گران قیمت ترین بازیکنان لیگ فوتبال ایران را بشناسید

0

گران قیمت ترین بازیکنان ایران از جهت نسبت دستمزد با زمان بازى، در استقلال حضور دارند.

الحاجى گرو” و “مارکوس نیومایر” که هر کدام با قراردادى ۴۵٠ هزار دلارى (بدون اعلام ارقام آپشن ها و…) معادل هر کدام ۵/۵ میلیارد تومان (مجموعا ٩٠٠ هزار دلار معادل ١١ میلیارد تومان) به استقلال پیوسته اند در اکثر بازی ها نیمکت نشین بوده یا به عنوان یار تعویضی به میدان آمده اند.

به عنوان مثال “مارکوس نیومایر” در ادامه نیمکت نشینى هاى طولانى، در دو هفته اخیر ۵ و  ۶ دقیقه به عنوان یار تعویضی براى استقلال به میدان رفته و “الحاجى گرو” نیز در دیدار با صنعت نفت حتى به عنوان یار تعویضى بازى نکرد.

مبلغ قرارداد بازیکنان استقلال گرانترین بازیکن فوتبال ایران قیمت بازیکن فوتبال سوابق وینفرد شفر دستمزد فوتبالیستها دستمزد بازیکنان فوتبال درآمد بازیکنان فوتبال بیوگرافی مارکوس نیومایر بیوگرافی الحاجی گرو بازیکنان استقلال تهران اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

با وجود انتقادات از عملکرد این دو بازیکن و زمزمه جدایى آنها در نیم فصل، “شفر” همچنان از آنها حمایت مى کند و حتى گرو گفته است با استقلال قرارداد سه ساله دارد و جایی نخواهد نرفت! به نظر مى رسد قرارداد او به گونه اى منعقد شده که هواداران استقلال چاره اى جز تحمل سه ساله این بازیکن که در سالهاى بعد رقم قراردادش حداقل سالانه ٢٠ درصد افزایش خواهد داشت، ندارند.

بر این اساس این دو بازیکن نه تنها بلحاظ رقم قراردادشان از جمله گران ترین بازیکنان فوتبال ایران محسوب مى شوند بلکه از نظر نسبت مبلغ قراردادشان با میزان دقایقی که در میدان هستند به قرارداد بازیکنان درجه یک تیم هاى رده اول اروپایی تنه مى زنند!

در کنار این دو خارجى، مى توان به خرید دیگر مدیران جدید استقلال یعنى مرتضى تبریزى اشاره کرد. قرارداد او براى سال اول حداقل ٣.۵ میلیارد تومان آب خورده است (١.٨ میلیارد تومان رضایت نامه و ١.٧ میلیارد تومان قرارداد سال اول) اما کارنامه او نیز نه تنها خالى از عملکرد مطلوب براى رضایت هواداران مى باشد بلکه نیمکت نشینى هاى پى در پى به گونه اى شده است که علاوه بر محسوب شدن او به عنوان یکى دیگر از گران قیمت ترین بازیکنان از لحاظ نسبت قرارداد با زمان بازى، از حالا به عنوان یکى از گزینه هاى خروج از استقلال در نیم فصل مطرح است.

با این وجود این بازیکنان پیشین و نیز بازیکنان جوان جذب شده در ابتداى فصل هستند که با درخشش خود جور خریدهاى گرانقیمت مدیران جدید را مى کشند.

 

منبع: عصر ایران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ