زمان بازی یوونتوس و اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا +پیش بازی

0

تاریخ بازی یوونتوس و اتلتیکو مادرید ،ساعت بازی یوونتوس و اتلتیکو مادرید کی است ، رفت و برگشت

یوونتوس امشب در شرایطی در تورین میزبان شاگردان دیگو سیمئونه خواهد بود که بازی رفت در استادیوم واندا متروپوولیتانو با برتری ۰-۲ اتلتیکومادرید به پایان رسید و یوونتوس برای صعود به دور بعد کار دشواری پیش رو دارد.

سامی خدیرا، خوان کوادرادو و داگلاس کاستا به دلیل مصدومیت و الکس ساندرو به علت محرومیت قادر به همراهی یوونتوس در این دیدار نیستند و در اردوی رقیب نیز دیگو کاستا، توماس پارتی، لوکاس هرناندز و فیلیپه لوییس، نمی توانند در دیدار حساس امشب حضور یابند.

اما مشکل بزرگ یوونتوس، خط دفاعی قدرتمند اتلتیکومادرید است. در چهار دیدار آخر این تیم در لیگ قهرمانان، یان اوبلاک موفق به ثبت کلین شیت شده و در سه تقابل اخیر با یوونتوس نیز دروازه اتلتیکومادرید باز نشده است.

تیم دیگو سیمئونه طی ۱۱ بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان تنها یک بار مغلوب شده و یوونتوس برای شکستن این سد دشوار و به ثمر رساندن حداقل دو گل، نیاز به درخشش ستاره های خود از جمله کریستیانو رونالدو دارد. ستاره پرتغالی تا به حال ۲۱ بار در روزهای حضور در ترکیب رئال مادرید موفق به گلزنی برابر اتلتیکو شده و امشب نیز می تواند ساعاتی به یادماندنی را برای هواداران یوونتوس رقم بزند.

 فهرست بازیکنان یوونتوس زمان بازی یوونتوس بازی های امشب لیگ قهرمانان اروپا اسامی بازیکنان اتلتیکو مادرید اخبار یوونتوس اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اروپا اتلتیکو مادرید

ساعت پخش بازی یوونتوس و اتلتیکو مادرید

در دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، یوونتوس پذیرای اتلتیکو مادرید خواهد بود.

تاریخ زمان مکان داور
سه شنبه، ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ۲۳:۳۰ به وقت تهران استادیوم آلیانز، تورین بیورن کوییپرس (هلند)

یوونتوس که با فاصله ۱۸ امتیازی نسبت به ناپولی، خیالش از قهرمانی راحت است، در دیدار برابر اتلتیکو مادرید فینال فصلش را پیش رو دارد. یوونتوس که در بازی رفت برابر اتلتیکو با یک بازی ضعیف برابر تیم سیمئونه ۲-۰ شکست خورد، شانس بالایی برای صعود به مرحله بعدی ندارد چون اتلتیکو تیمی است که اگر اندوخته ای داشته باشد، تا پای مرگ از آن دفاع می کند. اما یوونتوس همیشه در دور برگشت مسابقات نشان داده که تیمی متفاوت است. فصل گذشته یوونتوس برابر رئال مادرید فاصله ای تا زدن کامبکی تاریخی در خانه حریف نداشت اما در نهایت با گل دقیقه ۹۷ رونالدو از صعود بازماندند. یوونتوس با تکیه بر خط حمله نامدار خود، امیدوار است نتیجه بازی رفت را جبران کند اما کار خیلی دشوار است.

از سوی دیگر اتلتیکو مادرید نیز در لالیگا شانس بالایی برای رسیدن به قهرمانی ندارد اما حضور در رده دوم نیز نتیجه خوبی برای آن ها به شمار می رود. اتلتیکو مادرید که در بازی رفت برابر یوونتوس با هنرنمایی دو مدافع وسط خود توانست یک برتری قاطع برابر تیم تورینی به دست بیاورد، می داند که با دفاع منطقی و زدن یک گل، کار یوونتوس را در خانه اش تمام کند. اتلتیکو مادرید یکی از بهترین خطوط دفاعی دنیا را دارد و آن ها می دانند که چگونه از اندوخته با ارزش خود در تورین محافظت کنند اما موج کامبک ها در هفته گذشته، باید هشداری برای روخی بلانکوس باشد که صعود آن ها از حالا قطعی نیست. در تورین، در انتظار یک شب فوتبالی زیبا هستیم.

ترکیب احتمالی دو تیم

یوونتوس (۲-۵-۳): شزنی| کاسرس، بونوچی، کیه لینی| کانسلو، امره جان، پیانیچ، ماتویدی، برناردسکی| مانژوکیچ، کریستیانو رونالدو

اتلتیکو مادرید (۲-۴-۴): اوبلاک| آریاس، گودین، خیمنز، خوانفران| کوکه، رودری، سائول، کوریا| گریزمان، موراتا

غایبان دو تیم

یوونتوس: خدیرا، بارتزالی، دی شیلیو (مصدوم) الکس ساندرو (محروم) کوادرادو (غیبت در لیست)

اتلتیکو مادرید: لوکاس هرناندز، فیلیپه لوئیز (مصدوم) پارتی، دیگو کوستا (محروم)

نکات آماری

اتلتیکو مادرید در چهار دیدار قبلی اش در لیگ قهرمانان کلین شیت کرده است.

اتلتیکو مادرید در تمام دیدارهایش برابر یوونتوس کلین شیت کرده است.

اتلتیکو مادرید در یازده بازی اخیرش در لیگ قهرمانان، در ده بازی شکست نخورده است.

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ