مبلغ قرارداد مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی ایران چقدر است؟

0

حضور مارک ویلموتس به‌عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران قطعی شده و این مربی به‌زودی وارد تهران می‌شود تا با عقد قراردادی رسمی تا پایان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هدایت تیم ملی را به‌عهده بگیرد.

اگرچه عنوان شده مبلغ قرارداد این مربی بلژیکی ۱.۵ میلیون دلار در سال است اما پیگیری‌های خبرنگار تسنیم نشان می‌دهد که مبلغ قرارداد وی پایین‌تر و حدود یک میلیون دلار است که با آپشن‌ها و شرایطی خاص ممکن است به ۱.۵ میلیون دلار نزدیک شود.

یکی از موارد اصلی و اساسی در مذاکرات تاج و ویلموتس درباره امکانات و زیرساخت‌های فوتبال ایران بود. ویلموتس به‌عنوان فردی که سال‌ها در قاره اروپا مربیگری کرده درباره اهمیت این موضوع صحبت و بر ضرورت وجود امکانات و زیرساخت‌های لازم تأکید کرده است. مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال نیز توضیحات لازم درباره امکانات را در این باره به این مربی بلژیکی داده و ویلموتس در جریان تمام امکانات و شرایط مرکز ملی فوتبال ایران قرار گرفته است.

فدراسیون فوتبال به این مربی اطمینان داده که امکانات و زیرساخت‌های بسیار خوبی در اختیار تیم ملی قرار خواهد گرفت.

این صحبت‌ها بخشی از مواردی است که در مذاکرات طرفین ساعت‌ها درباره آنها بحث شده و ویلموتس با اطلاع کامل از آنچه در فوتبال ایران می‌گذرد، خودش را آماده حضور در کشورمان می‌کند.

منبع : تسنیم

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ