کد دستوری برای استعلام مشمولین بسته حمایتی دولت (سبد کالا)

8

اعلام کد دستوری جدید برای پیگیری بسته حمایتی کالا

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت: کد دستوری USSD از سوی این سازمان برای بیمه شدگان و مستمری بگیرانی که در خصوص بسته حمایتی دولت سوال دارند، اختصاص یافت.

محمد حسن زدا افزود: این افراد می‌توانند کد دستوری #۸*۱۴۲* را شماره گیری و کدملی سرپرست خانوار را وارد کنند تا پاسخ برای آنها ارسال شود که آیا مشمول دریافت این کمک هستند یا خیر؟.

وی با بیان اینکه در روزهای گذشته مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی (۱۴۲۰) تماس‌های فراوانی در این خصوص را پاسخ داده است، گفت: کد دستوری مذکور برای پاسخگویی بهتر و بیشتر مخاطبان تعریف شده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، زدا با اشاره به ارائه بسته کمک دولت به بیمه شدگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی اظهار کرد: به ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار نفر از بیمه شدگان و ۲ میلیون و ۶۰۰ میلیون نفر مستمری بگیر این سازمان که شرایط دریافت این کمک را داشته اند، بسته حمایتی پرداخت شده است.

****

معاون اداری و مالی تأمین اجتماعی گفت: افرادی که بسته حمایتی را دریافت نکرده اند و در مورد دلیل عدم دریافت سوال دارند از روز دوشنبه می‌توانند با ارسال پیام به کد دستوری #۴*۴* وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پاسخ خود را دریافت کنند.

رحیم اردلان، معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی در خصوص بیمه‌شدگان مشمول سبد حمایتی دولت افزود: تمامی بیمه‌شدگانی که حقوق کمتر از سه میلیون تومان دریافت می‌کنند مشمول این بسته هستند و تعداد آنها ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار نفر است.

اردلان افزود: در لیست بیمه‌شدگان واجد شرایط کمک دولت، بیمه‌شدگان اجباری، اختیاری، حرف و مشاغل آزاد و مقرری‌بگیران بیمه بیکاری وجود دارد. از امروز واریز اعتبار بسته حمایتی افراد تحت پوشش بیمه سازمان تأمین اجتماعی آغاز می‌شود و اگر سیستم بانکی دچار اشکالی نشود، تا شامگاه امروز تمامی واریزها انجام خواهد شد؛ در غیراین‌صورت این مرحله از طرح بسته حمایتی تا پایان فردا (یکشنبه ۳۰ دی ماه جاری) به اتمام می‌رسد.

معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی در خصوص کسانی که بسته حمایتی را دریافت نکنند و در مورد دلیل عدم دریافت آن سؤال داشته باشند، گفت: این افراد از روز دوشنبه می‌توانند با ارسال پیام به  کد دستوری #۴*۴* وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پاسخ خود را دریافت کنند، همچنین مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی نیز با شماره تماس ۱۴۲۰ آماده پاسخ‌گویی به بیمه‌شدگان در مورد بسته حمایتی هستند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 8 )
  1. محمدرضاترکی می گوید

    ثبت نام سبدکالا

  2. کمال شیری می گوید

    باسلام من سر پرست خانوا ده سه نفره هستم بیکار شدم بیمه نیستم بسته حمایتی
    نگرفته ام باید چکار کنم آخه من میبینم بعضیها دارن میگیرن ولی بعضیها هم ب نان شب واقعا محتاج هستن نمیگیرن اخه این انصاف هست

    1. گیوه چی می گوید

      سلام ، این کد دستوری همراا اول برای ثبت نام اصلا وجود ندارد. والا قرار بود که با همراه اول #۸*۱۴۲* را شماره گیری کنید و جواب را دریافت کنید

  3. گیوه چی می گوید

    سلام، کد دستوری همراه اول برای بسته حمایتی دولت اصلا وجود خارجی ندارد!

  4. گیوه چی می گوید

    سلام ، کد دستوری همراه اول که از طرف دولت برای بسته حمایتی اعلام شده است اصلا وجود ندارد #۸*۱۴۲*

  5. مجتبی قاسمی تودشکچویه می گوید

    من خانواده سه نفر باحقوق ماهیانه ۱۲۵۰۰۰۰تومان میباشم مستاجر هستم چرابایدبسته حمایتی به من تعلق نگرفته است لطفا عدالت حضرت علی ع رعایت شود برای همه که پیرو خط این انقلاب هستندوپیروخط امام آقایمان آقا سید بزرگوار سید علی هستیم

  6. شرق موزیک می گوید

    برای استعلام از چه سایتی استفاده کنیم؟

  7. پیمان می گوید

    … که خودش دوزدباشه چه انتظاری اززیردستاش بایدداشته باشیم