بیش از ۲۰۰ فروشگاه اینترنتی لباس در جیب شما

0

ممکن است به دنبال یک فروشگاه اینترنتی لباس مجلسی باشید، اما ما برای شما پیشنهاد بهتری داریم، یک پاساژ مجازی بزرگ با بیش از ۲۰۰ فروشگاه اینترنتی لباس زنانه و مردانه و بیش از ۵۰ هزار محصول متنوع و گوناگون، همه اینها تنها در یک اپلیکیشن در گوشی موبایل شما در جیب شما!

لباس بخش مهمی از هویت زندگی ماست . نوع پوشش ما نه تنها در نوع نگرش افراد دیگر به شخصیت و منزلت اجتماعی ما، بلکه بر احساس ما از شخصیتمان نیز تاثیر به سزایی دارد. بنابراین سبک پوشش هر فرد باعث می‌شود که هویت شخصی خویش را شکل دهد و به نمایش بگذارد. به همین دلیل انتخاب لباس های خاص و منحصر به فرد برای ما اهمیت زیادی دارد.

فروشگاه اینترنتی فروش لباس مجلسی رپورتاژ آگهی ارزان خرید رپورتاژ آگهی پیج فروش لباس در اینستاگرام

اما گشتن تمام شهر دنبال یک لباس یکتا و منحصر به فرد کار ساده‌ای نیست. اینجاست که خرید اینترنتی لباس معنا پیدا می‌کند. فروشگاه‌های اینترنتی لباس بر خلاف فروشگاه‌های سطح شهر بدون محدودیت فیزیکی ویترین‌های کوچکشان، می‌توانند هزاران لباس گوناگون را عرضه کنند.

از طرفی گشتن دنبال لباس‌های مختلف در اینترنت بسیار ساده‌تر است. شما بدون هزینه رفت و آمد و ترافیک، تنها با چند کلیک می‌توانید صد ها مدل متفاوت را در کمتر از یک ساعت جست و جو و مقایسه کنید و از دوستان خود هم نظرخواهی کنید.

 

فروشگاههای اینترنتی لباس در اینستاگرام

با رشد شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام، به تدریج پیج‌های فروش لباس به خصوص لباس و اکسسوری زنانه بیشتر شدند. از مزیت این فروشگاه‌ها دسترسی بالا، تعداد زیاد محصولات منحصر به فرد و شیک و قیمت تمام شده کمتر نسبت به سایر فروشگاه‌های مجازی و فیزیکی است.

احتمالا شما هم چندین فروشگاه لباس مجلسی را در اینستاگرام خود دنبال می‌کنید. اما باید بدانید که هزاران فروشگاه دیگر که شاید مجموعا از سایت‌های بزرگ فروش لباس مانند دیجی استایل و بامیلو هم بیشتر جنس داشته باشند را دنبال نمی‌کنید و نمی‌توانید همه محصولات آنها را ببینید. البته گشتن بین این همه لباس و فروشگاه و دنبال کردن آن‌ها کار ساده‌ای نیست.

فروشگاه اینترنتی فروش لباس مجلسی رپورتاژ آگهی ارزان خرید رپورتاژ آگهی پیج فروش لباس در اینستاگرام

بزرگ ترین پاساژ پوشاک زنانه اینستاگرام

برای همین است که شاپگرام، یک شبکه اجتماعی خرید تصمیم گرفته است بزرگ‌ترین پاساژ لباس ایران را در فضای مجازی ایجاد کند. جایی که تا کنون بیش از ۲۰۰ فروشگاه از بهترین فروشگاه‌های اینستاگرام در حال فعالیت هستند. در شاپگرام شما می‌توانید محصولات موجود در شبکه‌های اجتماعی را در دسته‌بندی مناسب و با ضمانت شاپگرام خریداری کنید. اما جذابیت اصلی شاپگرام تعداد زیاد محصول متنوع در ست‌های لباس مجلسی شیک، ست دامن و روسری و ست کیف و کفش است که به صورت ژورنال می‌توانید مشاهده و پسند کنید.

فروشگاه اینترنتی فروش لباس مجلسی رپورتاژ آگهی ارزان خرید رپورتاژ آگهی پیج فروش لباس در اینستاگرام

خرید در شبکه اجتماعی شاپگرام به صورت چت مستقیم با فروشنده است. یعنی می‌توانید به راحتی با فروشنده چت کنید، سوالات خود را بپرسید و از قیمت‌ها مطمئن شوید و در صورت تمایل و توافق محصول مد نظر خود را خریداری کنید. بر خلاف خرید از اینستاگرام، اینجا نیازی نیست نگران پرداخت اینترنتی یا اطمینان از فروشنده و کیفیت محصول خریداری شده باشید، چرا که همه‌ی خریدها با ضمانت شاپگرام صورت می‌گیرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ