داماد آیت‌الله احمد خاتمی یا برادر عروس نوبخت؟! +عکس

0

وحید ایمانی فعال رسانه ای درباره اخبار انتصاب داماد آیت الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران ، در حساب توییتر خود نوشت:

وحید ایمانی کیست مدیریت فامیلی دولت روحانی فرزندان آیت الله سید احمد خاتمی فرزند محمد باقر نوبخت سید حسین میرخلیلی کیست روابط فامیلی سیاسیون دختر سید احمد خاتمی خانواده محمد باقر نوبخت توحید نوبخت انتصابات دولت روحانی انتصابات جدید انتصاب های فامیلی افشاگری ازدواج فامیلی سران نظام

حجت‌الاسلام سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در واکنش به برخی انتقادها از انتصاب سید حسین میرخلیلی (داماد وی) به عنوان رییس حوزه‌ی ریاست در سازمان برنامه و بودجه طی بیانیه‌ای تاکید کرد که این انتصاب ربطی به او ندارد.

وحید ایمانی کیست مدیریت فامیلی دولت روحانی فرزندان آیت الله سید احمد خاتمی فرزند محمد باقر نوبخت سید حسین میرخلیلی کیست روابط فامیلی سیاسیون دختر سید احمد خاتمی خانواده محمد باقر نوبخت توحید نوبخت انتصابات دولت روحانی انتصابات جدید انتصاب های فامیلی افشاگری ازدواج فامیلی سران نظام

حجت‌الاسلام سیدحسین میرخلیلی، متولد سال ۶۰ است و پیش از این در سمت معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان اوقاف حضور داشته است.

گفتنی است وی برادر همسر توحید نوبخت فرزند ارشد دکتر نوبخت نیز می باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان: به عنوان آخرین سؤال حاشیه‌ای را یکی از داماد‌های حضرتعالی در هفته گذشته داشتند که شما بیانیه دادید، اول اینکه خود شما داماد شهید آیت‌الله سعیدی هستید که از فعالان سیاسی بود. جایگاه شما ربطی به این ازدواج دارد؟ آیا ازدواج سیاسی بوده است؟

آیت‌الله خاتمی: ازدواج ما اصلا سیاسی نبوده است. من در انتخاب داماد‌ها چیزی که به قول طلبه‌ها بشرط لا بودم یعنی اصرار داشتم که سیاسی نباشند. داماد‌های ما هیچ کدام از خانواده مقامات سیاسی نیستند فقط یکی از دامادهایم پدرش روزگاری نماینده مجلس بوده است. اهل قسم نیستم، اما اگر قرار باشد که قسم بخورم اینجاست، بنده آقای نوبخت را فقط اوایل دوران ریاست جمهوری آقای روحانی یکی دوبار در مجلسی دیدم و از آن زمان تاکنون او را ندیدم و رابطه‌ تلفنی هم نداشتم.

باشگاه خبرنگاران جوان: سعی نکردید دامادتان را منصرف کنید، با توجه به فضایی که در شبکه‌های مجازی صورت گرفته است و مطالبه‌ای که مردم در فضای مجازی داشتند، چرا که این مسئله هم نسبت به شما و هم نسبت به داماد آقای روحانی مطرح شد.

آیت‌الله خاتمی: من کاری به داماد آقای روحانی ندارم، خودش باید پاسخگو باشد، اما آنچه راجع به من بود، بنده دامادهایم را آزاد گذاشتم یعنی به آن‌ها گفتم خودتان باشید نه داماد آیت‌الله خاتمی چرا که من چهره‌ای مذهبی ـ سیاسی هستم و آدم گاهی در عالم سیاست به عرش می‌رود و گاهی به فرش. اگر عزیز شدید خودتان عزیز باشید. نمی‌خواهم قصه من بشوید. این را به صراحت به آنان گفتم، در رابطه با هیچ‌کدام از داماد‌هایم هیچ اقدامی نکردم که شغلی را پیدا کنند و این را رانتخواری می‌دانم که چون بنده امام جمعه هستم کاری انجام دهم. در رابطه با داماد محترمم که جوان بسیار پاکی است بنده نه به او گفتم برو نه به او گفتم نرو. فقط به او گفتم هرچه خودت تصمیم بگیری. ابدا و اصلا سفارش او را نکرده‌ام و اگر زنده باشم برای هیچ کدام از داماد‌هایم سفارش نخواهم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان: به نظر می‌رسد پستی که به داماد شما داده شده است بخاطر داماد شما بودن نبوده است؟

آیت‌الله خاتمی: این را آقای نوبخت باید بگویند، والله چنین نبوده است. به صراحت می‌گویم پستی که به داماد داده شده است بخاطر خاتمی نبوده چرا که من مشی و خط فکری ام مشخص است. بدانید و این را نوشته‌ام حساسیت جامعه چیز خوبی است و از آن تشکر کردم.

باشگاه خبرنگاران جوان: در فضای مجازی گفته شد که شما دوتا برج برای پسران خود درست کردید.

آیت‌الله خاتمی: بنده اصلا پسر ندارم. انگیزه درست کردند که فقط خاتمی را تخریب کنند. هیچ قصه دیگری نبود. بنا نداشتم جواب دهم یکی دو روز صبر کردم دیدم می‌خواهند بی‌رحمانه بتازند در قصه‌ای که به قول ما طلبه‌ها نه در صدرش بودم و نه در ذیلش و هیچ ربطی به من نداشت آن را به من ربط دادند، مجبور شدم نامه‌ای را برای روشنگری افکار عمومی بنویسم. از حساسیت مردم تشکر می‌کنم این امر به معروف و نهی از منکر اگر در همه عرصه‌ها باشد “کنتم خیر امه اخرجت لالنّاس تأمرون بالمعروف” یک معروف شایسته سالاری است و تنهی عن المنکر؛ یک منکر رانت‌بازی است.

منبع : مشرق

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ