قیمت امروز انواع ارز، دلار ، یورو ، طلا و سکه در بازار ( ۲۴ دی ۹۷)

0

قیمت طلا، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۷/۱۰/۲۴

امروز در بازار آزاد قیمت انواع سکه و طلا نسبت به آخرین روز گذشته نوسان جزئی داشته است؛ برهمین اساس در بازار تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت ۳ میلیون و ۸۳۳ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۳۰ هزار تومان، ربع سکه یک‌میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۶۷۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

هر گرم طلای ۱۸عیار هم ۳۵۱ هزار و ۱۲۳ تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۲۹۳.۸دلار معامله می‌شود.

قیمت ارز مسافرتی امروز ۹۷/۱۰/۲۴

شعب منتخب بانک های ملی، تجارت، ملت، سامان و پارسیان که مسئولیت فروش ارز مسافرتی به مردم را برعهده دارند، روزانه بعد از دریافت نرخ ارز از سوی بانک مرکزی توزیع ارز به مسافران را آغاز می کنند.

قیمت فروش ارز مسافرتی روزانه بعد از ساعت ۱۱ صبح به شعب منتخب اعلام  و بعد از آن فروش ارز مسافرتی در بانک های عامل آغاز می شود. گفتنی است، تجربه هفته های اخیر نشان داده که فروش ارز مسافرتی در شعب محدود است و روزانه این شعب به تعداد مشخصی از مسافران می توانند ارز بفروشند.

شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی را طبق روال روزهای قبل، بعد از ساعت ۱۱ آغاز کرده و به مسافران یورو را با قیمت ۱۲ هزار و ۹۳۶ تومان و  ۸ ریال، می فروشند که با احتساب کارمزد ۷ در هزار به رقمی حدود ۱۳ هزار تومان می رسد. قیمت ارز مسافرتی نسبت به دیروز ۶۳۸ تومان ارزان شده است.

به گزارش تسنیم، مسافران خارج از کشوری که اسناد و مدارک خواسته شده را به شعب بانک های عامل ارائه کنند می توانند برای کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع حداکثر ۵۰۰ یورو و برای سایر کشورها تا ۱۰۰۰ یورو خریداری کنند.

قیمت دلار در صرافی‌های بانکی

قیمت دلار در این صرافی ها با کاهش ۶۰ تومانی نسبت به نرخ صبح امروز، ۱۰ هزار و ۹۹۰ تومان اعلام شده است. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۰ هزار و ۹۴۰ تومان خریداری می‌کنند.

قیمت فروش یورو نیز در صرافی‌های بانک ها ۱۲ هزار و ۸۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو  نیز در این صرافی‌ها ۱۲ هزار و ۷۵۰ تومان است.

۵ صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند.

این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند.

قیمت روز ارزهای دولتی ۹۷/۱۰/۲۴|نرخ ۲۵ ارز کاهش یافت

بانک مرکزی در جریان قیمت‌گذاری ارزهای دولتی موجود در معاملات امروز دوشنبه ۲۴ دی ماه، اعلام کرد:قیمت ۱۱ ارز از جمله یورو و پوند نسبت به روز یکشنبه افزایش و قیمت ۲۵ واحد پولی دیگر کاهش یافت؛ نرخ ۱۱ ارز دیگر مانند دلار نیز ثابت ماند.

برهمین‌اساس، قیمت دلار آمریکا بدون تغییر نسبت به دیروز ۴۲۰۰ تومان تعیین شد؛ البته دولت اعلام کرده با دستور رئیس جمهور قیمت دولتی دلار آمریکا تا فروردین ۹۸ ثابت خواهد بود، به همین علت ماه‌هاست که قیمت دلار تغییر نکرده است.

یورو در مرکز مبادلات ارزی ۴۸۱۸ تومان،‌ درهم امارات ۱۱۴۳ تومان و پوند انگلیس نیز ۵۳۹۳ تومان قیمت خورده و به واجدان شرایط دریافت ارزهای دولتی فروخته می‌شود.

قیمت سایر ارزها به شرح زیر است:

فرانک سوئیس ۴۲ هزار و ۷۰۹ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۷۰۰ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۹۱۳ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۴۵۶ ریال، روپیه هند ۵۹۵ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۸ هزار و ۶۲۵ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۳۰ هزار و ۴۳ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۸۴۱ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۳۵۶ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۴ ریال و دلار کانادا ۳۱ هزار و ۶۳۱ ریال.

دلار نیوزلند ۲۸ هزار و ۵۸۶ ریال، راند آفریقای جنوبی ۳ هزار و ۲۱ ریال، لیر ترکیه ۷ هزار و ۶۵۰ ریال، روبل روسیه ۶۲۶ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۲۵ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۳۰ هزار و ۱۸۰ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۰ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۲ ریال، دلار سنگاپور ۳۱ هزار و ۳۳ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۹۳۸ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۳۰۶ ریال، کیات میانمار ۲۸ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۷ هزار ریال.

یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۶۴۳ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار و ۲۷۹ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۲۱۶ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۱ هزار و ۴۱۲ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۲۵۴ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۷ هزار و ۴۰۵ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۱ هزار و ۱۴۸ ریال، لاری گرجستان ۱۵ هزار و ۷۴۸ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۸۰ ریال، افغانی افغانستان ۵۵۷ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۹ هزار و ۵۲۱ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۵۴ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۰ هزار و ۴۴۷ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۴۵۳ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۱ هزار و ۹۹۷ ریال.

منبع : تسنیم

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ