خرید بلیط با سه کلیک !

0

این روزها دیگر خبری از صف های طولانی و شلوغی های آزار دهنده برای خرید بلیط هواپیما نیست. دیگر نگرانی تمام شدن بلیط هواپیما در بین مسافران دیده نمی شود. دیگر خبری از سردرگمی قیمت گرفتن های تلفنی برای پیدا کردن ارزانترین قیمت بلیط هواپیما و بلیط قطار وجود ندارد! با گسترش اینترنت و رونق گرفتن کسب و کارهای اینترنتی و آنلاین شدن بسیاری از آژانس های گردشگری، تنها با چند کلیک بلیط هواپیما در اختیار مسافران قرار می گیرد. مسافران می خواهند با سه کلیک سه خدمت تحویل بگیرند. خدماتی از جمله سرعت مناسب در خرید بلیط هواپیما ، قیمت مناسب تر و خدمات بعد از فروش از جمله مواردیست که مسافران را به خرید اینترنتی بلیط هواپیما ترغیب می کند. مسافران می توانند برای خرید بلیط هواپیما از سایت سفرمی safarme.com که گارانتی پایین ترین نرخ بلیط هواپیما را در میان همه ارایه دهندگان بلیط هواپیما دارد استفاده کنند. . همچنین برای اطمینان می توانند به راحتی قیمت بلیط هواپیما را در ایرلاین های مختلف مقایسه کنند و بعد از تصمیم به صورت آنلاین و آنی بلیط هواپیما خود را خریداری کنند. این روزها حتی دیگر نیازی به پرینت گرفتن بلیط هواپیما نیست و مسافران می توانند با نشان دادن عکس بلیط هواپیما و کارت ملی خود سفر کنند.

رزرو هتل بلیط هواپیما بلیط قطار
بلیط هواپیما ، بلیط قطار ، رزرو هتل

خرید بلیط هواپیما با سه کلیک !

با اینترنتی شدن خرید و فروش بلیط هواپیما رقابت زیادی بین فروشندگان برای ارایه بلیط صورت گرفته و سایتی که نه تنها بهترین قیمت بلیط هواپیما بلکه بهترین خدمات و آسان ترین روش خرید را دارد به انتخاب اول بسیاری از مسافران برای خرید تبدیل شده است. بدیهی است اگر در خرید اینترنتی وقت زیادی از مسافر گرفته شود، معنی خرید اینترنتی بلیط هواپیما که سرعت بیشتر و عدم اتلاف وقت است زیر سوال می رود. فرض کنید در منزل یا محل کارتان نشسته اید و دغدغه ی خرید بلیط هواپیما از شرکت های هواپیمایی فکر شما را مشغول کرده است . نگاهی به گوگل مپ می اندازید و خیابان های پر ترافیکی که انگار قصد خلوت شدن ندارند! ولی خوب جای نگرانی ای وجود ندارد . امروزه در دنیایی که به سرعت به سمت مدرنیته شدن پیش می رود، شما میتوانید با دسترسی به اینترنت بسیاری از کارهای شخصی خود از جمله خرید بلیط هواپیما را در کسری از ثانیه انجام بدهید. بنابراین اگر سرعت خرید بلیط هواپیما در سایتی به کندی پیش رود معنی خرید اینترنتی از بین رفته و سایت مسافر خود را از دست خواهد داد. یکی از مواردی که در سامانه رزرواسیون آنلاین سفرمی به هنگام خرید بلیط هواپیما به آن توجه شده است سرعت بالای سایت و حجم پایین لود است که می توان از آن به عنوان نقطه قوت سایت نام برد. علاوه بر آن اپلیکیشن سفرمی با طراحی زیبا و سهولت در رزرو به یکی از پر نصب ترین و جامع ترین اپلیکیشن های خرید بلیط هواپیما تبدیل شده است.

در خلال یوزر پسند بودن سایت و راحتی کار با آن، مسئله قیمت مناسب و رقابت در ارایه بهترین قیمت به مسافر در بین سایت های اینترنتی فروش بلیط هواپیما به چشم می خورد. مسئله قیمت مناسب را شاید بتوان از سرعت خوب و یوزر پسند بودن سایت هم مهمتر دانست. این روزها مسافران برای خرید بلیط هواپیما قیمت را در سایت های مختلفی بررسی می کنند و در نهایت مشتری سایتی می شوند که خدمت موردنظرشان را با قیمت بهتری ارائه دهد. در این مورد نیز سفرمی با کاهش قیمت بلیط هواپیما نسبت به سایر ارائه دهندگان بلیط هواپیما، در رتبه اول حمایت از مشتری قرار گرفته است و بلیط هواپیما را با گارانتی پایین ترین نرخ بازار به مسافران ارائه می دهد.

مطمئنا قیمت مناسب تر همه چیز در خرید نیست! اطمینان از سطح بالای کیفیت خدمات و پشتیبانی از مسافر تا انتهای سفر می تواند تعیین کننده انتخاب یک سایت فروش اینترنتی برای مسافران باشد. سرعت و قیمت مناسب در خرید زمانی معنی پیدا می کند که مسافر از پشتیبانی ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته برخوردار باشد. تیم پشتیبانی سفرمی در سه شیفت متفاوت در شبانه روز پاسخگویی تمامی خریداران سایت را بر عهده دارد و از این نظر نیز در بین فروشندگان بلیط هواپیما سرآمد می باشد.

رزرو هتل بلیط هواپیما بلیط قطار
بلیط هواپیما ، بلیط قطار ، رزرو هتل

خرید بلیط قطار با سه کلیک !

با وجود سایقه طولانی تر سفر با قطار نسبت به هواپیما، فروش اینترنتی بلیط قطار دیرتر از بلیط هواپیما در بین مردم جا افتاده است. ورود قطارهای لوکس به ناوگان ریلی کشور باعث رونق گرفتن بیشتر سفر با این وسیله نقلیه و بیشتر شدن فروش بلیط قطار شده است به طوریکه بسیاری از آژانس های گردشگری بلیط قطار را نیز در کنار بلیط هواپیما ارایه می کنند. مسافران برای خرید بلیط قطار مشکل تفاوت قیمت در سایت های متفاوت را ندارند. همه سایت ها قیمت های یکسانی را به مسافران ارایه می کنند و می توان سرعت بالای سایت در خرید بلیط قطار و پشتیبانی بعد از خرید را به عنوان نقطه قوت سایت اینترنتی فروش بلیط قطار دانست. در سامانه رزرواسیون آنلاین سفرمی خرید بلیط قطار به آسانی و با چند کلیک صورت می گیرد. تنها کافیست در صفحه  قطار مبدا و مقصد ریلی خود و زمان سفر را تعیین کنید. لیستی از قطارها به همراه قیمت در ساعات مختلف روز نمایش داده می شود و مسافران به راحتی می توانند بلیط قطار خود را خریداری کنند.

رزرو هتل بلیط هواپیما بلیط قطار
بلیط هواپیما ، بلیط قطار ، رزرو هتل

رزرو هتل با سه کلیک !

فرض کنید به سایتی وارد می شوید که هم بلیط می توانید بخرید و هم می توانید در آن به رزرو هتل بپردازید و دغدغه گرانتر بودن قیمت رزرو هتل را نسبت به سایر سایت ها ندارید. اینجاست که می توان گفت نه تنها هتریک کرده اید بلکه به نتیجه برد برد رسیده اید. انتخاب یک سایت جامع در خرید خدمات گردشگری اعم از بلیط هواپیما، بلیط قطار، رزرو هتل و بیمه مسافرتی که نه تنها قیمت مناسب ارایه می دهد بلکه سرعت خرید بلیط بالا و خدمات پس از فروش بالایی دارد یک نتیجه عالی برای مسافر و آژانس ارائه دهنده خدمات است. در سفرمی، رزرو هتل بیش از ۹۰ درصد هتل ها با قیمتی پایین تر نسبت به سایر سایت ها انجام می شود که این امر نیز در راستای سیاست های بهبود فرهنگ گردشگری و استفاده عموم مردم از این خدمات صورت گرفته است. در سایت سفرمی در صفحه هتل می توان برای رزرو هتل اقدام کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ