محل فیلمبرداری و لوکیشن سریال بر سر دوراهی +عکس

0

بهرنگ توفیقی درباره علت انتخاب لوکیشن سریال بر سر دو راهی که پیش‌تر یکی از لوکیشن‌های اصلی سریال «لحظه گرگ و میش» به کارگردانی همایون اسعدیان بوده است، توضیح داد: ما نمی‌دانستیم که این اتفاق رخ داده است. زمانی که لوکیشن این خانه را پیدا کرده بودیم هنوز کار آقای اسعدیان پخش نشده بود.

این خانه ویژگی‌هایی دارد که برای کار ما خیلی مناسب است؛ به عنوان مثال قرار است حامد در این خانه ساکن باشد، اما کنار پدر و مادرش نباشد. یعنی ما فضایی جداگانه برای حامد نیاز داشتیم. از آن طرف این خانه متعلق به پدر حامد و عموی او است یعنی پدر و مادر، عمو و دختر عموی حامد باید در این خانه زندگی می‌کردند. قرار بود خانه ساختار قدیمی داشته باشد که دارد. قدمت و اصالت دارد.

لوکیشن فیلم ها عکس جدید بازیگران عکس تهران زیباترین خانه های ویلایی خانه های رویایی و لوکس بازیگران سریال بر سر دوراهی اخبار تهران

اصالت خانه به دردمان می‌خورد؛ البته به لحاظ بصری هم برای ما جذاب است. ما اینجا را انتخاب کرده بودیم که متوجه شدیم کار آقای اسعدیان هم در این لوکیشن بوده است. البته نکته‌ای که وجود دارد این است که لوکیشن در کار آقای اسعدیان خیلی محوریت داشت، اما در کار ما این گونه نیست و بیشتر شخصیت‌ها هستند که محوریت دارند.

پس از لوکیشن هایی واقع در رباط کریم، شهریار و سه راه امین حضور کار را در شرکتی در سعادت آباد تهران ادامه می دهد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ