سید جواد سلیمانی مدیرعامل جدید سایپا شد +سوابق

1

براساس تصمیمات جدید در وزارت صنعت و شرکت سایپا مدیر عامل این شرکت تغییر یافت.

مطابق این تصمیم میر جواد سلیمانی جایگزین محمدرضا سروش به عنوان مدیرعامل این شرکت انتخاب شده است.

اواخر مهرماه امسال بود که هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا، سروش را به عنوان مدیر جدید این شرکت انتخاب کرده بود اما گویا عمر ریاست سروش در شرکت سایپا فقط ۳ ماه بوده است.

به نظر می‌رسد وضعیت مدیریت این شرکت خودروسازی در تولید و قیمت گذاری محصولات از جمله دلایل تغییر مدیرعامل سایپا است.

مدیرعامل سایپا مدیرعامل خودروسازان مدیر عامل جدید سایپا سیدجواد سلیمانی کیست سوابق محمدرضا سروش انتصابات جدید اخبار صنعت خودروسازی اخبار شرکت سایپا

از جمله سوابق سیلمانی باید به قائم مقامی ایران خودرو ، رئیس هیات مدیره تعاونی اعتبار کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو، عضو غیر موظف هیات مدیره در شرکت صنعتی نیرو محرکه اشاره کرد.

سلیمانی که دانش‌آموخته مهندسی مکانیک از دانشگاه صنعتی شریف در مقطع کارشناسی و مدیریت اجرایی از سازمان مدیریت صنعتی در مقطع کارشناسی ارشد است، پیش‌ از این، قائم‌مقام ارشد مدیر مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، ریاست هیأت‌مدیره شرکت ایران‌خودرو در بلاروس و سنگال، قائم‌مقام مدیرعامل شرکت مگاموتور و ریاست هیأت‌مدیره سایپا یدک بوده است؛ سوابقی که نشان از تجربه مدیرعامل جدید در صنعت خودروسازی دارد.

همچنین سید جواد سلیمانی در سال‌های اخیر به مدیرعاملی پتروشیمی تبریز نیز منصوب‌شده بود و پیش از انتخاب به‌ مدیرعاملی جدید سایپا، در سمت مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر فعالیت داشته است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. کامران بهمنی می گوید

    با سلام و احترام از سید جواد سلیمانی مدیر عامل از شما تقاطع دارم که یک کمک به من بکند یک ماشین سواری پارس خودرو در تمام در تاریخ ۲۰۲۰تا تاریخ ۲۰۳۰با تشکر از شما