سریال تلویزیونی عروسکی «سین شو» روی آنتن شبکه سلامت

1

سریال تلویزیونی عروسکی «سین شو» روی آنتن شبکه سلامت

سریال تلویزیونی عروسکی سین شو با بازی رامین ناصر نصیر و صدا پیشگی :

فرشید درخشان شبکه سلامت سریال سین شو

بهادر مالکی ، کاظم سیاحی و جمع دیگر از هنرمندان به تهیه کنندگی و کارگردانی فرشید درخشان در قالب ۲۶ قسمت از شبکه سلامت در حال پخش است.

 

به گزارش بانی فیلم، این مجموعه در غرب تهران در حال تصویر برداری است . فرشید درخشان ، مدیر خلاقیت و هنری ، تهیه کننده و کارگردان با بهره گیری از سوابقش در حوزه مخاطب شناسی و رسانه ، موضوعات اجتماعی را در قالب طنز عروسکی در مجموعه سین شو مطرح می کند .

 

در خلاصه این داستان آمده:

رامین جوانی است که خانه ای به او به ارث می رسد اما نیم دانگ آن متعلق به عمویی است که در بنگاه کار می کند و سعی می کند خانه را از چنگ او در بیاورد در این زمان آنها با موجوداتی رو به رو می شود که از سرزمین عجیب و غریبی می آیند و مشکلات اجتماعی و زندگی خود را مطرح می کنند که موقعیت های طنز را شکل می دهند .

 

سایر عوامل این مجموعه عروسکی طنز تلویزیونی عبارتند از:

رامین ناصرنصیر در نقش رامین،صداپیشه‌ها: بهادر مالکی/ کاظم سیاحی/ فهیمه باروت‌چی/ سامان مظلومی،عروسک‌گردان‌ها: شیما بخشنده/ نگار شهبازی/ همایون فربود/ مرجان نامور،نویسنده: نیوشا صدر (گروه خلاق: فرشید درخشان/ لیلی مرادی/ هومن مرتضوی/ سجاد دین پرست).

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. مهدی مختاری می گوید

    از تحقیر افراد وسواس دست بردارید. بسه دیگه تا کی تحقیر؟ تا کی توهین؟ آخرش میخواین به کجا برسید؟ به کانادا؟ توی این ۴۰ سال هر دفعه به یه بهونه ای ملت شریف ایران رو تحقیر کردید. یه روز به بهونۀ وسواسی، یه روز به بهونۀ اعتیاد، یه روز به بهونۀ چاقی، یه روز به بهونۀ لاغری، یه روز به بهونۀ کچلی، یه روز به بهونۀ موهای بلند، یه روز به بهونۀ دماغ بزرگ، یه روز به بهونۀ دماغ کوچک، یه روز به بهونۀ قد بلند، یه روز به بهونۀ قد کوتاه، یه روز به بهونۀ نوع لهجه، یه روز به بهونۀ نوع پوشش لباس، یه روز به بهونۀ مذهب، یه روز به بهونۀ … این همه سوژه توی این کشور هست: اختلاس، احتکار، قاچاق کالا، بیکاری، فقر، فحشا، حقوق نجومی، قراردادهای ننگین، خیانت و وطن فروشی، بی لیاقتی و … چرا در مورد اینها سریال و فیلم نمیسازید؟ یه جوری رفتار میکنید که انگار همۀ مشکلات جامعه رفع شده فقط مونده “وسواسی”. چند سال پیش از طریق زیر نویس گفته بودید که: افراد وسواس ممکن است به “زوال عقل” دچار شوند؛ اکنون معلوم شد که خودتون دچار “زوال عقل” شدید؛ مثل علیرضا خمسه. حالا هر کی نظافت رو رعایت کنه باید مسخره اش کنید؟! حتماً باید کثیف باشیم تا شما از ما راضی باشید؟! اگه شلخته بودیم که یه جور دیگه بهمون توهین میکردید. چرا نمیگذارید به حال خودمون باشیم؟ مگه ما به شما آزاری میرسونیم؟ چرا توی زندگی مردم دخالت میکنید؟ هرکه هرجوری که دلش میخواد زندگی میکنه به شما چه ربطی داره که مردم چطوری زندگی میکند؟ توی صدا و سیما رسم شده که هرکه می خواد معروف بشه و زود پیشرفت کنه، برای اولین کارش نقش یه آدم وسواسی رو بازی می کنه؛ علیرضا خمسه هم وقتیکه که جوان بود، توی یه فیلم سینمایی نقش یه آدم وسواسی رو بازی کرد و معروف شد؛ بعدش هم توی پیری دچار “زوال عقل” شد و رفت به کانادا و از اونجا ملت شریف ایران رو تحقیر کرد. انگار یادتون رفته که این ما مردم بودیم که شما رو انتخاب کردیم و به شما میدان دادیم تا معروف بشید؛ این ما مردم بودیم که خونمان به ناحق ریخته شد تا شما از انزوا و شکنجه نجات پیدا کنید. این ما مردم بودیم که به ناحق کشته شدیم، به ناحق نقص عضو شدیم، به ناحق در غربت به زندان افتادیم و شکنجه شدیم تا شما در امنیت و آسایش باشید. اگر مدافعین حرم نبودند، اکنون شما زنده نبودید تا بتوانید ما را مسخره کنید. اگر مدافعین حرم نبودند، اکنون وضعیت مون از فلسطین و عراق و سوریه و یمن و افغانستان بدتر بود. اینها را به خاطر منّت نمیگم. ما هیچ منّتی بر شما نداریم و همۀ کارهای ما برای رضای خداست. ما هیچ دستمزدی از شما نمیخواهیم؛ جز اینکه میخواهیم ما را تحقیر نکنید. یادتون باشه که خدایی هست و قیامتی هم هست.