مدارس کدام شهرها شنبه ۳۱ فروردین ۹۸ تعطیل است؟

0

یکشنبه به مناسبت نیمه شعبان که یک روز تعطیل است برخی انتظار دارند که به مناسبت اینکه شنبه بین دو تعطیلی  جمعه و نیمه شعبان قرار دارد مدارس در این روز نیز تعطیل باشند.

امیرعلی نعمت‌الهی قائم مقام وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اخبار منتشره مبنى بر تعطیلی مدارس در روز شنبه، اظهار کرد: تعطیلی مدارس در روز شنبه ۳۱ فروردین ماه صحت ندارد و این خبر صحت ندارد.

همچنین مسعود ثقفی رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش تهران در گفت‌وگو با  باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: آموزش و پرورش تهران تصمیمی براى تعطیلی مدارس در روز شنبه ۳۱ فروردین ماه ندارد.

وى گفت: مدارس در این روز همچون گذشته به فعالیت خود ادامه مى دهند و دانش آموزان باید سر کلاس هاى درس حاضر شوند.

تعطیلی مدارس استان قم در ۳۱ فروردین

مدارس استان قم در روز شنبه ۳۱فروردین به مناسبت نیمه شعبان تعطیل است.

بنا بر اعلام استانداری قم، مدارس استان به مناسبت نیمه شعبان در سراسر استان تعطیل است.

این تصمیم برای خدمت رسانی هر چه بیشتر به میهمانان مسجد مقدس جمکران گرفته شده است.

مدارس و دانشگاه‌های خرمشهر، شنبه تعطیل اعلام شد

فرمانداری ویژه خرمشهر از تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های خرمشهر در روز شنبه خبر داد.

به گزارش فارس، کورش مودت مدارس در کلیه مقاطع تحصیلی، مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌های شهرستان خرمشهر را در روز شنبه ۳۱ فروردین‌ماه تعطیل اعلام کرد.

فرمانداری ویژه خرمشهر گفت: شهروندان خرمشهری نگران نباشند و با ستاد مدیریت بحران شهرستان خرمشهر همکاری لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: شهروندان حدالامکان از ترددهای غیرضروری در بلوار ساحلی پرهیز کنند.

استانداری خوزستان به دلیل خطر وقوع مَد اکبر در آبادان، خرمشهر و شادگان حالت فوق‌العاده اعلام کرده است.

شدت مد در نیمه ماه قمری و هنگام کامل شدن ماه، بیشتر از مدهای عادی است که به مد اکبر معروف است. در این حالت به دلیل بالا آمدن بیش از حد آب دریا، احتمال بازگشت آب از دریا به درون رودخانه و نهرها و طغیان آنها زیاد است.

تمامی مراکز آموزشی آبادان تعطیل اعلام شد

آبادان – بنا بر تصمیم فرماندار ویژه آبادان فردا شنبه ۳۱ فروردین‌ماه تمامی مدارس، مهدهای کودک و مراکز آموزش عالی تعطیل اعلام شد.

فرماندار ویژه آبادان عصر امروز در نشست مدیریت بحران این شهرستان که در اروندکنار برگزار شد، تعطیلی مدارس تمام مقاطع تحصیلی، مهدهای کودک و پیش دبستانی و نیز مراکز آموزش عالی آبادان، اروندکنار و چوئبده در روز شنبه ۳۱ فرودین‌ماه را مصوب کرد.

این تصمیم در پی اعلام وضعیت فوق العاده در شهرستان آبادان در روز جمعه به مدت سه روز به دلیل احتمال سیلاب ناشی از بروز مد اکبر اتخاذ شده است.

به دلیل پیش‌بینی مد غیر طبیعی و بالا آمدن سطح آب رودخانه اروند رود، از امروز جمعه در شهرستان آبادان وضعیت فوق العاده اعلام شد و از اهالی حاشیه رودخانه‌های اروند و بهمنشیر خواسته شده هوشیار باشند، زیرا احتمال وقوع مد اکبر وجود دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ