سوابق علیرضا رشیدیان ،رئیس جدید سازمان حج و زیارت +عکس

0

براساس شنیده‌ها «علیرضا رشیدیان» از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حکم ریاست سازمان حج و زیارت را دریافت می‌کند تا به‌جای حمید محمدی سکاندار جدید این سازمان شود.

علیرضا رشیدیان استاندار پیشین استان خراسان رضوی در دولت یازدهم و دولت دوازدهم در دولت حسن روحانی است.

رشیدیان که متولد تهران و دارای تحصیلات فوق‌لیسانس علوم سیاسی است، پیش از استانداری خراسان‌رضوی، مسئول نظارت و بازرسی حوزه نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت بود. همچنین در دولت‌های سازندگی و اصلاحات، مدیر‌کل اطلاعات استان خراسان بود و در دولت هشتم مدتی معاون وزیر اطلاعات بوده‌ است.

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مسئولان دولت روحانی مدیران و مسئولان ایران کله گنده های ایران سوابق علیرضا رشیدیان سازمان حج و زیارت رئیس سازمان حج و زیارت تحصیلات مسئولان انتصابات دولت روحانی انتصابات جدید اخبار حج و زیارت

از دیگر سوابق وی می‌توان به تدریس در دانشگاه، مسئول کمیسیون مقابله با تهدیدات علیه آسایش عمومی، معاونت اجتماعی قوه قضائیه و مشاور دبیر شورای عالی امنیت ملی اشاره کرد.

سازمان حج و زیارت یکی از سازمان‌‌های کلیدی زیرمجموعه وزارت ارشاد است که وظایفی همچون اهتمام برای حفظ عزت، منزلت و حقوق زائران و بهره‌برداری از انتقادات و شکایات آنان، نظارت بر حسن اجرای برنامه‌های زیارتی در کشورهای عربستان سعودی، عراق و سوریه و ایجاد ارتباط با مقامات ذی‌ربط این کشورها و همچنین برنامه‌ریزی برای گسترش و تنوع خدمات بیمه و بهداشت و درمان حجاج و زائران را به‌عهده دارد.

منبع : تسنیم

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ