حسین رضازاده خبر روزنامه شرق را کذب دانست

0

روزنامه شرق در سالنامه خود که روز گذشته آن را انتشار و توزیع نمود مدعی شده که پیرهادی در هنگام رای گیری انتخاب شهردار تهران برگه رای حسین رضازاده را از وی گرفته و بر روی آن کلمه قالی را نوشته است.

محسن پیرهادی ضمن تکذیب این خبر گفت من در زمان انتخاب شهردار روی صندلی خودم نشسته بودم و اصلا در نزدیکی آقای حسین رضازاده هم نبودم و یاد دارم در کنار ایشان دو نفر از اعضاء اصلاح طلب نشسته بودند .

پیرهادی اشاره کرد: این حرف توهین بزرگی به شورای اسلامی شهر تهران است و این موضوع باید پیگیری شودتا دیگر نسبت به اعضاء شورا بد اخلاقی صورت نگیرد.و ان شاءالله از طریق حقوقی موضوع را پیگیری خواهم کرد.

پیرهادی در ادامه گفت انتخاب شهردار تهران یک موضوع تمام شده است و جای تعجب است که عده ای هنوز با حاشیه سازی در این موضوع به دنبال آرام کردن خود و متهم کردن دیگران هستند.
پیرهادی گفت: پایبندی به فرآیند دموکراسی و قبول نتیجه انتخابات می بایست توسط همه مراعات شود متاسفانه برخی افراد و روزنامه های منتسب به آنان به این امر منفعت محور نگاه می کنند . امید دارم که آنها قدری نسبت به شعارها و ادعاهایشان پایبند باشند.

حسین رضازاده بعد از انتشار این خبر و اتهام وارده به خود توسط سالنامه شرق عنوان داشت این خبر ، کذب محض است و پیرهادی حتی نزدیک من هم حضور نداشت و موضوع را از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد کرد.

منبع: تسنیم
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ