نسیم ادبی در خندوانه؛ خاطره خانم بازیگر از همکاری با علی نصیریان

0

برنامه خندوانه با اجرای رامبد جوان شب گذشته ۲۸ دی ماه ۱۳۹۷ ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نسیم رفت. نسیم ادبی بازیگری که با نقش حمیرا در سریال شهرزاد در میان مخاطبان شناخته شده است مهمان رامبد جوان در برنامه شب گذشته خندوانه بود.

رامبد جوان در برنامه شب گذشته خندوانه پای گفتگوی نسیم ادبی نشست و شبی متفاوت را در این برنامه تجربه کرد.

واکنش های مردم به نقش نسیم ادبی در سریال شهرزاد

رامبد جوان گفتگو با نسیم ادبی را از فیلم های او در جشنواره فجر آغاز کرد و این بازیگر کشورمان در این باره گفت :من امسال با سه فیلم در جشنواره حضور دارم و در ادامه درباره اولین کاری که با آن در میان مردم شناخته شد صحبت کرد و گفت :اغلب مردم من را با نقش حمیرا در سریال شهرزاد می شناسند و در فصل اول برای بازی در این سریال حسابی با واکنش های بد مردم مواجه شدم و فحش های زیادی چه در فضای مجازی ، چه در دنیای واقعی از مردم خوردم اما خوشبختانه در فصل سوم اوضاع خیلی بهتر شد و واکنش های مردم هم به نسبت قبل بهتر شد .

نسیم ادبی بازیگر سریال شهرزاد در خندوانه

نسیم ادبی درباره پیگیری های مردم درباره نقش حمیرا گفت :من از یکی از همراهانم در اینستاگرام مدام پیغام دریافت میکردم که من میدونم همسر دوم هوشنگ کجاست و حتی آدرس هم داد و اصرار که برو پیداش کن و در نهایت که جوابی از سمت من دریافت نکرد گفت دیگه از ما گفتن خودت این زندگی رو انتخاب کردی.

جناب خان به آرزویش رسید و شهرزاد شد

در این بخش از برنامه جناب خان به جمع خندوانه ای ها اضافه شد و رامبد جوان از جناب خان به عنوان رقیب سرسخت ترانه علیدوستی در سریال شهرزاد یاد کرد و جناب خان از نسیم ادبی خواست که او نقش شهرزاد را بازی کند و نسیم ادبی نقش حمیرا را ، بازی جناب خان و نسیم ادبی در نقش های سریال شهرزاد با شگفت زدگی جناب خان و گردنبند مرغ آمینی که به گردنش انداخته بود انجام شد.

همسر نسیم ادبی همسر بازیگران همسر ابراهیم اثباتی مهمانان خندوانه خندوانه دیشب بیوگرافی نسیم ادبی بیوگرافی ابراهیم اثباتی اینستاگرام خندوانه

عکسی از نسیم ادبی در برنامه خندوانه

در این بخش از برنامه شاه حسینی به استودیو آمد و مسابقه ای بین جناب خان ، رامبد جوان ، نسیم ادبی و ارژنگ امیرفضلی انجام شد.

رامبد جوان درباره زندگی با یک موسیقی دان از نسیم ادبی پرسید و او گفت :زندگی با یک موسیقی دان بسیار لذت بخش است اما متاسفانه ما خیلی درگیر کار هستیم و خیلی برای خودمان وقت نمیگذاریم.

نسیم ادبی بدترین صفتش را اعتماد زودهنگام به اطرافیان عنوان کرد و از اینکه نه گفتن برایش خیلی سخت بود صحبت کرد.در ادامه گفتگوی رامبد جوان با نسیم ادبی ، مجری خندوانه اسامی را اعلام کرد و از نسیم ادبی خواست نظرش را درباره آنها بگوید.

تعریف و تمجید نسیم ادبی از علی نصیریان در خندوانه

نسیم ادبی درباره بازیگرانی چون ترانه علیدوستی ، شهاب حسینی و مصطفی زمانی به نیکی یاد کرد و از صفات اخلاقی خوبشان گفت اما زمانی که نام علی نصیریان به میان آمد از رامبد جوان خواست که اجازه دهد خاطره ای از بازی او در شهرزاد تعریف کند.

نسیم ادبی مهمان برنامه خندوانه شد

نسیم ادبی درباره صفات خوب علی نصیریان گفت :زمانی که سر فیلمبرداری سریال شهرزاد بودیم یک روز علی نصیریان به شدت بیمار شد و حتی نمیتوانست روی پاهایش بایستد و دکتر برایش استراحت تجویز کرده بود اما شرایط جوری رقم خورد که ما خانه پدری ام در شهرزاد را فقط یک روز دیگر برای اجاره داشتیم و استاد نصیریان با آن حال وخیم سرصحنه آمد و درصورتی که اصلا نای ایستادن نداشت سکانسی را بازی کرد که همه ما را حیرت زده کرد.

در بخش پایانی برنامه نسیم ادبی قول داد که به ۷ نفر از بچه هایی که علاقه مند به بازیگری هستند اما توان مالی مناسبی ندارند آموزش بازیگری بدهد.

منبع : نمناک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ