اولین خودروی های دانگ‌فنگ S30 به دست مشتریان رسید + قیمت

0

خودروی S30 نسخه‌ی صندوق‌دار از دانگ فنگ H30 کراس با همان مشخصات فنی است. این محصول، توسط ایران خودرو مونتاژ و روانه بازار شده است.

بسته‌ ماندن مرزها در مقابل واردات مدل‌های خارجی، فرصتی مغتنم برای خودروسازان داخلی است تا با استفاده از تخفیف گمرکی به مونتاژ مدل‌های چینی و یکه‌تازی در بازار ایران، مشغول شوند. این محصول چینی با بدنه‌ی سدان، تفاوت فنی با H30 کراس ندارد و صرفا به دلیل استفاده از صندوق‌ عقب، کمی جادارتر خواهد بود.

دانگ فنگ S30 با پیشرانه‌ی ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی عرضه می‌شود تا قدرت ۱۰۵ اسب بخار در ۵۷۵۰ دور بر دقیقه و نهایت گشتاور ۱۴۲ نیوتن‌متر در ۴۰۰۰ دور بر دقیقه ارائه کند. وزن خالص این خودرو در مقایسه با H30 کراس، کمی بیشتر است اما دقیقا با همان پیشرانه و گیربکس اتوماتیک ۴ سرعته عرضه می‌شود. با این حساب، می‌توان اطمینان داشت در زمانی حدود ۱۳ تا ۱۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و میانگین مصرف سوخت ۸ تا ۹ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر داشته باشد.

این خودرو که مدتی قبل توسط ایران خودرو با قیمت ۱۴۱ میلیون تومان به فروش رسیده بود از روز گذشته به دست مشتریان رسیده و فروشندگان بهای این سدان چینی را بین ۱۴۵ تا ۱۴۷ میلیون تومان در بازار اعلام میکنند.

ولی میزان موفقیت این خودرو در بازار چقدر خواهد بود؟

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ