خودکشی بازیگر زن معروف به دلیل شکست عشقی +عکس

0

از بدترین اخبار در دنیای هنر میتواند خبر خودکشی یکی از بازیگران باشد که این بار شاهد خودکشی در هندوستان هستیم که بازیگر زن هندی خود را در خانه اش حلق آویز کرده است .

ناگا جانسی Naga Jhansi بازیگر زن هندی که ۲۱ سال بیشتر نداشته و در چندین فیلم هندی مانند فیلم Pavitra Bandham نقش آفرینی داشته است در روز ۵ فوریه در حالی که خود را در آپارتماش دار زده بود کشف شد .

نام بازیگران زن هندی با عکس علت خودکشی زندگی در هند زنان هندی خودکشی زنان خودکشی بازیگر معروف بازیگران فیلم هندی اخبار هند اخبار سینما اخبار خودکشی Naga Jhansi

خودکشی ناگا جانسی به دلیل مخالفت خانواده اش برای ازدواج وی با نامزدش بوده که موجب افسردگی وی و دار زدن او در حیدرآباد شده است .

بازیگر زن هندی ۲۱ ساله که این روزها یک سالن زیبایی را اداره میکرد در سال گذشته برای بازی در فیلم Pavitra Bandham به شهرت رسید و در نمایش های تلویزیونی و فیلم ها مختلف کار کرده بود .

برادر ناگا پس از اینکه مدتی در پی خواهرش می باشد و هر چه در میزند کسی در خانه اش را باز نمیکند با اطلاع به همسایگان و شکستن در خانه با جسد حلق آویز ناگا رو به رو میشوند .

پلیس یادداشتی از بازیگر زن در خانه پیدا کرده که شواهد را مبنی بر خودکشی بازیگر زن هندی برای شکست عشقی رونمایی میکرد .

همچنین پلیس دریافته که ناگا قبل از مرگش با نامزد سابق خود تماس گرفته و با وی صحبت کرده است .

جسد ناگا جانسی

Hyderabad: Telugu television actress Naga Jhansi (21-year-old) commits suicide

A Telugu Television actress committed suicide at her house on Tuesday in Hyderabad. Naga Jhansi (21) was found hanging in her flat in Sri Nagar colony in Hyderabad.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ