بازیگران سریال اولین انتخاب +ساعت پخش و تکرار

0

سریال «اولین انتخاب» به‌کارگردانی مهدی صباغ‌زاده بر روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود.

بازیگران سریال اولین انتخاب

اکبر عبدی، مجید مظفری، شهره لرستانی، لاله اسکندری، افشین هاشمی، سارا خوئینی‌ها، مریم امیرجلالی، زهیر یاری، رامتین خداپناهی، سحر آربین، معصومه بافنده، مصطفی طاری، کاظم افرندنیا، محمدعلی جناب، گیتی معینی، مجتبی طهماسبی، سعید پیردوست و اکبر معززی در این مجموعه ایفای نقش کرد‌ه‌اند.

«اولین انتخاب» حکایت پسری به نام مسعود است که به عنوان خواستگار به خانه خانواده پزشکی می‌رود. این خواستگاری ساده بر اثر اتفاقاتی به حادثه‌ای بزرگ تبدیل می‌شود.

فیلم و سریال آی فیلم سحر آربین کیست جدول پخش آی فیلم بیوگرافی مهدی صباغ زاده بیوگرافی زهیر یاری بازیگران سریال اولین انتخاب اخبار فیلم و سریال

عشقی ساده در بستر خانواده پزشکان

فیلمنامه این مجموعه روایتگر زندگی پسری به نام مسعود (با نقش آفرینی افشین هاشمی) است که در انتشارات دانشگاه کار می کند و به سوسن ( با نقش آفرینی لاله اسکندری) علاقمند می شود که در همان دانشگاه در رشته پزشکی مشغول به تحصیل است.

مسعود خجالتی است و این مساله اجازه ابراز علاقه به سوسن را به او نمی دهد. در این میان  کامبیز پسر عمه سوسن (رامتین خدا پناهی) خواستگار سوسن است و جهانگیرخان (با نقش آفرینی مجید مظفری) خلاف میل زری خانم (شهره لرستانی) و خود سوسن با این ازدواج کاملا موافق است چون معتقد است خواهرش حقی بر گردنش دارد.

طی این ماجرا زری خانم بدون اطلاع اعضای خانواده اقدام به رفتن به دانشگاه سوسن و در میان گذاشتن این مساله با او می کند و از او می خواهد قبل از برگشت به خانه خودش فکری کند تا پدرش در آن شرایط از تصمیم گرفته شده منصرف شود. در این میان با مسعود آشنا می شود و از خواست او مطلع می شود و از اون می خواهد به خواستگاری سوسن بیاید و مقدمات کار را فراهم می کند .

سوسن، مسعود را برای زمان حضور و خواستگاری توجیه می کند و از او می خواهد که زمانی که به او اطلاع داده شد به سمت خانه آنها حرکت کند.

فیلم و سریال آی فیلم سحر آربین کیست جدول پخش آی فیلم بیوگرافی مهدی صباغ زاده بیوگرافی زهیر یاری بازیگران سریال اولین انتخاب اخبار فیلم و سریال

سوسن وقتی به خانه می رود با صحنه ی روبرو شدن با فرزاد – خواستگار خواهر کوچکش (زهیر یاری) مواجه می شود که به شدت شکه می شود و به همین جهت سریعا از مسعود می خواهد که به خواستگاری او بیاید.

پدر مسعود (اکبر عبدی) راضی به حضور در مراسم خواستگاری پسرش نمی شود و مسعود به تنهایی راهی خانه سوسن می شود و در این بین بر حسب سادگی بیش از حد مسعود اتفاقات ناگواری پیش می آید که از جمله آن می توان به افتادن او از درخت در حین دادن لباس از پنجره پشتی خانه توسط سوسن اشاره کرد که این مسیله منجر به ماندن مسعود در خانه آنها می شود.

خانواده سوسن از خانواده پزشکان هستند و جهانگیر خان معتقد است کسانی که به خواستگاری دخترانش می آیند هم باید دکتر باشند. سوسن برای متعاقد کردن پدرش و کم نیاوردن جلوی خواهرش وانمود می کند که مسعود دکتر است. با ماندن مسعود در خانه آنها و سادگی بیش از حد او، اتفاقاتی رخ می دهد که دکتر نبودن او مشخص می گردد.

زمان پخش سریال اولین انتخاب

بنا بر این گزارش، سریال «اولین انتخاب» در ۳۲ قسمت هر روز رأس ساعت ۱۹ پخش و در ساعت‌های ۰۳:۰۰ و ۱۱:۰۰ روز بعد بازپخش خواهد شد.

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ