غیرت برای زنان کجا رفته؟

1

وقتی یک زن را با نگاهی جنسی و شهوت‌آلود نگاه کنیم، این یعنی استفاده ابزاری از زن. این درد بزرگی است که امروز، جامعه و کشور ما را فرا گرفته است و هر روز هم بیشتر می‌شود: آیا زنان سرزمینم نباید ارزشی برای خود قائل شوند؟ تهِ‌تهِ بازیگری و هنرمندی این است که فلان لباس و آرایش را بپوشند و جلوی هر چشم هرزه و گرسنه‌ای، اندام خودشان را به نمایش بگذارند؟ اگر این استفاده ابزاری از زن نیست، پس چیست؟

سبلریتی‌ها، یک رکن مهم این معضل هستند که به اسم فرهنگ و هنر، برهنه‌نمایی را ارزش و استفاده ابزاری از زنان و دختران را یک فرهنگ عادی و همگام با جهانی شدن معرفی کرده و می‌کنند: جهانی شدن که زن و دختر ایرانی را تا حد یک کالای جنسی پایین می‌آورد، چه ارزشی دارد؟

به این فکر می‌کنم آن غرور و عزت نفس زنان و دختران قدیم ایرانی کجا رفته است؟ زن ایرانی با روبنده چنان ابهتی داشت که هیچ مردی جرات نمی‌کرد حتی به آن روبنده هم نگاه راست کند!

یک زن اگر ارزش خود را درک کند، هیچ وقت خود را به شکل یک کالای جذاب جنسی درنمی‌آورد. همه ما انسان‌ها آخرش باید پیش خدا برویم و این روح ما انسان‌هاست که پر می‌کشد؛ آیا نباید کمی تفکر کنیم که به چه سمتی می‌رویم؟ نمی‌گویم خواهرم، چون اگر بگویم خواهرم، سریع برچسب می‌خورم.

فقط همین را می‌گویم که لطفاً کمی تفکر کنیم؛ تفکر کنیم که آیا به عنوان یک زن یا دختر، دوست داریم وقتی ما را می‌بینند، خواسته یا ناخواسته به امور جنسی و جذابیت‌های شهوانی ما نگاه کنند؟ تفکر کنیم که اگر مردی باشیم، غیرتمان اجازه می‌دهد زن و دخترمان را با نگاهی هوس‌آلود تماشا کنند؟

غیرت زنانه چیست غرب زدگی در ایران غرب زدگی چیست سلبریتی های ایرانی سلبریتی بیسواد زن بی غیرت روشنفکرنمایان روشنفکرنما کیست رابطه برهنگی و فساد جنسی تهاجم فرهنگی در ایران ترویج فساد در سینما ترویج بدحجابی بد حجابی در تهران بازیگران زن ایرانی بی حجاب بازیگران بد حجاب اندیشه غربزدگی غیرت زنانه چیست غرب زدگی در ایران غرب زدگی چیست سلبریتی های ایرانی سلبریتی بیسواد زن بی غیرت روشنفکرنمایان روشنفکرنما کیست رابطه برهنگی و فساد جنسی تهاجم فرهنگی در ایران ترویج فساد در سینما ترویج بدحجابی بد حجابی در تهران بازیگران زن ایرانی بی حجاب بازیگران بد حجاب اندیشه غربزدگی

سبحان پروانه/ الف

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. ارش می گوید

    اینو مختص ایران نکن ایرانیها با همین ظاهر هم از اکثر کشورها بهترن متاسفانه بسیاری از مسئولی ین بلای سر این مملکت اوردن که نمیتوانی از این نظام دفاع کنی چون متهم میشوی به دفاع از دزدان وخیانت کاران حداقل ان مسئولینی که درست کارن مصلحت را کنار بگذارند و افشاگری وبرخور با مفسدین را انجام بدن وخط خودشون راا زخائنین جدا کنند