فلور روحانی بازیگر تیزرهای تبلیغاتی +عکس

0

فلور روحانی بازیگر تیزرهای تبلیغاتی متعدد درباره نحوه کار در این حرفه توضیح می دهد:

«اول پسرم را برای تیزر انتخاب کردند و با گذشت چند وقت از من هم برای بازی در تیزر دعوت کردند. اولین بار در تبلیغی برای روغن اویلا به کارگردانی شهرام مکری به همراه پسرم بازی کردم و تا کنون در بسیاری از تیزر های دیگر فعالیت دارم.  ابتدا بیشتر برایم جنبه سرگرمی داشت ، یعنی هم بخش مادی و هم تایم کوتاهی که برای حضور نیاز بود، من را مشتاق به ادامه این حرفه کرد.

نام بازیگران زن ایرانی شرکت ایران نوین بیوگرافی فلور روحانی بیوگرافی شهرام مکری بازیگران زن تبلیغات تلویزیون بازیگر تبلیغات تلویزیونی

امروز با گذشت ۵ سال بازیگری برایم جالب شده است. باید بگویم که اصلا به خاطر دیده شدن و شناخته شدن در این تیزر ها حضور ندارم ، بلکه فضای کار و آشنایی با بسیاری از خانم های دیگر برایم خوشایند است».

وی در ادامه توضیح می دهد:«معمولا برخورد افراد جامعه با ما بسیار خوب بوده است. پسرم چون کم سن و سال تر است به حضور در تیزر ها افتخار می کند. معمولا سالی ده تا تیزر بیشتر بازی نمی کنم و  پسرم هرچه بزرگتر می شود، از حضور در تیزر ها امتناع می کنند و دیگر علاقه ای به این کار ندارد. ابتدا وقتی پسرم را برای شرکت در تیزر به شرکت ایران نوین می بردیم، شوهرم با من همراه بود و به همین خاطر فضای کار را دیده و مشکلی برای فعالیت من ندارد».

نام بازیگران زن ایرانی شرکت ایران نوین بیوگرافی فلور روحانی بیوگرافی شهرام مکری بازیگران زن تبلیغات تلویزیون بازیگر تبلیغات تلویزیونی

وی در پایان می افزاید:«من روزانه ۳۰۰ تومان می گیرم. اگر تایم کار از ۸ . ۹ ساعت افزایش یابد ، مبلغ هم اضافه می شود. از سمت سریال و فیلم سینمایی ها پیشنهاد زیادی برای بازی داشته ام ، اما علاقه نداشتم. در حال حاضر علاقه زیادی به حضور در یک فیلم سینمایی با کیفیت دارم ، بخصوص که امروز شرایط بهتری نسبت به گذشته دارم و پسرم بزرگ شده است. تیزرهای تبلیغاتی هم شرایط خوبی دارند وبه این کار همچنان علاقه مند هستم. متاسفانه بعضی تیزر ها با محتوایی پوچ ساخته می شود. استفاده از محتوای تاریخی در تیزر کار قشنگی است ، اما اگر به شکل مناسبی پرداخت شود و در غیر اینصورت کار به شکلی مسخره جلوه می کند. بیشتر تیزر سازان تنها به جلب رضایت شرکت می پردازند و توجهی به مخاطب ندارند. بیشتر توجهشان به مسائل مادی و جذب دوباره  تبلیغ است».

منبع : بانی فیلم

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ