اظهارات جدید دختر پورشه سوار اصفهانی «آدم کشته ام دیه اش رو میدم»

0

ساعت ۲ بامداد ۲۶ اردیبشهت مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی از تصادف یک دستگاه پورشه با پراید مطلع و به محل حادثه در خیابان کارگر اصفهان اعزام شدند. پس از حضور در صحنه مشخص شد راننده پورشه، پسر جوانی است که در کورس با یک دختر پورشه‌سوار دیگر باعث مرگ راننده پراید شده است.

در ساعات گذشته از صحنه تصادف و صحبت‌های دختر پورشه‌سوار فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که مورد توجه و البته انتقاد کاربران قرار گرفته است. ظاهراً هر دو خودروی پورشه متعلق به پدر دختر بوده است و در این فیلم دختر جوان در اعتراض به مأمور پلیس که قصد توقیف و انتقال پورشه او را دارد، فریاد می‌زند «این ماشین کلی پولشه، کجا می‌خواین ببرینش؟!» و در جواب اینکه «تو یک نفر رو کشتی»، می‎گوید «کشتم که کشتم، دیه‌شو می‌دم!».

یکی از کاربران شرح وقایع این فیلم را این‌گونه روایت کرده است:

«ساعت ۳ بامداد امروز دو اتومبیل پورشه در خیابان کارگر اصفهان در حال کورس گذاشتن با هم بودند، راننده‌ یکی از آنها دختر جوانی بود که با پسری که راننده‌  پورشه دیگر بود رابطه‌ نزدیکی داشت. سرعت پورشه‌ای که پسر راننده آن بود، به حدی بالا بود که باعث انحراف آن و برخورد با یک خودرو پراید می‌شود.

پراید روی سقفش به داخل پیاده‌رو هدایت و راننده‌ آن کشته می‌شود، در ادامه پورشه متوقف نمی‌شود و جلوتر به پرایدی که گوشه‌ خیابان پارک بود، برخورد می‌کند. پراید به هوا پرتاب می‌شود و روی سقف ۲۰۶ای که جلوتر پارک بود، فرود می‌آید. شدت اصابت آنقدر زیاد بود که ۴ تا چرخ ۲۰۶ کنده می‌شود. شاهدان عینی با بیان مشاهدات خود تأیید کردند که راننده پسر در نهایت پیاده شده و فرار می‌کند. دقایقی بعد راننده دختر سر صحنه از راه می‌رسد و  پشت تلفن همراه خود فریاد می‌زند: «گمشو بیا، ماشین بابامو داغون کردی».

پلیس  از راه می‌رسد و دختر وسط فریادهای خود می‌گوید حالا بابام میاد! آقا می‌فهمین؟ این ماشین کلی پولشه کجا می‌خواین ببرینش؟! به دختره می‌گویند «داد نزن شما آدم کشتید» می‌گوید «کشتیم که کشتیم دیه‌شو میدیم». باورکردنی نیست. فکر کن چه جوری بزرگ شده باشی که این شده باشی!».

انتشار این فیلم در فضای مجازی واکنش‌های زیادی در پی داشت و کاربران نظرات‌ انتقادی خود را درباره آن  به اشتراک گذاشتند. شایان ذکر است طبق گفته رئیس پلیس راهور اصفهان خودروی پورشه‌ ارتباطی به هیچ یک از مسئولان نداشته و راننده آن “آقازاده” نبوده است.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ