بازیگران رستوران خانوادگی +ساعت پخش و تکرار

0

پخش سریال تلویزیونی «رستوران خانوادگی» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده از (پنجشنبه ۱۷ آبان‌) از شبکه آی‌فیلم شروع شد.

فیلمهای حسین سهیلی زاده فیلم و سریال آی فیلم جدول پخش آی فیلم بیوگرافی حسین سهیلی زاده بازیگران سریال رستوران خانوادگی اخبار فیلم و سریال

سهیلی‌زاده «رستوران خانوادگی» را در سال ۱۳۸۰ با بازیگرانی چون فرهاد اصلانی، شادروان جمشید اسماعیل‌خانی، مریم سعادت، شهره سلطانی، کوروش تهامی، نیما فلاح، مرحوم رضا خندان، کامبیز دیرباز، غزل صارمی، امیر غفارمنش، داریوش اسدزاده، زنده‌یاد مرتضی احمدی، لاله صبوری، رضا بنفشه‌خواه، شقایق دهقان و امیر نوری مقابل دوربین برده است.

فیلمهای حسین سهیلی زاده فیلم و سریال آی فیلم جدول پخش آی فیلم بیوگرافی حسین سهیلی زاده بازیگران سریال رستوران خانوادگی اخبار فیلم و سریال

بازیگران اصلی رستوران خانوادگی و نقش هایشان

جمشید اسماعیل‌خانی در نقش رضا
مریم سعادت در نقش عمه خانم
شهره سلطانی در نقش سحر
کورش تهامی در نقش سهیل
نیما فلاح در نقش امید
رضا خندان در نقش آقای احمدی

بازیگران مهمان میهمان

حمیدرضا افشار
رامین پرچمی
کامبیز دیرباز
علی زرینی
پونه عبدالکریم‌زاده
مظفر مقدم
غزل صارمی
امیر غفارمنش
رضا توکلی
فرهاد اصلانی
رضا کرم‌رضایی
داریوش اسدزاده
مرتضی احمدی
حسین شیدایی
علی ابوالحسنی
لاله صبوری
حسین افشار
نادیا دلدار گلچین
رضا بنفشه‌خواه
شقایق دهقان
امیر نوری
سعیده عزیززاده

این مجموعه، قصه رضا (جمشید اسماعیل‌خانی) کارمندی بازنشسته است که خانواده‌اش همزمان با خالی شدن یک طبقه از ساختمان و بازنشسته شدن پدر، تصمیم می‌گیرند به گونه‌ای برای او کار ایجاد کنند. به همین منظور رستورانی را در منزلشان راه‌اندازی می‌کنند و عمه خانم (مریم سعادت) که در طبقه دوم ساکن است ، در این کار به خانواده کمک می کند.

در این مجموعه پدر محور اصلی داستان است و چند شخصیت مهم وجود دارد که عبارت اند از: سحر (شهره سلطانی) که دانشجوی رشته گرافیک است، سهیل (کورش تهامی) پسر خانواده که دیپلمه گرافیک است ، عمه خانم و امید (نیما فلاح) که سر آشپز رستوران است. سرآشپز، موقعیت خاصی در آشپزخانه دارد و باعث ایجاد لحظات کمیک و طنز در مجموعه می شود و آقای احمدی (رضا خندان) که دوست و همکار سابق پدر خانواده است که زمانی قبل از او بازنشسته شده است نیز در نقش یکی از شخصیت های اصلی داستان ظاهر می شود. بیننده در هر قسمت مجموعه، با حضور بازیگر میهمان و با یک داستان مستقل وارد رستوران شده و شاهد مشکلات و جریاناتی می شود که در این مکان اتفاق می افتد.

سایر عوامل این سریال عبارتند از فرهاد علیزاده آهی (نویسنده)، کیوان معتمدی (مدیر تصویربرداری)، بیژن میرباقری (تدوین)،‌ علیرضا بزدوده (دستیار اول کارگردان)، سید احمد ساکت (مدیر برنامه ریزی)، ‌مهدی آزادی (صدابردار) و …

رستوران خانوادگی برای پخش از کانال یک شبکه جهانی سحر برای مخاطبان سیمای فرانسوی در ۲۶ قسمت ۴۵ دقیقه ای به فرانسوی زیرنویس شده است و از این شبکه روی آنتن خواهد رفت.

ساعت پخش و تکرار رستوران خانوادگی

«رستوران خانوادگی» از فردا (پنجشنبه ۱۷ آبان‌) هر روز ساعت ۱۸:۰۰ مهمان خانه‌های مخاطبان شبکه آی‌فیلم می‌شود و رأس ساعت‌های ۲:۰۰ بامداد و ۱۰:۰۰ روز بعد نیز بازپخش خواهد شد.

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ