مصاحبه شنیدنی با “نیوشا ضیغمی” درباره افتتاح کلینیک زیبایی + عکس و آدرس

12
نیوشا ضیغمی علت افتتاح این کلینیک زیبایی را توجه به پوست خصوصا توجه بازیگران به پوست‌شان به‌خاطر آسیب‌های ناشی از گریم‌های طولانی‌مدت و سنگین و … دانست. ضیغمی که خود دانش‌آموخته رشته روانشناسی دانشگاه شهیدبهشتی است در گفت‌وگویی با «حاشیه» درباره کلینیکش و افتتاح مکانی پزشکی به‌عنوان مشغله دومش صحبت کرد.
نشانی نیوشا ضیغمی لباس نیوشا ضیغمی گروه پزشکی نیوشا ضیغمی خانه نیوشا ضیغمی پوست نیوشا ضیغمی آرایشگاه نیوشا ضیغمی آدرس نیوشا ضیغمی
*چه شد که به فکر افتتاح کلینیکی مخصوص پوست و زیبایی افتادید؟ 
پیش از این، کلینیک زیبایی و سلامت پوستی تاسیس کرده بودم که متاسفانه به‌دلیل بی‌فکری و بی‌مسوولیتی پزشکی که در این کلینیک با ما همکاری می‌کرد، تعطیل شد. از این پزشک به مراجع قانونی طرح شکایت کردم و هنوز هم پیگیر شکایت هستم. در هر صورت آن مرکز تعطیل شد و بعد از وقفه‌ای که در این میان ایجاد شد، تصمیم گرفتم کلینیک «آدونیس» را تعطیل کرده و کلینیک جدیدی با نام موقتی «نیوشا» راه‌اندازی کنم. در این دو‌سال‌ونیم که وارد این حرفه شده‌ام، متوجه علاقه‌ام به این کار شدم. در کل مقوله سلامت و زیبایی خیلی به حرفه ما مربوط می‌شود. از سویی خیلی‌ها نیز تشویقم کرده و از ابتدا در این‌باره با من همکاری کردند.
نشانی نیوشا ضیغمی لباس نیوشا ضیغمی گروه پزشکی نیوشا ضیغمی خانه نیوشا ضیغمی پوست نیوشا ضیغمی آرایشگاه نیوشا ضیغمی آدرس نیوشا ضیغمی
*شما این کلینیک را به‌عنوان حرفه دوم خود راه‌اندازی کردید. چه لزومی دارد که بازیگران حرفه دومی برای خود پس از بازیگری درنظر می‌گیرند؟ 
متاسفانه یا خوشبختانه برای بازیگران به‌خصوص بازیگران زن امنیت شغلی در سینمای کشور ما وجود ندارد. کسی که قرار است زندگی‌اش را از طریق حرفه‌اش اداره کند، مورد ناملایمتی از سوی صاحبان این حرفه، مخصوصا خود سینما قرار می‌گیرد. با توجه به این موارد لازم است شرایطی برای درآمد خود درنظر گیرد و شغل دومی انتخاب کند. در حرفه ما نیز زنان و مردان زیادی به شغل دوم روی می‌آورند. از آنجایی که سینمای ایران مدام درگیرد رکود‌ می‌شود، بازیگران خود را نیز درگیر رکودهای خواسته‌وناخواسته خود می‌کند. حال آنکه سینما عرصه‌ای است که با چهره بازیگرانش تغذیه می‌شود. اگر این چهره به هر طریق و طی مدت زمانی دگرگون شود، دیگر سینما خود را مسوول بیکاری و شکست بازیگرش نمی‌داند. خیلی از چهره‌های سینمایی هستند که دل‌شان نمی‌خواهد برخی کارهای پیشنهادشده را بپذیرند اما به‌دلیل مشکل مالی به آن تن داده و حق انتخاب را از خودشان سلب می‌کنند در حالی که با امنیت شغلی که حرفه دوم‌شان برای‌ آنان ایجاد می‌کند، می‌توانند برای خود حق انتخاب قائل شده و مشکل مالی را از خود دور کنند.
نشانی نیوشا ضیغمی لباس نیوشا ضیغمی گروه پزشکی نیوشا ضیغمی خانه نیوشا ضیغمی پوست نیوشا ضیغمی آرایشگاه نیوشا ضیغمی آدرس نیوشا ضیغمی
مشکل‌تان با دکتر کلینیک «آدونیس» چه بود؟ آیا شکایت‌هایی از سوی مراجعه‌کنندگان هم به شما می‌شد؟ 
اساسا تنها این نبود. اخلاق و شرافت حرفه‌ای اصلی‌ترین مبحث در هر کاری به‌شمار می‌رود. متاسفانه ایشان با اینکه پزشک بودند، به‌راحتی اخلاقیات را زیر پا می‌گذاشتند. در مواردی با این قضیه مواجه شده بودم که از موادی در کارش استفاده می‌کند که مرغوب نبودند و حاضر بودند از هر طریقی کسب درآمد کنند. از طرفی مشکل شراکت نیز بین‌مان پیش آمد و به‌خاطر مشکلاتی که به وجود آورده بودند، نتوانستم کار را با او ادامه دهم. خیلی سعی کردم موضوع را با مذاکره و صحبت حل کنم که نشد.
نشانی نیوشا ضیغمی لباس نیوشا ضیغمی گروه پزشکی نیوشا ضیغمی خانه نیوشا ضیغمی پوست نیوشا ضیغمی آرایشگاه نیوشا ضیغمی آدرس نیوشا ضیغمی
*از دوستان هنرمندتان و هنرپیشگان، کسی به کلینیک شما مراجعه کرده است؟ 
بله، مرکز قبلی هم دوستانم می‌آمدند اما این مرکز تازه عیدقربان افتتاح شده و شنبه آتی کار خود را تازه به‌صورت رسمی آغاز خواهد کرد.
*رضا رویگری می‌گفت او جرقه این کار را در ذهن شما روشن کرده است. درست است؟ 
بله، با آقای رویگری در فیلم «زمهریر» هم‌بازی بودیم. ایشان گفتند به مرکزی زیبایی و پوستی مراجعه می‌کنند که خیلی کارش خوب است. پیش از این من به مراکز دیگری مراجعه کرده بودم اما به این مرکز که سر زدم خیلی راضی بودم. این مرکز به‌نوعی پاتوق هنرمندان است. هنرمندان به‌علت گریم‌های طولانی‌مدت و سنگین خیلی آسیب می‌بینند و نیاز است که به پوست خود رسیدگی کنند. پوست و سلامت بازیگر روی حرفه‌اش بسیار تاثیرگذار است. این بود که به فکر تاسیس و راه‌اندازی مرکزی با این کارکرد افتادم. جرقه نخست این اتفاق را ایشان در ذهنم روشن کرد.
نشانی نیوشا ضیغمی لباس نیوشا ضیغمی گروه پزشکی نیوشا ضیغمی خانه نیوشا ضیغمی پوست نیوشا ضیغمی آرایشگاه نیوشا ضیغمی آدرس نیوشا ضیغمی
*قرار است چه کارهایی در این مرکز انجام دهید؟ آیا جراحی‌های زیبایی نیز بخشی از کار این کلینیک خواهد بود؟ 
فکر کنم سلامت پوست، مو و بدن در کنار زیبایی مساله مهمی است که باید به آن توجه شود. تمامی خدمات بدن، صورت، پوست و مو و به‌طور کلی زیبایی در این مرکز انجام می‌شود، البته به استثنای هرنوع جراحی. در این کلینیک خلاف برخی کلینیک‌ها هیچ نوع جراحی صورت نمی‌گیرد. دستگاه‌های بسیار پیشرفته و نوین پزشکی در مجموعه وجود دارد که توسط تیم قوی پزشکی به کار گرفته می‌شود. از متخصصان زیبایی دهان و دندان گرفته تا جراحان زیبایی، لیپولیز، کاشت مو و … دعوت به مشارکت شده است تا با هم تبادل همکاری داشته باشیم.
*این امکان وجود دارد خیلی‌ها به این امید که از طریق مراجعه به کلینیک شما وارد دنیای بازیگری شوند، به کلینیک شما مراجعه کنند. چه جوابی برای این مراجعه‌کنندگان دارید؟ 
سینما همیشه حرفه جذابی بوده است، مخصوصا برای جوان‌ترها. شاید کمتر کسی پیدا شود که در سنین جوانی آرزوی هنرپیشگی یا فوتبالیست‌شدن را در سر نپرورانده باشد. این میلی غریزی به دیده‌شدن در همه وجود دارد ولی سینما هنر راحتی نیست و بهتر است بگویم حرفه سختی است اما نه‌تنها من بلکه همه همکارانم اگر استعدادی در این زمینه در اطراف خود ببینند، بی‌شک او را به سینما و دوربین معرفی خواهند کرد ولی علاقه‌مند بودن به هنرپیشگی صرفا به درد سینما نمی‌خورد. سینما مطالعه و تلاش می‌خواهد. اگر این فرد انسان بااستعدادی باشد، من و دوستانم بی‌شک او را معرفی خواهیم کرد. سینمای ما بازیگر کم دارد اما صرفا علاقه‌مند‌بودن هم برای این کار کافی نیست.
*پس می‌توان امیدوار بود با آغاز به کار این کلینیک، خیل عظیمی از زیبارویان به سینما سرازیر شوند؟ 
فکر می‌کنم سینما هم به جز زیبایی آن درونی می‌خواهد. اگر هنرمند این آن دورنی را داشته باشد حتما به نتایج خوبی در کارش می‌رسد. در علم پزشکی همه‌چیز با سرعت باورنکردنی در حال تغییر و تحولات است. هر ماه دستگاه‌های جدیدی به بازار می‌آیند که باعث می‌شوند آدم‌ها در سنین ۷۰-۶۰ سالگی نیز زیبا به‌نظر برسند و جوان و سالم باشند. از طرفی به‌شدت با تزریق چربی و ژل و دفورمه‌کردن چهره مخالفم و معتقدم باید به فکر سلامت پوست بود. این موارد زیاد مربوط به سلامت پوست نمی‌شود و بیشتر بیزینس است که در موارد کاری ما نیز قرار نمی‌گیرند. من متنفرم از اینکه همه در خیابان شبیه هم شده‌اند و یک شکل به‌نظر می‌رسند. اگر ایراد بدی در چهره باشد باید با جراحی برطرف کرد اما اغراق در هر چیز نامطلوب است.
*تنها همین کلینیک را دارید و شعبه‌ای از آن افتتاح نخواهید کرد؟ 
متاسفانه پیش از این نیز در برخی موارد بوده که از اسم من برای تبلیغات موسسات و کلینیک‌های مختلف استفاده شده که هیچ‌یک از آنها مورد تایید شخص من نبوده و کلینیک ما در هیچ‌یک از شهرهای کشور شعبه‌ای نداشته و اکنون نیز ندارد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 12 )
  1. نیاز می گوید

    حاشا به غیرت شوهرش . که با نمایش اندام و چرخوندن زنش تو گالری نقرش پول رو پول میزاره خوب کیسی رو برا افزایش در امدش انتخاب کرد

    1. حجاب ایران باستان می گوید

      ایرانی از دوران باستان پوشش و حجاب را نه تنها مختص زنان بلکه آن را از ویژگی‌های اهورایی مردان نیز می‌پنداشته و در مقابل، برهنگی و بی بند و باری را اهریمنی می‌دانسته است.
      به گزارش شبکه خبر، نقش‌ها و کتیبه‌های بر جای مانده از داخل و خارج از مرزهای ایران کهن، از هزاران سال پیش، گواهی می‌دهند که نیاکان پارسای مردمان سرزمین پارس، نسبت به بسیاری از مردمان هم عصر خویش معتقدتر و پایبندتر به حفظ این ارزش آسمانی بوده‌اند.
      وشش زنان در ایران باستان همواره سبک و اسلوب خاصی داشته و بررسی‌ها نشان می‌دهد که پوشش تمام بدن در دوره‌های مختلف تاریخی چه نزد زنان و چه نزد مردان در ایران یک حقیقت بوده است و در طول تاریخ به هیچ وجه ایرانیان در برهنگی به سر نمی‌برده‌اند.
      ویل دورانت معتقد است نقش پوشش و حجاب زنان در ایران باستان چنان برجسته‌است که می‌توان ایران را منشأ اصلی پراکندن حجاب در جهان دانست.
      دایره‌المعارف لاروس نیز پیدایی حجاب زنان را به ایران باستان نسبت می‌دهد. در تفسیر اثنی عشری چنین آمده‌است: تاریخ نشان می‏دهد که حجاب در فرس (فارس) قدیم وجود داشته ‌است.زرتشت در حدود بیش از هزار سال (و به روایاتی بیش از هزاران سال) پیش از میلاد مسیح، در کتاب «یسنا» بر عفت سرشتین در کنار پوشش ظاهری پافشاری کرده ‌است.
      بر پایه آنچه از این دین باستانی ایرانیان برمی آید و موبدان هم اکنون نیز بر آن پافشاری می‌کنند ؛ پوشش زن باید به گونه‌ای باشد که حتا یک تار موی او نیز آشکار نگردد.
      در خرده اوستا نیز چنین آمده ‌است: «همگان نامی ز تو بر گوییم و همگان سر خود را می‌پوشیم و آن گاه به درگاه دادار اهورامزدا نماز می‌کنیم».
      پس بدحجابها اصیل نیستند و بی فرهنگند .

  2. اریو برزن می گوید

    نیوشا تورو چه به این غرطی بازیها عزیزم

    1. hasan می گوید

      عاشقتم نیوشا ضیغمی

  3. پویا می گوید

    حجاب که نداره… حالا هم دنبال اینه از موقعیتش استفاده کنه واسه پول درآوردن

  4. سامان از شمرون می گوید

    کی گفته ایرانیهاشبیه هم شدن…محض اطلاعتون درمانهای پوستی بدون جراحی درسته عوارض کمترداره امابعدمدتی برمیگرده وطرف دوباره باید خرج کنه وقیافش هیچ تغییری نمیکنه زمانی درمان پوست خوبه که طرف جراحی زیبایی کنه درواقع درمان پوست مکمل زیبایی نه خودزیبایی

  5. ناهید 29 تهران می گوید

    عزیزم تو کلینیک زیبایی نزنی می خوای من بزنم بلاخره پولدارهای مرفهی مثل شماها بایدم این کارا رو بکنن دیگه .روز به روزم پولدارتر
    میشه لطفا تو مصاحبه هاتون انقدر نگید زندگی ما هنرمندا مثل آدمای معمولیه تو فقط لباسایی که میپوشی پول یکسال درآمد مردمه عادیه خواهشا مردم رو بیشتر عذاب ندید با حرفاتون ممنون

  6. ناهید 29 تهران می گوید

    خانم ضیغمی شماهایید که هر روز هر مدل بگردید و هزار مدل آرایش کنید کسی کاری باهاتون نداره ولی مردم بدبخت کافیه یک ذره موشون بیرون باشه در جا باید برن ….. ولی شماها هر مدل بگردید تازه بهتون جایزه هم میدن هر روز هم که سر از اسپانیا و لندن درمیارید
    بازهم تکرار میکنم انقدر تو مصاحبه هاتون نگید زندگی ما مثل آدمهای معمولیه . مرفهین بی درد

  7. الهام می گوید

    فکر کنم ساعت۵ صبح بازیگران ما بدون آرایش قیافه شون دیدنی باشه

  8. hasan می گوید

    عاشقتم نیوشا ضیغمی

  9. hasan می گوید

    با من ازدواج میکنی نیوشا ضیغمی

  10. فرزانه می گوید

    سلام شما توی کلینیکتون مشاور تغذیه ورژیم درمانی دارین ؟ اگر نه من هستم. کار رژیم درمانیم عالیه وخوب مردم رو لاغر میکنم.