جزییات عرضه اولیه سهام کشت و صنعت شریف آباد (زشریف) در فرابورس

0

۵۲ میلیون سهم از ۵۲۰ میلیون سهام شرکت کشت و صنعت شریف آباد برای اولین بار در روز سه‌شنبه ۳۱ اردیبهست در بازار دوم فرابورس عرضه خواهد شد.

در این عرضه سهمیه هر کد حقیقی یا حقوقی ۲۵۰ سهم در نظر گرفته شده که در دامنه قیمتی ۴۱۰ تا ۴۲۰ تومان خواهد بود.

با این حساب حداکثر نقدینگی لازم برای خرید سهام این شرکت ۱۰۵ هزار تومان است.

دامنه قیمتی ۴۱۰ تا ۴۲۰ تومان

نقدینگی مورد نیاز: ۱۰۵,۰۰۰ تومان

سرمایه گذاری کشاورزی کوثر از طریق کارگزاری بانک دی اقدام به واگذاری خواهد کرد.

متعهد خرید نیز شرکت مرغک و سقف تعهد خرید مجموعا ۵۰ درصد سهام قابل عرضه است.

این شرکت در تاریخ ۱۷ آبان سال ۵۵ با نام اولیه کشت و صنعت و عمران شریف آباد در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی تهران ثبت و طبق پروانه بهره برداری ۱۸ اسفند همان سال سازمان نظام عمران شهرستان قزوین با ظرفیت ۱۰۰۰ راس گاو شیری بهره‌برداری از شرکت آغاز شد.

در ۱۱ مهر سال ۶۳ نوع شرکت به سهامی خاص و تبدیل و نام شرکت در ۲۲ بهمن سال ۸۰ به کشت و صنعت شریف آباد تغییر یافت. همچنین در ۲۲ شهریور سال ۸۳ به سهامی عام تبدیل و مجددا طبق مصوبه مجمع فوق العاده ۲۲ مرداد سال ۹۱ به سهامی خاص تغییر یافت.

در ۵ اسفند سال ۹۱ واحد کارخانه فرآورده های لبنی با نام تجاری رابتا ناک از طرف شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر بر اساس ارزش دفتری به شرکت واگذار شد.

پروانه بهره برداری این کارخانه در ۹ اردیبهشت سال ۸۶ به نام شرکت حسان نوش قم جهت تولید ۲۷۳۰۰ تن انواع شیر و ماست و خامه پاستوریزه از طرف سازمان صنایع استان قم صادر شده که این پروانه در ۱۲ اردیبهشت سال ۹۱ به نام شرکت تغییر نام یافت.

دامداری و مزارع شرکت در کیلومتر ۱۵ جاده قزوین آبیک، کارخانه لبنی رابتاناک در جاده قدیم تهران قم شهرک شکوهیه و دفتر مرکزی شرکت در قزوین شهرستان محمدیه واقع شده است.

به‌موجب پروانه بهره‌برداری ۲۲ آذر سال ۹۵ توسط سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی قزوین اجازه بهره برداری از واحد پرورش گاو شیری به ظرفیت ۴۵۰۰ راس مولد و ۹ هزار راس کل گله صادر شده است.

با توجه به افزایش ظرفیت دامداری از سال ۸۸ شرکت اقدام به احداث سالن های فری استایل کرده که سالن شماره ۱ با ظرفیت ۷۵۰ راس در اردیبهشت سال ۹۰، سالن شماره ۲ با ظرفیت ۷۵۰ راس در بهمن سال ۹۰، سالن شماره ۳ با ظرفیت ۳۵۰ راس در آذر سال ۹۱، سالن ۴ با ظرفیت ۷۵۰ راس تکمیل در اردیبهشت سال ۹۲ افتتاح و به بهره برداری رسیده و سالن شماره ۵ به عنوان شیردوشی و جایگاه دام های آماده زایش در سال ۹۵ به بهره برداری رسیده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ