حکم اعدام برای شرور و قاچاقچی معروف کرمان صادر شد

0

رئیس دادگاه انقلاب اسلامی کرمان از تایید حکم اعدام یکی از اشرار و قاچاقچیان مسلح مواد مخدر شرق کشور در دیوان عالی کشور خبر داد و گفت: این شرور سابقه‌ی اقدام علیه امنیت داخلی کشور از طریق همکاری با یکی از گروه‌های تروریستی منطقه را در پرونده خود دارد.

تایید حکم اعدام یکی از اشرار و قاچاقچیان مسلح مواد مخدر شرق کشور در دیوان عالی کشور .

احمد قربانی رئیس دادگاه انقلاب اسلامی کرمان اظهار داشت: طی دادنامه صادره از سوی شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی کرمان، متهم ردیف اول پرونده (الف ش) بابت مشارکت در حمل و نگهداری مسلحانه سه هزار و دویست و سی و پنج کیلو و دویست و پنجاه گرم تریاک و یکصد و هشتاد و چهار کیلوگرم مرفین به اعدام محکوم شده است.

وی ادامه داد: همچنین متهم ردیف دوم پرونده (س ع) بابت معاونت در حمل مواد مذکور به تحمل بیست و پنج سال حبس محکوم و سه دستگاه خودروی توقیفی تویوتا (پرادو)، پژو پارس و نیسان وانت به نفع دولت ضبط می‌شوند.

رئیس شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی کرمان با اشاره به اینکه متهم ردیف اول دارای سوابق متعدد کیفری می‌باشد، تصریح کرد: این شرور در سال ۱۳۸۷ بابت اتهام اقدام علیه امنیت داخلی از طریق همکاری با یکی از گروه‌های تروریستی منطقه بازداشت شده بوده است.

قربانی در تشریح جزئیات این پرونده گفت:تیر ماه سال ۹۵، برابر اطلاعات واصله از پایگاه اطلاعات پلیس مبارزه با مواد مخدر مبنی براینکه گروهی از قاچاقچیان مواد مخدر قصد دارند محموله کلان از موادمخدر را به صورت مسلحانه از استان سیستان و بلوچستان پس از عبور از مسیر‌های فرعی و کویری به استان کرمان حمل و سپس به مرکز استان و استان‌های مرکزی و شمالی کشور منتقل نمایند.

این مقام قضائی ادامه داد:پس از شناسائی مسیر‌های تردد قاچاقچیان متلاشی نمودن باند مذکور در دستور کار اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه مقادیری سلاح ومهمات جنگی از قاچاقچیان کشف و ضبط شده بود، گفت:در این عملیات یکی از ماموران خدوم نیروی انتظامی با رشادت و از جان گذشتگی با قاچاقچیان مسلح مواد مخدر درگیر و از ناحیه قفسه‌ی سینه مورد اصابت گلوله‌ی مستقیم قاچاقچیان قرار گرفت و به درجه رفیع جانبازی نائل آمده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ