آخرین اخبار از قتل میترا استاد همسر دوم محمدعلی نجفی با اسلحه +عکس

0

جسد میترا استاد همسر شهردار سابق تهران در حمام خانه و در حالی پیدا شده که عامل جنایت ۵ گلوله به سوی او شلیک کرده بود که یک گلوله به دست و یک گلوله به قلب او اصابت کرده و باعث مرگش شده است.

ماجرای این قتل که در آن میترا استاد همسر دوم شهردار سابق تهران با اصابت ۲ گلوله در وان حمام خانه اش واقع در طبقه هفتم برج آرمیتای سعادت آباد از پای درآمده است به جنجالی ترین خبر ایران تبدیل شد.

محمدعلی نجفی با وجود فرار از صحنه قتل پس از ساعاتی با پای خود به پلیس آگاهی تهران رفت و قتل را با جزییات به گردن گرفت و انگیزه اش را اختلافات شدید خانوادگی در طول یک سال گذشته دانست.

***

یک منبع آگاه  گفت: قتل همسر دوم شهردار سابق تهران یک جنایت عادی است و سرنخ‌هایی از عامل جنایت به دست آمده است. به گفته وی، جسد میترا استاد ظهر امروز و توسط پسر ۱۳ساله او پیدا شد. پسر وی پس از آنکه از مدرسه به خانه برگشت با جسد مادرش روبه‌رو شده و پلیس را خبر کرده بود.

به دنبال اطلاع پلیس از این ماجرا، تیم‌های تشخیص هویت، بررسی‌ صحنه جرم به همراه بازپرس جنایی و سرپرست دادسرای جنایی تهران راهی محل حادثه در خیابان دادمان سعادت آباد شدند و تحقیقات برای کشف راز جنایت آغاز شد.

پیگیری‌ها از این حکایت دارد که جسد میترا استاد در حمام خانه و در حالی پیدا شده که عامل جنایت ۵ گلوله به سوی او شلیک کرده بود که یک گلوله به دست و یک گلوله به قلب او اصابت کرده و باعث مرگش شده است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که این زن و پسرش به تازگی به طبقه هفتم برجی در خیابان دادمان سعادت آباد نقل مکان کرده بودند و هنوز بعضی از اثاثیه آنها به صورت بسته بندی در آپارتمانشان وجود داشت و باز نشده بود. تحقیقات برای دستگیری عامل جنایت در حالی ادامه دارد که با توجه به شواهد به دست آمده، به نظر می‌رسد، این جنایت یک جنایت عادی باشد.

***

شهریاری سرپرست دادسرای امور تهران از قتل همسر دوم نجفی شهردار سابق تهران خبر داد.

براساس اطلاعات موجود همسر نجفی که زن جوانی بود در خانه مسکونی خود در منطقه سعادت آباد به قتل رسیده است.

شهریاری درباره آلت قتاله گفت: این زن جوان به علت اصابت گلوله در خانه‌اش به قتل رسیده است.

خانه‌ای که جسد در آن پیدا شده، متعلق به میترا استاد، همسر دوم محمدعلی نجفی، بوده است. بنا بر این گزارش، پس از بررسی صحنه جرم با دستور مقام قضائی جسد به پزشکی قانونی منتقل شده و پرونده نیز از سوی پلیس رسیدگی خواهد شد.

***

غلامحسین اسماعیلی در مورد وضعیت پرونده قتل همسر دوم شهردار اسبق تهران گفت: بازپرس ویژه قتل در صحنه وقوع قتل حاضر شده و اطلاعات و مستندات این حادثه در حال جمع‌آوری است.

وی ادامه داد: اکیپ‌های مربوط به کشف جرم و پزشکی قانونی به همران پلیس آگاهی مستندات این حادثه را جمع‌آوری می‌کنند.

براساس آخرین جزئیات این پرونده که از سوی پلیس آگاهی اعلام شده، میترا استاد، همسر دوم محمد علی نجفی؛ شهردار اسبق تهران در یک برج به قتل رسید.

ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه امروز ۷ خرداد، وقوع این قتل به پلیس ۱۱۰ اعلام شد.

همسر محمدعلی نجفی همسر سیاسیون میترا استاد (نجفی) کیست حوادث تهران بیوگرافی محمدعلی نجفی برج دوبرال (آرمیتا) سعادت آباد اخبار قتل اخبار جنایی اخبار تهران

بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد این قتل در طبقه هفتم برج معروف (د) واقع در بلوار خوردین سعادت‌آباد به‌وقوع پیوسته و جسد مقتول در اتاق خواب و در حالیکه به ضرب گلوله به قتل رسیده، کشف شده است.

هم‌اکنون مقامات انتظامی و قضایی در صحنه جرم حضور دارند و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

به گفته شهریاری، سرپرست دادسرای امور جنایی، میترا استاد با چند گلوله که یکی از آنها به قلب او خورده، به قتل رسیده است.

***

سرهنگ بابک نمک‌شناس رئیس مرکزاطلاع‌رسانی پلیس پایتخت در خصوص آخرین جزئیات حادثه قتل همسر دوم نجفی اظهار داشت: ساعت ۱۰:۳۰ امروز پسر وی به همراه دخترش و راننده وارد خانه شده و با جسد در داخل حمام روبه‌رو شدند که بلافاصله مراتب را به کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب اطلاع دادند.

سرهنگ نمک‌شناس تصریح کرد: با تأیید خبر اولیه موضوع به دادسرای ویژه اعلام و در ادامه مأموران اداره دهم پلیس آگاهی نیز در محل حضور می‌یابند.

وی با بیان این مطلب که سرپرست دادسرای ویژه جنایی و مأموران پلیس اداره دهم مشغول انجام تحقیقات هستند در پاسخ به دیگر پرسش در مورد مظنونین این حادثه و دستگیری‌ها خاطرنشان کرد: تحقیقات از اعضای خانواده مقتول و همسر وی در دستور کار است و تا این لحظه هیچ دستگیری نداشته‌ایم.

***

خروج آمبولانس حامل جسد میترا استاد از محل جنایت

همسر محمدعلی نجفی همسر سیاسیون میترا استاد (نجفی) کیست حوادث تهران بیوگرافی محمدعلی نجفی برج دوبرال (آرمیتا) سعادت آباد اخبار قتل اخبار جنایی اخبار تهران

ساختمانی که همسر نجفی در آن به قتل رسید

همسر محمدعلی نجفی همسر سیاسیون میترا استاد (نجفی) کیست حوادث تهران بیوگرافی محمدعلی نجفی برج دوبرال (آرمیتا) سعادت آباد اخبار قتل اخبار جنایی اخبار تهران

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ