بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل شد +سوابق

0

بر اساس تصمیم‌گیری‌های جلسه هیأت‌مدیره ایرانسل در چهارشنبه ۱ اسفندماه ۱۳۹۷،  رحمت‌اله صادقیان، به عنوان رئیس هیأت‌مدیره و بیژن عباسی آرند به عنوان مدیرعامل جدید ایرانسل معرفی شدند.،

«بیژن عباسی آرند»، مدیرعامل اسبق شرکت صاایران شیراز (صنایع الکترونیک شیراز) جایگزین علیرضا قلمبر دزفولی به‌عنوان مدیرعامل جدید ایرانسل شد.

هیئت مدیره ایرانسل مدیرعامل ایرانسل سهامداران ایرانسل رحمت اله صادقیان کیست بیژن عباسی آرند کیست برترین شرکت های خصوصی ایران انتصابات جدید ام تی ان ایرانسل اخبار تکنولوژی اخبار ایرانسل

بیژن عباسی آرند کیست؟

او فارغ التحصیل مهندسی الکترونیک دانشگاه شیراز، فوق لیسانس و دکترای مخابرات از دانشگاه تربیت مدرس است و در همین دانشگاه هم در نقش استادیار فعالیت کرده است.

در حال حاضر گروه ام‌تی‌ان ۴۹٪ درصد از سهام ایرانسل را در اختیار دارد و کنسرسیوم مشترک تحت عنوان شرکت گسترش الکترونیک ایران نیز ۵۱٪ درصد از سهام ایرانسل را به خود اختصاص داده‌است.

حمیدرضا عارف پسر محمدرضا عارف معاون اول دولت اصلاحات، که به عنوان یک سرمایه دار و تاجر برای انتخابات اتاق بازرگانی ثبت‌نام کرد، در توضیح سابقه کاری خود به ماجرایی اشاره کرده که بررسی زمان و تاریخ آن سوال‎های بی‎جوابی را در ذهن مخاطب ایجاد می‎کند.

حمیدرضا عارف که متولد سال ۱۳۵۷ است در گفتگو با سایت خبرآنلاین به سوابق فعالیت‌های اقتصادی خود اینگونه اشاره می‎کند: «من از سال ۸۰ تا به امروز حداقل ۴ شرکت اقتصادی راه اندازی کرده ام که فعال هستند. افتخار و ادعا می کنم که برای مثال در سال ۲۰۰۴  شرکت ام.تی.ان MTN آفریقای جنوبی را که در ایران توانست اولین اپراتورخصوصی تلفن همراه کشور (ایرانسل) را راه اندازی کند و شاید مهمترین و بزرگترین پروژه خصوصی سازی در کشور بوده، را به کشور آورده‎ام.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ