مرگ مرموز زنی که در دادگاه سیاستمدار معروف شهادت داد +عکس

0

زنی که در دادگاه رسیدگی به اتهام جنسی آقای سیاستمدار معروف به عنوان شاهد حضور یافته بود، اخیرا به طرز مرموزی درگذشته است.

به گزارش یورونیوز، نوشته رسانه‌های ایتالیا این زن مراکشی‌تبار که «ایمان فاضل» نام داشت و مدل بود، احتمالا با مواد آغشته به رادیو اکتیو مسموم شده و به قتل رسیده است. ایمان فاضل در دادگاهی که به اتهام‌های جنسی برلوسکونی رسیدگی می‌کرد، علیه او شهادت داده بود.

در پرونده آقای برلوسکونی چنین مطرح شده بود که او در برنامه‌های شبانه رابطه شیطانی با زن‌ها شرکت می‌کرده است. این پرونده به «بونگا بونگا» معروف است که به زبان ایتالیایی به معنی «رابطه جنسی گروهی» است.

رسانه‌های محلی روز شنبه از قول فرانچسکو گرکو، دادستان میلان نوشتند که حال جسمی ایمان فاضل که در هنگام مرگ ۳۳ سال داشت مدتی پیش ازمرگ به وخامت گراییده بود. او روز ۹ بهمن در بیمارستانی در نزدیکی شهر میلان ایتالیا بستری شده و روز جمعه ۱۰ اسفند در همان مکان می‌میرد. پزشکان در بیمارستان محل بستری خانم فاضل دلیل اصلی وخامت حال او پیش از مرگ را نمی‌دانند و دادستان میلان دستور آغاز تحقیقات قضایی در این زمینه را صادر کرده است.

قسمت‌هایی از جسد متوفی برای بررسی بیشتر از هم‌اکنون به یک آزمایشگاه تخصصی در شهر پاویا در شمال ایتالیا فرستاده شده است. روزنامه ایتالیایی کوریره دلاسرا از قول یک منبع که نامش فاش نشده نوشت که متخصصان تاکنون ترکیب خاصی از چند ماده رادیواکتیو را در بدن ایمان فاضل پیدا کرده‌اند که به طور معمول در بازار مواد رادیواکتیو یافت نمی‌شود.

پائولو سوه‌زی، وکیل ایمان فاضل می‌گوید موکلش پیش از مرگ به او گفته احساس می‌کند که با مواد رادیواکتیو مسموم شده است.

وضعیت زنان در غرب همسر سیلویو برلوسکونی مرگ های مرموز فساد جنسی در اروپا فساد اخلاقی در غرب زندگی در ایتالیا زندگی در اروپا رسوایی سیلویو برلوسکونی رابطه نامشروع سیاسیون رابطه جنسی سیاسی رابطه برهنگی و فساد جنسی دموکراسی در اروپا چشم و دل سیری غربی ها تجاوز جنسی در غرب تجاوز جنسی در اروپا اخبار بین المللی امروز اخبار ایتالیا آزادی زنان در غرب آزادی زنان در اروپا آزادی بیان در اروپا

شاهد پرونده در ماجرای روبی‌گیت

ایمان فاضل در ماجرای معروف به «روبی گیت» در سال ۲۰۱۲ به عنوان شاهد در دادگاه علیه برلوسکونی سخن گفت و از همان زمان نامش بر سر زبان‌ها افتاد.

این رسوایی جنسی ماجرای دختری به نام کریمه محروق، معروف به «روبی» بود که برلوسکونی پیش از رسیدن او به سن قانونی، در یکی از پارتی‌های «بونگا بونگا» با او رابطه جنسی برقرار کرده بود.

ایمان فاضل در دادگاه گفت که برلوسکونی با دختران جوان در ویلای خود در «آرکور» واقع در نزدیکی میلان، مهمانی جنسی برگزار می‌کرده است. وی گفت که در نخستین شب حضور او در ویلای آرکوره، برلوسکونی به او دو هزار یورو پول داده است. او همچنین صحنه‌هایی از باله و رقص شیطانی دو زن را که آن شب در آن مکان دیده بود برای قضات توصیف کرد.

روزنامه «ایل فاتو» سال گذشته از قول ایمان فاضل گزارش داده بود که او کتابی درباره همه این ماجراها نوشته اما نتوانسته بود آن را به چاپ برساند. این شاهد پرونده در مصاحبه با همین روزنامه گفته بود که از آن زمان به بعد دچار کابوس شده و همیشه احساس می‌کرده که در هزارتویی پر از ارواح و شیاطین سیر می‌کند. او همچنین در آخرین مصاحبه خود با ایل فاتو گفته بود: «مطمئنم که در مهمانی‌های آرکوره یک فرقه شیطانی که اعضای آن فقط زن هستند شرکت دارد.»

پرونده رسوایی جنسی رئیس پیشین دولت ایتالیا همچنان باز است. او در آخرین جلسه متهم شد که به شهود پیشنهاد حق‌السکوت داده است. دادگاه همچنین در ماه ژانویه گذشته درخواست ایمان فاضل برای اظهار نظر به عنوان شاکی در همین پرونده را رد کرده بود.

رسوایی‌های جنسی و اتهام‌های مالی سیلویو برلوسکونی بر حیات سیاسی و قدرت‌طلبی او اثر زیادی گذاشته است. این سیاستمدار ایتالیایی ۸۳ ساله خودش اعلام کرده که تاکنون در ۲۵۰۰ جلسه دادگاه حاضر شده‌ و بالغ بر ۳۰۰ میلیون دلار برای این پرونده‌های قضایی هزینه کرده‌است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ