میثم نصیری احمدآبادی کیست؟

2

یک مقام آگاه در گفت‌وگو با فارس گفت: مذاکره کننده ارشد ایران در کارگروه ویژه اقدام مالی FATF و رئیس مرکز اطلاعات مالی و مبارزه با پولشویی، مستقر در وزارت امور اقتصادی و دارایی ممنوع الخروج شد.

وی افزود: ظاهرا دلیل ممنوع الخروج شدن میثم نصیری احمدآبادی این بوده که وی با حضور در کنسولگری امریکا در کشور امارات درخواست تابعیت برای خود و خانواده‌اش کرده است. همچنین یکی از بستگان نزدیک نصیری احمدآبادی هم ساکن و تبعه کشور آمریکا است.

عملکرد اصلاح طلبان سوابق میثم نصیری احمدآبادی سازمان fatf چیست روش های اخذ تابعیت آمریکا اصلاح طلبان چه کسانی هستند اصلاح طلبان آمریکایی اسامی مدیران دو تابعیتی اسامی دو تابعیتی ها اخبار بدون سانسور سیاسی fatf ایران چیست

وی اضافه کرد: فرد یاد شده مسئولیت پیگیری و پیاده سازی ضوابط، دستورالعمل‌ها و مذاکره با مسئولان ارشد کارگروه اقدام مالی FATF در داخل کشور را بر عهده دارد.

FIU یک سازمان متمرکز، ملـی و مستقل اسـت کـه مسئولیت دریافت (در صـورت کسـب مجـوز، درخواست)، تحلیل و بررسی و سپس ارجاع موارد افشایی اطلاعات مالی بـه دسـتگاه‌های مـرتبط را بـر عهده دارد.

بر این اساس، سرپل همکاری اطلاعاتی در حوزه‌های مالی با کشورهای خارجی همین نهاد است و در صورت پیوستن ایران به کنوانسیون‌های پالرمو و سی اف تی نهاد همکار همین واحد اطلاعات مالی است.

از وظایف مرکز اطلاعات مالی و مبارزه با پولشویی دریافت، تجزیه و تحلیل گزارش‌های تراکنش‌های مشکوک و سایر اطلاعات مربوط به پولشویی، جرایم منشاء مرتبط و تامین مالی تروریسم و ارسال نتایج به دست آمده به مراجع ذیصلاح است.

منبع : خبرگزاری فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و ساتین صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. علی می گوید

    اینگونه افراد به نا حق بر کرسی های تصمیم گیری برای ملت نشسته اند با ید هر چه سریعتر از این مناصب حذف و دادگاه عادله وضعیت انها را رسیدگی کند. تمام بدبختی های مملکت و کاهش اقتدار این کشور به خاطر سر سپردگی این افراد است.

  2. sasha می گوید

    ای خائن ، پشت این بچه کیه که با این سن کم چنین مسئولیتی بهش داده شده؟؟؟؟ از کجا چنین پول کلانی را اورده که با خانواده اش میخواد بره امریکا عشق و حال اونم با این دلار ۱۵۰۰۰ تومنی دستگاههای امنیتی کجا هستن تا طومار این جماعت را بپیچند