بیوگرافی بهار نوحیان +عکس اینستاگرام

0

بهار نوحیان متولد سال ۱۳۵۶، تحصیل کرده تئاتر در دانشگاه تهران است. از هجده سالگی کارش را در مجموعه «سیاه سفید خاکستری» سیامک شایقی آغاز کرده. او یک برادر بزرگتر از خودش دارد.

چندی قبل بهار نوحیان بهترین بازیگر نقش مکمل زن ” آکادمی اسکرین اوارد ” در تورنتو کانادا شد. نوحیان این جایزه را برای بازی در فیلم ” آوا” به کارگردانی صدف فروغی کسب کرد.

همسر بهار نوحیان نام بازیگران زن ایرانی بیوگرافی بهار نوحیان بیوگرافی بازیگران

نوحیان که یکی از اعضای ثابت گروه حمیدرضا نعیمی است، درباره فعالیت‌های خود بیان کرد: در سینما که حدود یک سال است فعالیت ندارم به دلیل اینکه سال گذشته دو نمایش “باغ آلبالو ” به کارگردانی اکبر زنجانپور را روی صحنه داشتم و فروردین‌ماه نیز نمایش “سونات شب ” سعید داخ را اجرا کردم و بیشتر وقتم صرف تئاتر شد و این روزها نیز مشغول تمرین برای حضور در نمایش ” شرق دور شرق نزدیک ” به کارگردانی آقای نعیمی هستم.

وی ادامه داد: تنها در این میان در یک فیلم ویدئویی حضور یافتم که اطلاعاتی درباره آن نمی‌توانم بدهم.

بازیگر “خنده‌های آتوسا ” در پاسخ به این سؤال که چرا در عرصه سینما فعالیت محدودی دارد، اظهار کرد: این روزها حضور در سینما خیلی دست ما بازیگران نیست و ما فقط می‌توانیم در صورت انتخاب در کاری که حضور داریم انرژی بگذاریم و آنچه بلد نیستیم را بیاموزیم و کار را به نحو احسن انجام دهیم.

همسر بهار نوحیان نام بازیگران زن ایرانی بیوگرافی بهار نوحیان بیوگرافی بازیگران

از ابتدای ورودتان به بازیگری بگویید.

یکی از بستگان ما در دانشگاه تئاتر تدریس می کنند و یادم است چندین بار به همراه ایشان به تمرین های تئاتر در تئاتر شهر رفتم و از همانجا علاقه ام شروع شد اما به دلیل اینکه باید درس می خواندم تا هجده سالگی صبر کردم و بعد از دانشگاه کار بازی را شروع کردم، با گروه سیامک شایقی آشنا شدم و در سریال «سیاه سفید خاکستری» در نقش یک دختر محصل بازی کردم. بزرگترین ویژگی آن کار گروه هم سرایی اش بود که ما بین قصه چندین نفر از گروه گروه بازیگران به همسرایی می پرداختند.

فیلم های بهار نوحیان

بهار نوحیان از هجده سالگی کارش را در مجموعه «سیاه سفید خاکستری» شروع کرد. و پس از آن در سال ۱۳۸۱ در سریال نیستان درخشید. از جمله کارهای دیگر او می توان به زار (۱۳۹۵) خنده‌های آتوسا (۱۳۹۳) ۳ شوخی (۱۳۷۸) سریال بالهای خیس (۱۳۹۱) اشاره کرد.

تاکنون هیچ عکس و خبری از این که بهار نوحیان ازدواج کرده و همسری دارد منتشر نشده است.

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ