توضیحات زهرا ساعی درباره فعالیت اقتصادی همسرش

2

زهرا ساعی نماینده مردم تبریز با انتشار جوابیه ای، به خبر فعالیت اقتصادی همسرش واکنش نشان داد.

اخیرا پایگاه خبری ۹۰ اقتصادی در گزارشی برخی شرکت ها و کارخانجاتی را نام برده که منتسب به  نزدیکان برخی نمایندگان مجلس و مسئولین دولتی است، در قسمتی از این گزارش از دو شرکت «آهک صنعتی سیمان شرق» و «شرکت توسعه معدنی صبانور» نام برده شه که مربوط به سید امین مرعشی، همسر زهرا ساعی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی است.

در گزارش نود اقتصادی آمده است؛ “بررسی‌های اولیه  نشان می‌دهد ۱۰ نفر از امضاکنندگان طرح تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس دارای شرکت‌های بازرگانی در حوزه واردات هستند. از این رو شائبه‌ای ایجاد شده که این نمایندگان با تسهیل واردات به واسطه تشکیل این وزارتخانه در حال تامین منافع شخصی هستند!

نماینده مردم تبریز با ارسال جوابیه ای به پایگاه خبری ۹۰ اقتصادی، ارتباط همسر خود را با این شرکت ها تکذیب و سید امین مرعشی  را از این عناوین مبرا داشته است.

در متن جوابیه زهرا ساعی آمده است: مطالب خلاف واقع نسبت به همسر اینجانب نسبت داده شده است، در مورد سید امین مرعشی و ارتباط ذی نفعی و سهام داری با شرکت های آهک صنعتی سیمان شرق و شرکت توسعه صنعتی و معدنی صبانور، مطالبی خلاف واقع و کذب به چاپ رسیده است.

همسران نمایندگان مجلس همسر زهرا ساعی نود اقتصادی سید امین مرعشی بیوگرافی زهرا ساعی افشای پشت پرده اخبار مجلس شورای اسلامی اخبار بدون سانسور سیاسی

در ادامه جوابیه نماینده مردم تبریز تاکید می شود که شرکت آهک سیمان شرقی شرکتی وابسته به شرکت سرمایه گذاری غدیر است که یک شرکت سهامی عام و بورسی با نماد «وغدیر» است، همچنین شرکت توسعه صنعتی و معدنی صبانور نیز وابسته به شرکت معادن و فلزات است که آن هم یک شرکت سهامی عام و بورسی با نماد «ومعادن» است.

این در حالی است که در چارت سازمانی شرکت های مذکور نام  سید امین مرعشی به عنوان عضو هیئت مدیره دیده می شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. نصیر.. می گوید

    سلام.خانم زهرا ساعی نماینده محترم برای بیکاران تحصیلکرده دهه شصتی چه برنامه ای دارید چرا فقط به فکر پر کردن جیب خود هستید،یک قسمت از دستهای پشت پرده گرانی دلار و همه چیز بی تدبیر بودن خود اقای روحانی هست،حدود شش سال هست با برجام سر ملت شیره مالیدند و اقتصاد کشور را فلج کردند و اکنون اکثر کالاهای اساسی مصرفی مردم و خودرو را در عرض یکسال پنج برابر گران نمودند،برجامی که فقط به نفع عده ای مسئول بود تا برای خود و خانواده شان امتیازاتی هم چون گرین کارت و…بگیرند.محسن.فوق لیسانس.عضو خانواده ایثارگر.دهه شصتی.بیکار.بدون درامد.اللهم عجل لولیک الفرج

  2. Heydarhadi می گوید

    سلام
    خانم ساعی محترم ،حضرتعالی و اکثر نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی فقط و فقط به فکر پر کردن جیب خود و آشناهاشون هستن این مردم شما و امثال شماها را خوب شناخته اند از این به بعد مردم را با این حرف های نرم و چرب تان گول نزنید متشکرم