شنیده های امروز بازار سهام / ۲۶ اسفند ۹۲

0

شنیده شده وبشهر، شرکت صا فولاد را فروخته است و از این بابت با تعدیل عایدی مثبت روبرو می شود. این شایعه همچنان از سوی مدیران این شرکت تایید نشده است.

افزایش NAV هر سهم وبشهر به بیش از ۵۰۰ تومان در پی افزایش قیمت سهام شرکتهای زیر مجموعه و قابلیت رشد قیمتی سهم تا محدوده ۷۵ درصدی NAV.

بهبود وضعیت بنیادی و رشد تولید در نماد خزامیا در سال آینده و امکان تحقق سود ۳۰۰ تا ۳۵۰ ریالی هر سهم با توجه به افزایش تولید و کاهش بهای تمام شده کالای فروش رفته.

افزایش NAV هر سهم وتوشه به بیش از ۷۴۰ تومان در پی افزایش قیمت سهام شرکتهای زیر مجموعهو قابلیت رشد قیمتی سهم تا محدوده ۵۰ درصدی NAV

در حالی در روزهای قبل شاهد درج شرکت آهن و فولاد ارفع در بازار فرابورس بودیم که برخی شایعات حاکی از آن است که این شرکت شاید تا پایان سال و در روزهای آتی عرضه اولیه شود.

کل تعداد سهام این شرکت ۱،۹۹۴،۸۶۵،۰۰۰ سهم است و سهامدار عمده آن نیز به ترتیب کچاد ۳۹%، ومعادن ۱۹%، غدیر ۵%، ونیکی ۴% و یکی از زیرمجموعه های وامید ۵% می باشند.

شرکت صورت های مالی سال ۹۰ و ۹۱ خود را منتشر کرده است تا شاید با انتشار سود سال ۹۲ و ۹۳ تا روز چهارشنبه عرضه اولیه شود

سود هر سهم واقعی سال ۹۱ شرکت ۱۶۸ ریال می باشد این در حالی ست که برای سال ۹۰ زیان ۱۷۹ ریالی به ازای هر سهم پیش بینی کرده است

سود هر سهم سال ۹۲ و ۹۳ این شرکت آنطور که از صورت های مالی ومعادن پیداست مبلغ ۷۶ و ۴۷ تومان می باشد.البته کچاد سودی برای سال ۹۲ این شرکت  در نظر نگرفته و سود سال ۹۳ آن را نیز ۱۰ تومان لحاظ کرده است . البته سودی که در صورت های مالی ومعادن درج شده صحیح می باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ