لوازم خانگی دسینی Dessini ساخت کجاست؟

1

“دسینی” شرکت موفقی که بازار را با نام خارجی خود به دست گرفت

درحالی که استفاده از نام های خارجی برای محصولات مورد استفاده مصرف کنندگان ایرانی از عوامل جذب کننده مشتریان ایرانی شناخته می شود، کارشناسان بازار معتقدند که این روش در دراز مدت موفق نخواهد بود و کالای مورد نظر بعد از شناسایی هویتش توسط مصرف کننده، ذهنیت منفی ایجاد خواهد کرد.

علیرضا احمدی محقق و مشاور بازاریابی در گفت و گو با خبرنگاران در این خصوص گفت: استفاده از نام ایتالیایی “دسینی”، این ذهنیت را در میان مصرف کنندگان ایرانی ایجاد کرد که این محصولات ساخت ایتالیا است و این روش برای فروش محصول تا امروز جواب داده است.

نمایندگی دسینی معرفی کالاهای باکیفیت ایرانی محصولات دسینی ساخت کجاست لوازم خانگی ایرانی کالاهای ساخت ایران فروشگاه مرکزی دسینی فرهاد جورابی کیست شرکت پرتاب افزار دسینی اصل ایتالیا برندهای موفق ایرانی ایا مارک دسینی خوب است اخبار لوازم خانگی

وی با اشاره به اینکه محصولات دسینی به سفارش یک شرکت ایرانی در چین ساخته می شود گفت: طبق نظر سنجی بعمل آمده که اخیرا در خصوص بازار کالاهای آشپزخانه صورت گرفته است، ۸۳ درصد مصرف کنندگان ایرانی فکر می کنند که محصولات دسینی ایتالیایی هستند.

عضو انجمن تحقیقات بازار ایران خاطر نشان کرد: این روش در دراز مدت شکست خورده خواهد بود و تجارب گذشته نشان داده است که پس از اطلاع مصرف کننده ایرانی از این استراتژی و عدم صحت ساخت محصول در کشور ادعا شده، با عدم پذیرش و ترد محصول روبرو خواهد شد. وی اظهار نمود :عوامل مهم دیگری هستند که اگر به کار گرفته شوند صرف نظر از هویت خارجی یا ایرانی بودن محصول، میتواند موجب وفاداری مشتری و حفظ آن گردد.

پیش از این نیز فرهاد جورابی که صاحب شرکت دسینی در جهان و مدیرعامل شرکت پرتاب افزار است اعلام کرده بود که درپی عقد قرارداد گروه دسینی با شرکت چینی مقصود و با صادرات محصولات آن به ترکیه طی سال آینده سهم بالایی از بازار محصولات چینی ترکیه در اختیار ایران قرار خواهد گرفت.

فرهاد جورابی، مدیرعامل پرتاب افزار و صاحب کل شرکت دسینی در دنیا اظهار داشت: باتوجه به کیفیت تولید محصولات چینی مقصود و برابری آن با نمونه‌های خارجی برای تولید محصول با این شرکت وارد مذاکره شدیم.جورابی با اشاره به اینکه تولید اپال تحت نظارت دسینی انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: این محصول در حال حاضر تنها در چند کشور دنیا تولید می‌شود و شرکت چینی مقصود هم یکی از شرکت‌های محدودی است که در دنیا به عنوان تولیدکننده آن شناخته شده است.

وی با بیان اینکه چینی مقصود در حال حاضر آخرین تکنولوژی روز دنیا را برای تولید اپال در اختیار دارد، افزود: باتوجه به فرهنگ ایرانی در استفاده از وسایل آشپزخانه پیش‌بینی می‌شود، بازار این محصول در کشور سود خوبی را به همراه بیاورد.

رییس‌کل دسینی همچنین با اشاره به اینکه تولیدکننده ایرانی را برای تولید به دلیل برابری کیفیت ارجحیت دادیم، تصریح کرد: به منظور جلب نظر مشتریان که خواهان خرید محصولات تک هستند، ۲۰۰ طرح را به طور محدود برای تولید در نظر گرفته‌ایم و به این ترتیب مشتری می‌تواند برای تولید محصول مطابق نظر خودش سفارش بدهد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه قیمت محصولات این شرکت به قیمت‌های موجود در بازار نزدیک است، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین دلایل انتخاب چینی مقصود این است که این شرکت برای اولین بار طراحی‌های روی چینی را به صورت لعاب تولید می‌کند.

رییس‌کل دسینی در دنیا همچنین از امضای قرارداد مشترک بین کارخانجات چینی مقصود و دسینی خبر داد و گفت: براساس این قرارداد، چینی مقصود به سفارش دسینی سرویس چینی با محدودیت طرح، تولید می‌کند. وی افزود: چینی مقصود به موجب این قرارداد برای اولین بار در ایران طرح‌های چینی را با مواد خاص به صورت لعاب تولید می‌کند تا سلامت و ماندگاری بیشتری داشته باشد. جورابی ادامه داد: بی‌شک پس از اجرای این قرارداد، سهم چشمگیری از بازار ایران به این تولیدات اختصاص می‌یابد؛ اما مطمئنا واردات چینی به کشور نیز متوقف نخواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. you movies می گوید

    سایت شما عالی هستش
    امیدوارم موفق باشید