ناگفته های سحر از متلک های مرد همسایه در خزانه تهران / حسن کشته شد

0

رسیدگی به این پرونده از بیست و چهارم فروردین ماه سال ۹۷ به دنبال درگیری خونین در کوچه روحی در فلکه چهارم خزانه در دستور کار پلیس قرار گرفت. پلیس به محل درگیری رفت و دریافت دو پسر جوان در درگیری خونینی زخمی و به بیمارستان منتقل شده اند. حسن ۲۲ ساله ساعتی بعد به خاطر بریدگی شریان اصلی سفید رانش تسلیم مرگ شد و دوست وی به نام عرفان که از ناحیه سر و صورت زخمی شده بود تحت درمان قرار گرفت .

در بررسی ها روشن شد حسن برای رساندن دختر مورد علاقه اش سحر مقابل خانه پدری او به محله خزانه رفته بود که قربانی خشم مرد همسایه به نام امیر شد.

پلیس در نخستین گام از تحقیقات به بازجویی از سحر پرداخت. وی گفت: آن روز به دیدن حسن رفته بودم. بعد از گردش سوار موتور او شدم تا او و دوستش عرفان مرا به خانه پدری ام برسانند. آنها مقابل در مرا پیاده کردند و من به سمت خانه پدرم می رفتم که مرد همسایه‌مان به نام امیر بیرون آمد و به من متلک انداخت. حسن که متوجه ماجرا شده بود فریاد کشید و این شروع درگیری بود. مرد همسایه دقایقی بعد به داخل خانه رفت و این بار با قمه برگشت و حسن و عرفان را زخمی کرد و گریخت .

با اطلاعاتی که دختر جوان به پلیس داد ردیابی امیر آغاز شد اما وی به محل نامعلومی گریخته بود .

یک ماه از این ماجرا گذشته بود که یکم اردیبهشت ماه امیر همراه پدرش به پلیس آگاهی رفت و خودش را تسلیم پلیس کرد.

وی گفت: آن شب برای بیرون گذاشتن آشغال‌ها از خانه بیرون رفتم و برای اولین بار با حسن که سوار موتور بود روبه رو شدم. من قبلا هرگز او را ندیده بودم. او بی دلیل بر سرم فریاد زد و گفت چرا به دختر مورد علاقه اش نگاه چپ می کنم. به او گفتم اشتباه می کند اما گوشش بدهکار نبود .حسن از موتور پیاده شد و به سمتم حمله کرد. من در خانه را بستم اما او با لگد به در خانه مان می کوبید و فحاشی می کرد. من من بار دیگر مقابل در رفتم و او با من درگیر شد .حسن چاقویی زیر پیراهنش داشت که وقتی با هم گلاویز شدیم چاقو ناخواسته به ران او فرو رفت .

در حالی که پزشکی قانونی در گزارشی اعلام کرده بود سفیدران قربانی بر اثر ضربه جسم تیز بریده شده است امیر بار دیگر تحت بازجویی قرار گرفت و این بار به قتل اعتراف کرد.

وی گفت: وقتی حسن فریاد می کشید و فحاشی می‌کرد از ترس آبرویم به داخل خانه رفتم اما او عصبانی بود و فحش می داد به همین خاطر از زیر زمین یک چاقو برداشتم تا او را بترسانم و ساکت کنم اما در درگیری یک ضربه به پای او خورد. من یک ضربه هم به صورت عرفان زدم. با اعتراف های امیر وی به بازسازی صحنه جرم پرداخت وقرار است به زودی در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کند .این در حالی است که اولیای دم برای وی حکم قصاص خواسته اند . عرفان هم که از ناحیه بینی و لب و چانه زخمی شده بود نیز درخواست دیه را مطرح کرده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ