محمدعلی نجفی کجا با میترا استاد آشنا شد؟ اختلاف سنی آنها چقدر است؟

4

مادر میترا استاد گفت: میترا لیسانس حسابداری داشت و قبل از ازدواج با نجفی به عنوان بازیگر فعالیت می‌کرد. حتی در فیلمی به نام «باران» هم بازی کرده بود و جایزه هم گرفته بود. ۶ یا ۷ ماه قبل بود که به عقد نجفی درآمد.

همسر سابق میترا مهندس است و او به خاطر مشکلات شخصی که با همسر سابقش داشت از او جدا شد.

محمدعلی نجفی به دادستان شهریاری در دادسرای امور جنایی تهران گفت: او به من شک بیمار گونه داشت ، پروسه طلاق توافقی همسر اولم طولانی شد و شک میترا بیشتر شد همین باعث اختلافاتمان شده بود اجازه نمی داد بدون او جایی بروم.

نجفی درباره آشنایی اش با میترا گفت: هنوز شهردار نبودم به دفتر کارم آمد می خواست او را در کاندیداتوری شورای شهر اسلامشهر حمایت کنم از آن به بعد آشنا شدیم.

همسر محمدعلی نجفی همسر سیاسیون میترا استاد (نجفی) کیست مرد دو زنه کارگزاران چه کسانی هستند قتل همسر فرزندان محمدعلی نجفی سوابق محمد علی نجفی چند همسری بیوگرافی محمدعلی نجفی اصلاح طلبان چه کسانی هستند ازدواج مجدد زنان

مهیار فرزند میترا استاد گفته: مادرم حدود یک سال و دو ماه قبل در حزب کارگزاران با نجفی آشنا شد. مادرم می‌گفت من به اشتباه روی صندلی او نشسته بودم و همین موضوع باب آشنایی ما را فراهم کرد. این خانه متعلق به دوست آقای نجفی بود که در اختیار ما گذاشته بود.

سرور تابش همسر اول نجفی که از دستگیری شوهرش خیلی ناراحت بود با تاکید بر اینکه آنها از هم طلاق نگرفته و هنوز هم عاشقانه شوهرش را دوست دارد گفت: من و همسرم ۴۲ سال با هم زندگی کرده ایم و هیچ مردی به مودبی ایشان ندیده ام.

محمدعلی نجفی که دانشجوی دکتری در دانشگاه MIT در آمریکا بود تابستان سال ۵۵ برای دیدار با خانواده به تهران آمده بود، با همسر اولش، سرور تابشیان، آشنا شد و طی مراسمی ساده ازدواج کردند و کمی بعد با هم به آمریکا بازگشتند. حاصل این ازدواج دختری به نام زهرا تجفی است.

همسر اول محمدعلی نجفی کارشناسی ارشد مشاوره تربیتی در مراکز تربیت معلم را دارد.

همسر محمدعلی نجفی همسر سیاسیون میترا استاد (نجفی) کیست مرد دو زنه کارگزاران چه کسانی هستند قتل همسر فرزندان محمدعلی نجفی سوابق محمد علی نجفی چند همسری بیوگرافی محمدعلی نجفی اصلاح طلبان چه کسانی هستند ازدواج مجدد زنان

میترا استاد پسری ۱۳ ساله به نام مهیار دارد.

محمدعلی نجفی دختری ۳۵ ساله به نام زهرا دارد.

میترا استاد، متولد سال ۱۳۶۲ در کرمانشاه بود.

محمدعلی نجفی متولد ۲۳ دی ۱۳۳۰ تهران سیاستمدار اصلاح طلب، مدرس دانشگاه و مدیر ارشد اجرایی ایرانی است. محمدعلی نجفی از بنیان‌گذاران حزب کارگزاران سازندگی است.

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 4 )
  1. یه درد گشیده جامعه می گوید

    امثال نجفی فقط به فکر خوش گذرانی هستن این دولت مردان ریالی به فکر مستضعفان جامعه نیستن فقط دارن مردم رو رنگ میکنن

  2. چوب خدا صدا ندارد می گوید

    خدا می خواهد که همه چهره بی روتوش و بدون بزک مدعیان اصلاحات به مردم شناسانده بشه
    چوب خدا صدا ندارد
    از سرو وضع و تیپ و نحوه عکس گرفتن هایشان معلوم است که اعتقادات مذهبی و دینی نداشتند
    زندگی هایی که منهای خدا باشه همینه
    حضرت علی(ع) می فرمایند انسان بی لیاقتی که بدون کفایت بالا میره و پست و مقام می گیره بدون جنایت پایین نمیاد!

  3. karbarwp می گوید

    واقعا که فقط میشه متاسف بود!

  4. maryam می گوید

    بنده خدا …..