امام جمعه بندرعباس کیست؟ +فیلم صحبت های جنجالی

0

غلامعلی نعیم‌آبادی متولد ۱۳۲۳، دامغان است و نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه شهر بندرعباس است. وی دارای عنوان حوزوی آیت‌الله است.

مرحوم آیت‌الله گلپایگانی و مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و مرحوم آیت‌الله محقق داماد و شهید دکتر مفتح از جمله اساتید وی بوده‌اند.

وی که پیش از حضور در هرمزگان امام‌جمعه دامغان بوده، از ۱۳ آذر ۱۳۶۹ با حکم آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان امام‌ جمعه بندرعباس و نماینده ولی فقیه در هرمزگان منصوب شده است.

مردم کباب ستادهای انتخاباتی را بخورند اما به کاندیدای ستاد رأی ندهند!

آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی در خطبه های نماز جمعه گفت: جامعه و مردم باید نسبت به ورود مجموعه‌های قدرت به تبلیغات برای کاندیدا شدن آگاه و واکنشهای لازم را داشته باشند. توصیه من به مردم این است که کباب ستادهای انتخاباتی را بخورند اما به کاندیدای ستاد رأی ندهند تا کباب شوند!

نماینده ولی فقیه نقد عملکرد دولت روحانی بیوگرافی غلامعلی نعیم آبادی امام جمعه اخبار بندرعباس اخبار بدون سانسور سیاسی

صحبت‌های جنجالی امام جمعه بندرعباس در حضور روحانی

آیت‌الله غلامعلی نعیم آبادی امام جمعه بندرعباس، در شورای اداری استان هرمزگان که با حضور حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان تشکیل شده بود، درباره وضع معیشتی مردم اظهار نظر کرد.

وی با بیان اینکه امروز گوشت قرمز با قیمت بالای صد هزار تومان را باید در خواب دید نه در عالم بیداری، اضافه کرد: باید رئیس جمهور و دولت به این موضوع فکر کند.

وی خطاب به رئیس جمهور گفت: تعارفات برای مردم نان نمی‌شود و باید مشکلات مردم حل شود و امروز دیگر مردم نان ندارند. آقای رئیس جمهور برای حل مشکلات سفره مردم هم “علی برکت الله” بگویید.

دانلود

منبع : باشگاه خبرنگاران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ