سید محمد حسین حجازی کیست؟ +عکس

5

در آبان ۱۳۹۶ ، محمدعلی نجفی شهردار تهران در حکمی سیدمحمدحسین حجازی را به سمت مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت نوسازی عباس آباد منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

بسمه تعالی
برادر گرامی جناب آقای سیدمحمدحسین حجازی
بنا به پیشنهاد هیات مدیره شرکت نوسازی عباس آباد و تائید معاون محترم شهرسازی و معماری و نظر به حسن سوابق و تجارب جناب‌عالی، به موجب این حکم، شما را به سمت «مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت نوسازی عباس آباد» منصوب می‌کنم.

انتظار می‌رود با نگاه دقیق و علمی و با بهره‌گیری از تخصص و تجربه همکاران و با توجه به ضرورت نوسازی مجموعه عباس آباد به عنوان قلب فرهنگی و ذخیره‌ای ارزشمند برای تقویت حیات مدنی پایتخت نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهت ایجاد سرزندگی و اعتلای فرهنگی و اعتقادی شهروندان تهرانی همه توان و تجربه خویش را به کار گیرید.
از درگاه خداوند متعال دوام توفیق جناب‌عالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، پیشرفت و آبادانی تهران و تأمین آسایش و آرامش شهروندان عزیز مسألت دارم.

***

مدیران و مسئولان ایران مدیران شهرداری تهران عکس آقازاده های ایران سوابق محمدحسین حجازی سوابق محمد علی نجفی انتصابات جدید اخبار شهرداری تهران اخبار تهران

سیّدمحمدحسین حجازی متولد ۱۳۶۰ است.

گفتنی است حجازی از سال ۹۳ به عنوان معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت نوسازی عباس آباد فعالیت داشته است.
او که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت فرهنگی با گرایش برنامه ریزی فرهنگی است، پیش از این دارای فعالیت‌های مستمر در حوزه‌های مختلف فرهنگی و گردشگری بوده که از آن جمله می‌توان به مدیریت مناطق ۱ و ۷ سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و ریاست فرهنگسراهای ملل و اندیشه اشاره کرد.

جشنواره‌های نوگلان حسینی، باغ خندان، باغ رمضان و لبخند صلواتی از جمله برنامه‌هایی فرهنگی است که در دوره مدیریت او در این فرهنگسراها و منطقه فرهنگی گردشگری عباس آباد انجام شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 5 )
  1. ناشناس می گوید

    چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است
    هر کسی در سلوک ایشان مشکوک است کافی است یک سر به تپه های فرهنگی عباس آباد که ایشان مدیر آنجاست بزند در بدو ورود ابتدا از شما ورودی خواهند
    گرفت ایشان خیابان های اصلی شهر را مسدود کرده و به نفع شرکت خود درآمد زایی می کند.
    جالب است که چنان تابویی از این آدم ساخته اند که کسی جرات شکایت هم ندارد این موضوع را گفتم چون کاملا در جریان هستم

  2. ناشناس می گوید

    … عین همین مطلب رو زیر مقاله ای در خصوص ایشان در سایت باشگاه خبرنگاران جوان نوشتم که فقط جمله اول رو تایید کرده باقیش رو حذف کرده !!!
    من نه دروغ گفتم و نه توهین کردم خودتون برید ببینید چرا سانسور می کنید به خدا اینکار خیانته چرا از آدما تابو می سازید که نشه ازشون انتقاد کرد
    اینم لینکش https://www.yjc.ir/fa/news/6313266/%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87-%DB%8C%DA%A9-%D8%A2%D9%82%D8%A7%DB%8C-%D8%AD%D8%AC%D8%A7%D8%B2%DB%8C

  3. بی نام می گوید

    ایشان یکی دیگر از ژن های برتری هستند که به نا حق و تنها به دلیل دارا بودن بند پ … به این سمت رسیده اند و حالا از مراجعین باغ کتاب، بوستان دفاع مقدس، کتابخانه ملی ، فرهنگستان هنر و ادب و تاکسی ها وجه نقد برای عبور خودروها و پارک خودرو دریافت می کنند. جالب اینجاست که چند ماهی است یک مرکز آتش نشانی هم در این مکان دایر شده و علیرقم پولهای … که دریافت می کنند باعث بروز ترافیک های شدید و مشکل در تردد خودروهای امداد رسان آتش نشانی، مراجعین، کارکنان و … شده اند.
    ….

    «و انّ الظّالمین لفی شقاقٍ بعیدٍ: ستمگران در عداوت شدید دور از حق[و در برابر حق] قرار گرفته اند»
    «الا لعْنه اللّه علی الظّالمین؛ آگاه باشید؛ لعنت خدا بر ستمگران باد.»

  4. حقیقت می گوید

    ما ایشان را نمی شناختیم تا زمانی که در بلوار کتابخانه ملی این گیتها گذاشته شد و هر روز شاهد اذیت و آزار ترافیک دربلوار تک لاینه کتابخانه ملی هستیم و اینکه چطور با تصرف خیابان از مردم ضعیف کسب درامد می کنند و از همه بدتر آنگه یک مرکز آتش نشانی در اینجا مستقر است که امدادرسانی آن را با مشکل مواجه کرده است. به امید روزی که چنین افرادی صرف نظر از قدرت سیاسی و بند پ اعمالشان توسط قانون رسد شود.

  5. حقگو می گوید

    ایکاش بیست سی درصد آقازاده مانند ایشان بودند.