اعضای جدید هیات مدیره استقلال تهران را بشناسید

0

هیات مدیره استقلال بعد از ماه ها تکمیل شد و اعضای جدید هیات مدیره با کنار رفتن تمامی اعضا به استثنا امیرحسین فتحی، معرفی شدند.

بر این اساس امیرحسین فتحی، اسماعیل خلیل زاده، احمد سعادتمند، میرشاد ماجدی و کامران منزوی به عنوان اعضای جدید هیات مدیره استقلال به صورت غیر رسمی معرفی شدند.

در این میان میرشاد ماجدی و کامران منزوی به عنوان دو چهره استقلالی قدیمی در هیات مدیره حضور دارند تا در کنار تجربه های پیشین خود از حضور در استقلال، این بار در سمتی جدید به استقلال کمک کنند.

احمد سعادتمند مدیرکل اداره استعدادیابی و توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش که پیش از این سرپرستی فدراسیون پینگ پنگ و کاندیدای ریاست فدراسیون های هندبال، وزنه برداری و اسکی را در کارنامه خود دارد و البته مدیرعاملی باشگاه بانک سرمایه را تجربه کرده، دیگر عضو هیات مدیره استقلال خواهد بود.

عضو پنجم هیات مدیره استقلال اسماعیل خلیل زاده خواهد بود که چهره ای اقتصادی است و در ادامه سیاست های قبلی وزارت ورزش مبنی بر حضور چهره های اقتصادی در هیات مدیره حضور خواهد داشت.

این اسامی هنوز به صورت رسمی از سوی وزارت ورزش و جوانان اعلام نشده اند اما تا به این لحظه حضور فتحی و سعادتمند در این باشگاه قطعی است و تا ساعاتی دیگر شاهد رسمی شدن اسامی خواهیم بود.

 

اعضای جدید هیات مدیره استقلال صبح امروز در جلسه ای با مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و محمدرضا داورزنی به صورت رسمی معارفه شدند.

 

بر اساس اعلام باشگاه استقلال، امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه به عنوان مدیرعامل، احمد سعادتمند به عنوان رئیس هیات مدیره، اسماعیل خلیل زاده به عنوان نایب رئیس و میرشاد ماجدی و کامران منزوی کار خود را به عنوان اعضای جدید هیات مدیره آغاز خواهند کرد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ