شنا کردن سوسک در دوغ پلمپ شده شرکت ایرانی !! + عکس

1

پیدا شدن یک سوسک مرده در دوغ پلمپ شده شرکت برکت حسابی جنجال به پا کرد ولی متاسفانه کسی پاسخگوی این اتفاق نبود.

در روزهای پایانی سال که حجم خرید کالاهای مصرفی خوراکی فزونی یافته است نبود نظارت کافی بر رعایت استانداردهای ضروری در تهیه محصولات لبنی به نگرانی جدی شهروندان تبدیل شده است.

یکی از بینندگان سایت با ارسال تصاویری به خبرنگار البرز نیوز گفت که یک قطعه سوسک معلق در یک بطری دوغ پلمپ شده شرکت «برکت» وجود دارد.

این شهروند تهرانی که این بطری کاملا بسته بندی را برای مصرف غذای ظهر روز شنبه ۲۴ اسفند ۹۲ تهیه کرده بود توضیح داد که با دیدن یک شیء معلق قهوه ای رنگ در بطری دوغ و چندبار تکان دادن ان متوجه وجود یک سوسک در آن شدم که البته به علت پلمپ بودن بطری جان خود را از دست داده بود.

محصولات لبنی غیر استاندارد قیمت محصولات لبنی قیمت دوغ شرکت دوغ بلونی سوسکدر دوغ سوسک مرده دوغ غیر استاندارد دوغ بلونی

به گفته این شهروند، نام درج شده روی این محصول ، «دوغ بلونی» از محصولات شرکت فرآورده های لبنی «برکت» است و تاریخ تولید آن ۹۲/۱۲/۱۴ و تاریخ انقضاء ۹۳/۱۲/۱۴ روی بطری درج شده است.

بررسی ها نشان می دهد این محصول دارای پروانه ساخت وزارت بهداشت به شماره ۱۶/۱۶۱۴۴ و پروانه بهره برداری از وزارت بهداشت به شماره ۸۷۴ است و برچسب پوششی بطری به شکلی است که اگر مصرف کننده به داخل آن توجه نکند ممکن است دوغ را بدون توجه به محتوای داخل آن سر بکشد.

محصولات لبنی غیر استاندارد قیمت محصولات لبنی قیمت دوغ شرکت دوغ بلونی سوسکدر دوغ سوسک مرده دوغ غیر استاندارد دوغ بلونی

به گفته این مخاطب تماس های مکرر او با سازمان حامیت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ، مرکز ۱۲۴ و اداره بهداشت بی نتیجه بوده و هر نهاد او را به نهاد دیگری حواله کرده است.

با این حساب مشخص است که هر مصرف کننده در ابتدای خرید هر محصول خوراکی خود باید مراحل نظارت استاندارد را پشت سر بگذارد تا با مواردی از این دست روبرو نشود.

شاید حالا زمان آن رسیده که ضرب المثل های فارسی به روز شوند و به جای اینکه گفته شود «وقتی آب سربالا رود قورباغه ابوعطا می خواند» ، باید گفت «وقتی نظارت بهداشت و استاندارد نباشد ، سوسک هوس غواصی در دوغ می کند!»

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. فرشاد می گوید

    همیشه از ایام قدیم پر دردسر ترین ماه سال اسفند بوده و هست اما من پیشنهاد میکنم مردم با قناعت باشن مگه چه اتفاقی میفته اگه تو اسفند ماه قید خرید کردنه آنچنانی رو بزنیم و در عوض خریدی ساده داشته باشیم تا بعضی از سودجویان کمتر جولان بدن و مردم بدبختو سرکیسه کنن من خودم برای شب عید پارسال مختصر خرید کردم میوه سه نوع از هر کدوم سه کیلو یک جعبه شیرینی ریز و یک بسته شکلات همین هیچ اتفاقی نیفتاد در عوض در فروردین ماه پس از سیزدهم برای خرید لباس رفتم بازار و بخدا با خیال آسوده و با قیمتی مناسب خرید کردم و کلی حالشو بردم شما هم امتحان کنید