باران شیخی در آغوش مادرش/ روایت دختربچه ۸ ساله از نحوه ربایش +فیلم

0

باران شیخی دختربچه هشت ساله‌ای که در ۲۴ فروردین سال جاری در مهاجران شازند از طرف افراد ناشناس ربوده شده بود، دیروز از چنگال ربایندگان آزاد شد.

نیروی انتظامی اعلام کرده است که ربایندگان در چابهار دستگیر شده‌اند.

حوادث اراک اخبار نیروی انتظامی (فراجا) اخبار شازند اخبار سیستان و بلوچستان اخبار چابهار اخبار اراک اخبار آدم ربایی آدم ربایی

دانلود

سردار کیومرث عزیزی فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی با بیان جزئیات عملیات پلیس در آزادسازی باران گفت: کارآگاهان پلیس با سرنخ‌های موجود تحقیقات گسترده‌ای را آغاز و پس از ردزنی اعضای این باند که دائم مخفیگاه خود را در شهر‌های خاش و سراوان تغییر می‌دادند سرانجام پس از ۲۴ روز، ساعت ۵ صبح روز سه شنبه هفدهم اردیبهشت ۹۸ مخفیگاه آنان را در منطقه گلشهر شهر چابهار شناسایی و پس از هماهنگی لازم با مرجع قضائی آن‌ها را در اقدامی ضربتی دستگیر و دختربچه ۸ ساله را صحیح و سالم آزاد کردند.

سردار عزیزی بیان تمهیدات و اقدامات پلیسی در این پرونده گفت: در ساعت ۱۳:۴۵ بیست و چهارم فروردین ماه سال جاری در پی اعلام گزارشی به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ استان مبنی بر گم شدن دختر بچه‌ای ۸ ساله به نام باران شیخی در شهر مهاجران، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به بررسی تخصصی موضوع از سوی کارآگاهان زبده پلیس استان مرکزی اضافه کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد باران در ساعت ۷:۴۰ دقیقه صبح برای رفتن به مدرسه از منزل خارج شده و در مدرسه حضور نیافته که خانواده او حدود ۶ الی ۷ ساعت پس از مفقودشدن کودک، موضوع را به پلیس اطلاع می‌دهند.

در  تحقیقات تخصصی مشخص شد آدم ربایی صورت گرفته

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: در ابتدا با توجه به اینکه گمان به مفقود شدن دختر بچه ۸ ساله می‌رفت در حدود ۳۰ ساعت اقداماتی گسترده در خصوص پیدا کردن کودک انجام شد که در مراحل تحقیقات تخصصی صورت گرفته مشخص شد باران توسط افرادی ربوده و به استان سیستان و بلوچستان منتقل شده است.

وی با اشاره به اعزام ۲ تیم از کارآگاهان زبده پلیس آگاهی استان به سیستان و بلوچستان برای پیگیری این پرونده ادامه داد: در این مدت پلیس استان مرکزی با اقدامات تخصصی، استفاده از ظرفیت بزرگان و ریش سفیدان محلی و هدایت خانواده باران پیگیری این پرونده را با جدیت دنبال کرد.

سردار عزیزی با اشاره به دستگیری ۲ نفر از آدم ربایان در نخستین مرحله از عملیات نجات دختر بچه ربوده شده تصریح کرد:با دستگیری این افراد و همکاری صورت گرفته با پلیس سیستان و بلوچستان و همکاری بسیار خوب شورای تامین و دستگاه قضاء دستگیری سرکرده این باند آدم ربا و نجات باران با جدیت پیگیری شد و سرانجام پس از ۲۴ روز تلاش کارآگاهان خبره نیروی انتظامی پس از هماهنگی لازم با مرجع قضائی در اقدامی ضربتی آدم ربایان را در مخفیگاهشان در منطقه گلشهر شهر چابهار دستگیر و باران را صحیح و سالم آزاد کردند ومتهمان به مرجع قضائی تحویل دادند.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ