۳ شهر توریستی آلمان که حتما باید در ۲۰۱۹ از آن بازدید کنید!

0

رفتن به آلمان؟ مطمئناً سفر شما به یکی از ۱۰ شهر برتر آلمان می باشد. المان به عنوان یک قدرت جهانی که بسیار مورد توجه قرار دارد، و دارای تاریخی غنی از زندگی روستا های قبیله ای تا زمان رومیان باستان گرفته تا وقایع فاجعه بار جنگ جهانی دوم می باشد.

رفتن به این شهر از طریق قطار، ماشین و هواپیما امکان پذیر می باشد شما میتوانید از طریق این صفحه یا صفحه تهران برلین به رزرو بلیط هواپیما برلین بپردازید. با وجود این که آلمان کشوری صنعتی می باشد. اما به صراحت خود را به عنوان یکی از بهترین مقاصد برای خوش گذرانی و تفریح در سراسر جهان معرفی کرده است. آلمان کشوری است که قرن ها در قلب اروپا بوده است و از فرهنگ منحصر به فرد، تاریخ ۲۰۰۰ ساله غنی، غذاهای شگفت انگیز و هنر و معماری خاص شکل گرفته است. برلین پایتخت آلمان، هامبورگ دومین شهر بزرگ کشور، و کلن یکی از قدیمی ترین شهر های آن؛ سه شهر توریستی و محبوب آلمان می باشند که در ادامه درباره سفر به آن ها بیشتر آشنا خواهیم شد.

گردشگری هامبورگ کلن آلمان سفر به آلمان توریستی آلمان

سفر به آلمان

نخستین سفر به برلین، یک تجربه کاملاً باورنکردنی است که ترکیب متمایزی از تاریخ، فرهنگ، مناظر طبیعی پر زرق و برق را به نمایش گذاشته و بازدیدکنندگان خود را با آغوش باز می پذیرد.

این که آیا شما برای یک آخر هفته، یک هفته طولانی یا حتی ماه ها به برلین می روید، در هر حال به احتمال زیاد برای بازدید از تمام مکان های این شهر پر جنب و جوش وقت کم خواهید آورد. اما در سفر به این شهر به خصوص بازدید از مکان های زیر را از دست ندهید.

گردشگری هامبورگ کلن آلمان سفر به آلمان توریستی آلمان

قدم زدن در اطاف دروازه براندنبورگ

دروازه براندنبورگ یکی از شناخته شده ترین نشانه های آلمان است که بدون شک بازدید از آن را نمی خواهید از دست بدهید. این بنا حدود ۲۵۰ سال قبل ساخته شده و در طول تاریخ پرفراز و نشیب این شهر نقش پررنگی داشته و همچنان امروزه با افتخار و قدرت باقی مانده است.

گردشگری هامبورگ کلن آلمان سفر به آلمان توریستی آلمان

گنبد شیشه ای رایش تاگ را  از دست ندهید

رایشس تاگ نام ساختمانی قدیمی است که پارلمان آلمان در آن قرار دارد. این ساختمان قدیمی و بزرگ به دلیل داشتن معماری خاص و از همه مهم تر گنبدی شیشه ای ساخته شده به سبک نورمن اکوتک بسیار معروف شده است.

گردشگری هامبورگ کلن آلمان سفر به آلمان توریستی آلمان

کاوش در جزیره موزه برلین

سفر به برلین بدون بازدید از جزیره موزه کامل نمی باشد. این موزه که در لیست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است در مرکز بیته برلین واقع شده و مجموعه ای از مهم ترین موزه های شهر برلین را تشکیل می دهد.

گردشگری هامبورگ کلن آلمان سفر به آلمان توریستی آلمان

خانه رئیس جمهور، کاخ بلور را ببینید.

این کاخ واقع در منطقه تیرگاردن برلین، محل اقامت رسمی رئیس جمهور آلمان از سال ۱۹۹۴ بوده است. این ساختمان در ساحل رودخانه اسپری، در نزدیکی ستون پیروزی برلین در امتداد لبه شمالی پارک قرار گرفته است. ساختمان قدیمی این کاخ دارای معماری بی نظیر می باشد که ارزش یک بار دیدن را حتماً دارد.

درباره هامبورگ

امبورگ شهری زیبا پر از جاذبه های گردشگری، مکان های زیبا، و بسیاری از فروشگاه و رستوران های خاص میباشد که با بیش از ۱.۷ میلیون نفر جمعیت، دومین شهر بزرگ کشور می باشد. این شهر بزرگترین بندر اروپا را در خود جای داده است و به عنوان یکی از ثروتمندترین شهر های اروپا شناخته می شود.

گردشگری هامبورگ کلن آلمان سفر به آلمان توریستی آلمان

موقعیت جغرافیایی هامبورگ

هامبورگ بزرگترین بندر اروپا را دارد و در شمال کشور آلمان در جنوب شبه جزیره یوتلاند قرار گرفته است. این شهر بندری اروپایی مهم هشتمین شهر بزرگ اتحادیه اروپا می باشد که به وسیله رود الب که در آن قرار  دارد به دریای شمال متصل شده است.

اقامت در هامبورگ

کشور صنعتی آلمان هر ساله به غیر از گردشگرانی که برای تفریح وارد کشور می شوند ، میزبان مسافران بسیار دیگری که برای مسائل کاری و شرکت در نمایشگاه ها وارد کشور می شوند؛ می باشد. هامبورگ نیز یکی از شهر های پر رفت و آمد آلمان می باشد، به همین دلیل از هتل ها و هاست های بسیاری برخوردار می باشد که تقریباً می توانید با هر بودجه ای در این شهر اتاق رزرو کنید و مدتی را در شهر بمانید.

آب و هوای هامبورگ

شهر هامبورگ دارای آب و هوایی اقیانوسی با زمستان هایی سرد و تابستان هایی خنک می باشد. که بهترین زمان بازدید از آن را در ماه های می تا سپتامبر در نظر می گیرند. اما اگر خلوتی و قیمت ارزان بلیط هواپیما و محل اقامت برایتان مهم می باشد فصل پاییز بهترین زمان سفر برای شما خواهد بود.

گردشگران هامبورگ

در جندین سال گذشته هامبورگ به شهری مهم در میان گردشگرام تبدیل شده است. به طوری که در سال ۲۰۱۵ این کشور یکی از ۱۰ مقصد اول مورد علاقه در اروپا قرار گرفت و حدود ۱۲.۶ میلیون نفر گردشگر در همان سال داشته است. این شهر دارای جاذبه های گردشگری بی شماری همچون باغ وحش هامبورگ، رود الستر، کلیسا سنت میشل، موزه هنر و موزه مهاجرت و … می باشند. اما مهم ترین آن ها بندر این شهر می باشد که مساحتی حدود ۱۰۰ کیلومتر داشته و با امکانات تفریحی و رستوران های متعدد خود به مکان تفریحی فوق العاده ای تبدیل شده است.

شهر تاریخی کلن

کلن یکی از قدیم ترین شهر هیا اروپایی و امروزه چهارمین شهر بزرگ آلمان می باشد. در  سرتاسر این شهر بزرگ آثار تاریخی و نشانه هایی از فرهنگ این کشور نمایان می باشد. براساس  اخرین سرشماری که در سال ۲۰۱۵ در کلن انجام شد این شهر بالغ بر ۱.۱ میلیون نفر جمعیت دارد.

گردشگری هامبورگ کلن آلمان سفر به آلمان توریستی آلمان

این شهر زیبا دارای آب و هوایی اقیانوسی می باشد که به صورت کلی دمایی حدود یک تا ۲۴ درجه سانتی گراد در طول سال دارد. و به دلیل داشتن جاذبه های تاریخی و طبیعی فراوان در کشور محبوب المان و آب وهوایی همیشه معتدل و مناسب در تمام فصل های سال در لیست مورد علاقه گردشگران قرار دارد.

دو کلیسا مهم کلن

کلیسا جامع کلن

قدمت این کلیسا مربوط به قرن چهارم میلادی می باشد که امروزه دومین ساختمان بلند شهر کلن و یکی از اصلی ترین نماد هیا کشور آلمان می باشد.

کلیسا بزرگ سنت مارتین کلن

در سرتاسر کلن حدود ۱۲ کلیسا تارخی مهم وجود دارد که کلیسا سنت مارتین یکی از مهم ترین آن ها می باشد. طبق شواهدی که در این کلیسا وجود دارد در بین سال های ۱۱۵۰ تا ۱۲۵۰ ساخته شده است.

این کلیسا در طول زندگانی خود صدمات و آتش سوزی های گسترده ای داشته است که بارها مورد بازسازی قرار گرفته است. که با تمام این موارد یکی دیگر از نمادهای مهم این شهر می باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ