جزییات جدید از فیلم جنجالی نماینده زن شبستر در مجلس

0

بعد از نماینده سراوان و ماجرای جنجالی او با کارمند گمرک، حالا یک نماینده دیگر جنجال به پا کرد.

معصومه آقاپور علیشاهی، نماینده اصلاح طلب شبستر در مجلس شورای اسلامی، در جلسه ای گفت: کسانی که رأی نداده‌اند، حق شکایت ندارند و اگر صدایشان در بیاید خودم آنها را خفه خواهم کرد!

دانلود

شبستر یکی از شهرهای غربی استان آذربایجان شرقی و مرکز شهرستان شبستر است. این شهر در ۶۵ کیلومتری شمال غرب تبریز واقع شده‌است.

منبع : خبرگزاری خبرآنلاین

واکنش معصومه آقاپور علیشاهی به انتشار این کلیپ

معصومه آقاپور علیشاهی در گفت و گو با خبرنگار نصر گفت: این کلیپ منتشر شده از بنده مربوط به اردیبهشت ماه سال گذشته و در ایام انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم در مسجدی در شهر تسوج است.

وی ادامه داد: در روزهای پایانی تبلیغات انتخاباتی به منظور تشویق تمام اقشار جامعه به شرکت در انتخابات از هر فرصتی بهره می بردیم تا میزان مشارکت در انتخابات افزایش یابد که در برخی سخنرانی ها یک مقداری هم با تندی سخنرانی کرده بودم.

وی با اشاره به ویدئوی پخش شده از وی اذعان داشت: تهیه کنندگان و پخش کنندگان این ویدئو تلاش کرده اند تا ابتدا و انتهای فیلم را قطع کنند چرا که سئوالاتی که از بنده پرسیده می شد سئوالاتی تند و ناامید کننده بود و من مجبور بودم پاسخ های قاطعی دهم.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سئوال خبرنگار نصر که به نظرتان چه گروه ها و طیف ها اقدام به انتشار چنین ویدئوهایی از نمایندگان می زنند؛ گفت: همانطوری که در مصاحبه های قبلی ام نیز اشاره کرده ام چنین افرادی عناصر داعش داخلی هستند چرا که ضرباتی که این ها بر اعتماد بین مردم و مسئولان می زنند اثراتی کمتر از ضربات داعش ندارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ