیرسلیمانی گفت :حالا که این رو گفتی بذار من هم یه چیزی بگم . همون اوایل ازدواجت اگه یادت باشه با هم شیراز بودیم و تو کلی از مزیت های ازدواج صحبت میکردی و میگفتی که چقدر اتفاق خوبی است، من در همه این مدت میدونستم که شما جدا شدید اما حتی جسارت نمیکردم لحظه ای از این قصه بپرسم و این زندگی شماست و دوست داشتید این کار را انجام بدید.

بازیگر اخراجی ها در پاسخ به این صحبت علی ضیاء گفت :هنوز هم از من بپرسی درباره مزیت های ازدواج می گویم و اعتقاد دارم همه باید ازدواج کنند. اینکه دو نفر نتوانند زندگی مشترکشان را ادامه دهند و زندگی شان جایی به پایان برسند به این معنی نیست که ازدواج بد است یا کسی بد است.

همسر سپند امیرسلیمانی همسر بازیگران مارال آراسته لو رفته بازیگران طلاق بازیگران زندگی خصوصی بازیگران بیوگرافی مارال آراسته بیوگرافی سپند امیرسلیمانی برنامه فرمول یک اینستاگرام سپند امیرسلیمانی

من و تو با هم شریک کاری هستیم و یه جایی به این نتیجه میرسیم که نباید ادامه بدیم. ما با عشق شروع کردیم و به خاطر اختلاف سلیقه های شدید، تصمیم گرفتیم به سالهایی که با هم بودیم احترام بگذاریم و جدا بشویم چون آدم ها اصلا حق ندارند که به هم بی احترامی کنند.

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. م می گوید

    بدا به حال آنهایی که به خاطر منفعت دست به گناه و اشتباه و استفاده ابزاری از بانوان میزنند. مانند تصاویر تبلیغات تورهای سایت شما.
    پروا کنیم.