عکس های پائولو دیبالا و همسرش +بیوگرافی

0

پائولو دیبالا Paulo Dybala (متولد ۱۵ نوامبر ۱۹۹۳ قد : ۱۷۷ وزن : ۷۵ ) بازیکن فوتبال اهل آرژانتین در پست مهاجم در حال حاضر هافبک هجومی است که هم‌اکنون در باشگاه یوونتوس ایتالیا و تیم ملی آرژانتین بازی می‌کند.

در سال ۲۰۱۱ پس از آغاز فعالیت حرفه‌ایی اش در آرژانتین با تیم اینستیتوتو د کوردوبا، در سال ۲۰۱۲ به پالرمو پیوست. عملکرد فوق‌العاده‌اش در سری آ برایش انتقال به یوونتوس در سال ۲۰۱۵ را به ارمغان آورد؛ جایی که قهرمانی ایتالیا، کوپا ایتالیا و سوپر جام ایتالیا را در اولین سال حضورش بدست آورد.

دیبالا در اولین سال حضور خود در یوونتوس ۱۹ گل در سری آ به ثمر رساند. او در یوونتوس یک بار فاتح لیگ ایتالیا سری آ و یک بار هم فاتح جام حذفی ایتالیا کوپا ایتالیا، در یک سال حضور خود در یووه شده. او همچنین یک بار با یوونتوس نائب قهرمان سوپر کاپ ایتالیا شده‌است؛ و یکبار نایب قهرمان جام قهرمانان اروپا همراه یوونتوس تا به حال شده‌است.

پائولو دیبالا در Laguna Larga در کوردوبا، آرژانتین متولد شد. پدربزرگش، Bolesław Dybła، از روستای Kraśniów در لهستان بود؛ او از زمان تولدش به آرژانتین در جنگ جهانی دوم فرار کرد. خانواده پائولو همچنین از مادر بزرگ مادر بزرگش، به نام دا مسیا، از استان ناپل، دارای ریشه‌های ایتالیایی است. پائولو رسماً تبعیت ایتالیایی خود را در تاریخ ۱۳ اوت ۲۰۱۲ به دست آورد.

اینستیتوتو د کوردوبا

دیبالا اولین بازی حرفه ای خود را در Primera B Nacional (بخش دوم آرژانتین) با باشگاه زادگاهش در مرکز اینستیتوتو اتلتیکو مرکزی کوردوبا در سن ۱۷ سالگی انجام داد. او ۴۰ بازی با باشگاه انجام داد و در این مدت ۱۷ گل به ثمر رساند. او به عنوان جوانترین بازیکنی که گلزنی کرد، رکورد ماریو کمپس را شکست. دیبالا همچنین اولین بازیکنی بود که ۳۸ بازی متوالی در یک لیگ حرفه ای در کشور انجام داد (دوباره در کنار کمپس)، و همچنین اولین بازیکنی بود که در یک فصل دوبار هت تریک کرد. دیبالا همچنین در شش بازی متوالی گلزنی کرد و با اینکار از رکورد قبلی خود که در چهاربازی متوالی بود پیشی گرفت.

پالرمو

در ۲۹ آوریل ۲۰۱۲، رئیس پالرمو، مائوریزیو زامپارینی، از عقد قرارداد با دیبالا سخن گفت، «ما پائولو دیبالا (سرخیو آگوئروی جدید) را به خدمت گرفتیم». اما باشگاه اینستیتوتو اعلام کرد که شخصی که مذاکرات را با پالرمو انجام داد قدرت فروش دیبالا را ندارد. با این حال، در ۲۰ ژولای ۲۰۱۲، پالرمو در یک گفتگوی خبری عقد قرارداد دیبالا را تأیید کرد که این قرارداد به صورت چهار ساله بوده‌است و طبق آن، هزینه انتقال برابر ۸٫۶۴ میلیون یورو بوده‌است.

دیبالا اولین بازی باشگاهیش در سری آ را برابر باشگاه لاتزیو انجام داد. او دو گل اول خود را در ۱۱ نوامبر ۲۰۱۲ در بازی‌ای که پالرمو در آن ۲ بر ۰ سمپدوریا را شکست داد، به ثمر رساند. دیبالا پیشرفت شگرف خود را در فصل ۲۰۱۴–۲۰۱۵ در سری آ داشت که در آن در نیم فصل اول، ۱۰ گل به ثمر رساند و همکاری خوبی با هم تیمی آرژانتینی-ایتالیایی خود فرانکو وازکز داشت. او فصل خود را با ۱۳ گل و ۱۰ پاس گل به اتمام رساند که او را در لیست برترین پاس گل دهندگان در لیگ قرار داد.

یوونتوس

در ۴ ژوئن ۲۰۱۵، یوونتوس عقد قرارداد ۵ ساله با دیبالا به ارزش ۳۲میلیون یورو را اعلام کرد. او پیراهن شماره ۲۱ را که سابقاً بر تن آندره‌آ پیرلو بود، به تن کرد. در ۸ اوت، او در دقیقه ۶۱ با کینگزلی کومان تعویض شد و در برابر لاتزیو در سوپرجام ایتالیا ۲۰۱۵ به میدان رفت. او گل دوم پیروزی ۲ بر صفر یوونتوس در برابر شانگهای را در دقیقه ۷۳ به ثمر رساند. در ۳۰ اوت ۲۰۱۵، دیبالا اولین گل لیگ در باشگاه جدیدش را در دقیقه ۸۷ در بازی برابر رم زد که در آن یوونتوس ۲ بر ۱ رم را شکست داد. در ۱۶ بازی اول فصل، دیبالا موفق به ۶ گل و ۲ پاس گل شد که رکورد هر گل در هر ۱۵۱ دقیقه را به جا گذاشت که از رکورد کارلوس توس و آلساندرو دل‌پیرو در اولین فصل حضورشان در یوونتوس بهتر بود. در تاریخچه باشگاه، فقط روبرتو باجو رکورد گلزنی خود در بازی‌های فصل آغازین حضورش در یوونتوس را حفظ کرد.

همسر فوتبالیستها همسر پائولو دیبالا دوست دختر فوتبالیست ها بیوگرافی پائولو دیبالا اوریانا ساباتینی کیست آنتونلا کاوالیری کیست Paulo Dybala Oriana Sabatini

نامزد سابق دیبالا یک مدل به نام آنتونلا کاوالیری بود . تصادفی است یا نه اما دیبـالا در موارد بسیاری با لیونل مسی مقایسه میشد و جای تعجب آنجاست که او خود به این مساله دامن میزد و گویی از زندگی خصوصی مسی تقلید میکند چرا که نامزد مسی نیز آنتونلا نام دارد! نامزد او نیز مانند مسی آرژانتینی است.

همسر فوتبالیستها همسر پائولو دیبالا دوست دختر فوتبالیست ها بیوگرافی پائولو دیبالا اوریانا ساباتینی کیست آنتونلا کاوالیری کیست Paulo Dybala Oriana Sabatini

عکس دیبالا و آنتونلا کاوالیری

آنتونلا کاوالیری ، Antonella Cavalieri مدل سابق و کسی است که همیشه در استادیوم یوونتوس برای دیدن بازی ها حاضر است . کاوالیری که به تازگی از دیبالا جدا شده .

پائولو دیبالا اکنون با دوست دختر جدیدش اوریانا ساباتینی رابطه برقرار کرده است.

همسر فوتبالیستها همسر پائولو دیبالا دوست دختر فوتبالیست ها بیوگرافی پائولو دیبالا اوریانا ساباتینی کیست آنتونلا کاوالیری کیست Paulo Dybala Oriana Sabatini

اوریانا ساباتینی Oriana Sabatini خواننده ۲۲ ساله آرژانتینی است.

همسر فوتبالیستها همسر پائولو دیبالا دوست دختر فوتبالیست ها بیوگرافی پائولو دیبالا اوریانا ساباتینی کیست آنتونلا کاوالیری کیست Paulo Dybala Oriana Sabatini

عکس دیبالا و اوریانا ساباتینی

ساتین

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ