توزیع سبد کالای دوم در اغما

1

در حالی توزیع سبد دوم در اغما قرار دارد که برخی اخبار حکایت از تغییر متصدی توزیع این سبد دارد اما مدیر اجرایی این طرح از آن ابراز بی‌اطلاعی می‌کند.

 در حالیکه براساس مصوبه هیات وزیران در سال ۹۲ دو سبد کالا در بهمن ماه و اسفندماه توزیع شود اما در حال حاضر تنها یک سبد کالا توزیع شده است و فعلاً هیچ اطلاعی از توزیع سبد دوم کالایی در دست نیست.

پیش از این برخی مسئولین وزارت صنعت اعلام کرده بودند که کل بودجه ۱۵۰۰ میلیارد تومانی سبد کالا در دور اول به پایان رسیده است و برای توزیع سبد دوم نیازمند مصوبه جدید دولت هستیم.

به نظر می‌رسد دولت به جای توزیع دو سبد در بهمن‌ماه و اسفندماه بین ۱۰ میلیون خانوار با گسترش خانوارهای مشمول طرح سبد کالا به توزیع یک سبد اکتفا کرده است.

به گزارش فارس، پیش از این محمد باقر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور در خطبه‌های نماز جمعه اعلام کرده بود در سال آینده چهار سبد کالا در انتهای هر فصل توزیع می‌شود.

به نظر می‌رسد سبد دومی که قرار بود وزارت صنعت ارائه کند با تمام شدن اعتبارات آن، منتفی شده باشد و دولت از سال آینده ۴ سبد در انتهای ۴ فصل به مردم اهدا می‌کند.

بنابراین گزارش، با اجرای قانون انتزاع، انتظار می‌رود تا توزیع سبد کالا به ارگان دیگری واگذار شود که این موضوع را امروز مجتبی خسروتاج معاون بازرگانی داخلی وزیر صنعت به یکی از رسانه‌ها اعلام کرده است اما بهمن حاج‌علی در گفت‌وگو با فارس از واگذاری توزیع سبد کالا به ارگان دیگری نظیر وزارت جهاد، اظهار بی اطلاعی کرد.

همچنین یک مقام مسئول در وزارت جهاد در گفت‌وگو با فارس از واگذاری توزیع سبد کالا به این وزارتخانه اظهار بی اطلاعی کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. Moslem می گوید

    کرمان شهرک باهنر خیابان الاهیه ساختمان پردیسان واحد۴